P. Lowe: nesuprantu, kam „Mercedes“ reikėjo slėptis

P. Lowe: nesuprantu, kam „Mercedes“ reikėjo slėptis
logo 2023 Kovo 28 d. 21:23, Daimler

Dabar „Formulė-1“ daug kalba apie tai, kad čempionate dominuoja „Red Bull“ - ir dažnai pamirštama, kad anksčiau viena komanda irgi turėdavo neabejotiną pranašumą prieš kitus. Kai 2014 metais atsirado turbininiai hibridiniai varikliai, niekas nesugebėjo pasivyti „Mercedes“. Per pirmus tris sezonus komandos pilotai Lewisas Hamiltonas ir Nico Rosbergas varžovams atidavė tik kelias „pole“ pozicijas ir kelias pergales lenktynėse.

Paddy Lowe kaip tik tuo metu Braklio komandoje dirbo vykdomuoju direktoriumi ir prisipažino, kad pradiniu momentu „Mercedes“ turėjo tokį didelį jėgos agregato galios pranašumą prieš konkurentus, kad varikliai specialiai būdavo slopinami: buvo bijoma, kad FIA gali imtis prieš juos tam tikrų priemonių.

„Nesuprantu, kam reikėjo tai slėpti, - kalbėjo P. Lowe interviu „Formel1.de“. - Bet visi apie tai žinojo. 2014 metais mes buvome priekyje visų, kad net daugumoje lenktynių nenaudodavome visos motoro galios.

Tai šlovinga komandos istorija. Man atrodo, kad anksčiau nė viena komanda neužsiimdavo tuo, kad sąmoningai ribotų variklio galią vien dėl to, kad laimėtų prieš kitus nežymiu skirtumu.

1992 metais „Williams“ mašina greičiau už kitas važiuodavo apie 2 sek., ypač jei ją vairavo Nigelas Mansellas. Bet ji negalėdavo būti labai preciziškai reguliuojama. Tuo tarpu „Mercedes“ galėdavo sureguliuoti bolidą pagal konkrečią trasą. Ir tuo dažnai naudodavosi“.

Paddy Lowe išėjo iš „Mercedes“ 2017 metais, tris sezonus dirbo „Williams“, o dabar užsiima perspektyvių ekologiškų degalų kūrimu.

Anksčiau P. Lowe jau buvo kalbėjęs panašiomis temomis. Buvęs jo kolega Toto Wolffas buvo paprašytas pakomentuoti buvusio pavaldinio teiginius.

„Paddy, atrodo, kad dirbo kažkurioje kitoje komandoje, - atsakė austrų vadybininkas. - Tu niekada nemažinsi motoro galios, kad sulauktum kažkokių pakeitimų taisyklėse. 2014 metais mes buvome labai stiprūs. Visi tai matė. Naujas reglamentas buvo ką tik pradėjęs galioti, jis bet kokiu atveju po metų nebūtų perrašytas. Gali būti, kad Paddy buvo susidaręs įspūdis apie galios mažinimo galimybes“.

Tačiau P. Lowe atsikirto: „Nėra ko gėdytis. Vaikinai iš „Powertrains“ padalinio fantastiškai susitvarkė su darbu. Jei išanalizuosime, toks rezultatas tapo galimas dėl to, kad prieš tai Štutgarte buvo priimta labai protinga veiklos strategija.

Iki to aš 20 metų išdirbau „McLaren“, ilgą laiką mes taip pat naudojome „Mercedes“ variklius. Aš žinau, kiek daug pastangų buvo įdėta, kad 2014 metais būtų sukurtas toks puikus agregatas. Tai yra pats didžiausias „Mercedes“ pasiekimas per visą „Formulės-1“ istoriją. Ir komanda pasinaudojo šiuo šansu, priversdama kitus jėgainių gamintojus atrodyti gana blankiai“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Kęstutis Šimkus 450
2. Giriby 441
3. mantioras 440
4. Gudas 435
5. f1a 433