P. Lowe: nesuprantu, kam „Mercedes“ reikėjo slėptis (14)

P. Lowe: nesuprantu, kam „Mercedes“ reikėjo slėptis
logo Kovo 28 d. 21:23, Daimler

Dabar „Formulė-1“ daug kalba apie tai, kad čempionate dominuoja „Red Bull“ - ir dažnai pamirštama, kad anksčiau viena komanda irgi turėdavo neabejotiną pranašumą prieš kitus. Kai 2014 metais atsirado turbininiai hibridiniai varikliai, niekas nesugebėjo pasivyti „Mercedes“. Per pirmus tris sezonus komandos pilotai Lewisas Hamiltonas ir Nico Rosbergas varžovams atidavė tik kelias „pole“ pozicijas ir kelias pergales lenktynėse.

Paddy Lowe kaip tik tuo metu Braklio komandoje dirbo vykdomuoju direktoriumi ir prisipažino, kad pradiniu momentu „Mercedes“ turėjo tokį didelį jėgos agregato galios pranašumą prieš konkurentus, kad varikliai specialiai būdavo slopinami: buvo bijoma, kad FIA gali imtis prieš juos tam tikrų priemonių.

„Nesuprantu, kam reikėjo tai slėpti, - kalbėjo P. Lowe interviu „Formel1.de“. - Bet visi apie tai žinojo. 2014 metais mes buvome priekyje visų, kad net daugumoje lenktynių nenaudodavome visos motoro galios.

Tai šlovinga komandos istorija. Man atrodo, kad anksčiau nė viena komanda neužsiimdavo tuo, kad sąmoningai ribotų variklio galią vien dėl to, kad laimėtų prieš kitus nežymiu skirtumu.

1992 metais „Williams“ mašina greičiau už kitas važiuodavo apie 2 sek., ypač jei ją vairavo Nigelas Mansellas. Bet ji negalėdavo būti labai preciziškai reguliuojama. Tuo tarpu „Mercedes“ galėdavo sureguliuoti bolidą pagal konkrečią trasą. Ir tuo dažnai naudodavosi“.

Paddy Lowe išėjo iš „Mercedes“ 2017 metais, tris sezonus dirbo „Williams“, o dabar užsiima perspektyvių ekologiškų degalų kūrimu.

Anksčiau P. Lowe jau buvo kalbėjęs panašiomis temomis. Buvęs jo kolega Toto Wolffas buvo paprašytas pakomentuoti buvusio pavaldinio teiginius.

„Paddy, atrodo, kad dirbo kažkurioje kitoje komandoje, - atsakė austrų vadybininkas. - Tu niekada nemažinsi motoro galios, kad sulauktum kažkokių pakeitimų taisyklėse. 2014 metais mes buvome labai stiprūs. Visi tai matė. Naujas reglamentas buvo ką tik pradėjęs galioti, jis bet kokiu atveju po metų nebūtų perrašytas. Gali būti, kad Paddy buvo susidaręs įspūdis apie galios mažinimo galimybes“.

Tačiau P. Lowe atsikirto: „Nėra ko gėdytis. Vaikinai iš „Powertrains“ padalinio fantastiškai susitvarkė su darbu. Jei išanalizuosime, toks rezultatas tapo galimas dėl to, kad prieš tai Štutgarte buvo priimta labai protinga veiklos strategija.

Iki to aš 20 metų išdirbau „McLaren“, ilgą laiką mes taip pat naudojome „Mercedes“ variklius. Aš žinau, kiek daug pastangų buvo įdėta, kad 2014 metais būtų sukurtas toks puikus agregatas. Tai yra pats didžiausias „Mercedes“ pasiekimas per visą „Formulės-1“ istoriją. Ir komanda pasinaudojo šiuo šansu, priversdama kitus jėgainių gamintojus atrodyti gana blankiai“.



Komentarai (14)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
tai
IP: 0834136 | 03/28 21:43 Atsakyti
xrd
03/28 21:36

Tai kuris dabar lazankes trina?

tipo nezinai? puse sio saito jau 2014 zinojo
mirkam
IP: cdc89c5 | 03/29 11:22 Atsakyti
LewisNr1
03/29 09:35

Tai nesvarbu ką jie pripažįsta, jei patys nebuvo atsuke motorų len... skaityti daugiau

Tokio aukšto lygio komandos vadovas kaip PL remiasi savo žiniomis, kurias turi surinkęs iš krūvos testų ir ataskaitų. Jei sako, kad sąmoningai prisuko ne dėl patikimumo, kodėl turėtume tuo abejoti? Suprantama, LH fanams tai iš esmės kaip šlapiu skuduru. Jei aš būčiau LH fanas (man jis patiko kai atstovavo MCL, buvo aštrus ir motyvuotas, labiau kaip Senna, nei kaip Prostas), sugalvočiau kažką labiau įtikimo, pvz. kad šiuo metu MB nori numušti LH kainą ir žaidžia nešvariai, o PL tik vienas iš daugybės įrankių. Kadangi PL jau nebedirba MB, tai kaip ir nėra kaip jį apkaltinti šališkumu, tačiau abejotina, kad jis tokį pareiškimą padarė spontaniškai. P.s. Likimo ironija. Kai LH atstovavo MCL, tai LH trasoj atrodė kaip Senna, o ALO kaip Prostas. Karjeros pabaigoje jie visiškai susikeitė. Dabar LH į Prostą labiau panašus nei pats Prostas.
Koby
IP: 4437e4b | 03/29 08:12 Atsakyti
Slėpė, kad neužprotestuotų variklių, kai jie tai darė prieš ferrari, nes jie turėjo pranašumą :) F1 reikia ne tik kurti bolidus, bet ir gerai politikuoti. Toks jausmas mercedes negali greitai prisivyti red bull, tai pradeda trinti, kad fia biški uždraustu tai kurias detales red buliams
mirkam
IP: cdc89c5 | 03/29 07:31 Atsakyti
LewisNr1
03/29 06:57

Tai kad galėjo, tai nereiškia, kad viskas būtų buvę gerai. Galbū... skaityti daugiau

Pats MB vadovas pripažysta prisukimą ne dėl patikimumo, o dėl perteklinio pramašumo. LH pasiekimų vertė pakrenta. Turint omeny, kaip LH sekasi dabar, kai nebeturi tokio istorinio pranašumo prieš kitus, išlyla daugiau klausimų. Pridėjus LH kalbas, kad niekad savo karjeroje nėra matęs didesnio pramašumo kaip šiemet, t.y. kvaloj 0, 2s, tai kritinio mastymo žiūrovą gali apimti ir melagio bruožai. Visai kaip ALO komentarai apie Singapūro GP.
No comment
IP: 4906eea | 03/29 09:57 Atsakyti
Gera nuotrauka idejo su Totto... juokiasi is F1 fanu ir tiek. Svarbu jam pinigai i saskaitele. Seniai buvo aisku, kad LH I komanda pasikviete, kad FIA nesiimtu reglamenta keisti kuo ilgiau, nes sakytu "skriaudzia LH". Atsibodo daugumai sitas zaidimas su Mercedes variklio dominavimu net Eclestone'ui ir 2021 he himself and the team took the action on that matter ir padare pati idomiausia F1 cempionata
Errnis
IP: 3e4387d | 03/29 15:34 Atsakyti
Kaip jaustis HAM ir sky sports dabar ? Sakydavo isspaude 110% is bolido nors vaziavo NE pilnu greiciu :)
LewisNr1
IP: 456b48b | 03/29 06:57 Atsakyti
Tai kad galėjo, tai nereiškia, kad viskas būtų buvę gerai. Galbūt atsukti/išsunkti motorai būtų pradėję byrėti ir būtų buvę tik blogiau. Faktas tas, kad Mercedes tuo metu turėjo galios rezervą, bet ar tai tas rezervas būtų padėjęs, niekas neatsakys dabar.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. blaster 968
2. Ayrtons 959
3. tevez 958
4. master f-1 951
5. Valerijonas 923