Buvęs „Mercedes“ komandos technikos direktorius Paddy Lowe‘as oficialiam „Formulės-1“ tinklalapiui papasakojo, kad 2014 metais jų komanda specialiai ribojo pirmosios hibridinės jėgainės galingumą ir taip slėpė tikrąją savo jėgos agregato galią.
Paddy Lowe‘as: „iš pradžių ekipos variklių skyriaus vadovas Andy Cowellas vaikščiojo labai susinervinęs. Tai buvo labai sunkus periodas - nė vienas motoristas tiksliai nežinojo, kokio pajėgumo bus naujieji agregatai.
Bet per bandymus tapo aišku, kad visi kiti gamintojai turi labai rimtų problemų, o mes esame geroje formoje. Po to per bandymus Bahreine mes sumontavome dar naujesnę jėgainės versiją, kuri buvo dar apie 10 AG galingesnė. Tai buvo ypatinga diena – mes supratome, kad esame toli priekyje nei konkurentai.
Bet kilo kitokių problemų. Įsivaizduokite tokį vaizdą: Toto Wolffas ir „Daimler“ koncerno direktorių taryba tariasi, kaip išvengti neigiamo efekto, jei paaiškės, kad komanda yra per daug stipri ir FIA imsis keisti taisykles.
Bernie Ecclestone‘as lakstė po serviso zoną ir keikėsi, kad viskas yra blogai, kad naujieji jėgos agregatai yra tikras košmaras. Ir mes supratome, kad jei „Mercedes“ atrodys per daug gerai, tai jie būtinai ką nors padarys.
Kvalifikacijose, pirmoje ir antroje dalyse mes niekada neatsukdavome variklio iki galo, o po to komanda spręsdavo, ar reikia pilnos galios kvalifikacijos finale. Toto vis kartodavo man, kad aš motorą per daug atsukau. Aš galvodavau, kad jei mes nelaimėsime kvalifikacijos, tai mes atrodysime kvailiais. Reikėdavo parinkti tokią galią, kad laimėtumėm kvalifikaciją, bet neatrodytumėm per daug stiprūs. Beveik visus 2014 m. mes niekada neatsukdavom jėgainės pilnos galios kvalifikacijose. Šeštadieniais pagrindinė pokalbių tema būdavo „kokį procentą galios nustatyti“.
Be to, mūsų bolido aerodinamika buvo geriausia iš visų. 2014 m. sezone „Mercedes“ laimėjo 16 etapų iš 19-kos ir nuo tų laikų jau spėjo iškovoti 7 pasaulio čempionų titulus.
Komanda: | Mercedes-AMG Petronas Formula One Team | 2022 sezono taškai: | 304 |
Variklis: | Mercedes | Važiuoklė: | W13 |
Cirke rezervaves sau vietą matau intelektualiu ribotumu stebinsi ir žinoma nustebinsi... :D nuo fotelio vos neatsiraust turint panašia mašina čia reik sugebėjimų turėt net tu gal būtum sukonkuraves
Ai ,beje, kaip Alonso podiumai, humoriste? Vartysies iš locho prisišnekėjęs prieš sezoną.
Ačiū už juoką. Stendapus galėsi daryti, kai renginiams ribojimai bus atlaisvinti 😀
Tau trauma su makliais rimtai... Jei fetelis vos nesunešiojo, tai realiai bet kas kitas būtų sunešiojes ne tik alo
Kelnes savo gali sunešioti, nešiotojau tu 😂
Mclarene nesunešiojo, su ferrari mb hamį jis matai būtų sunešiojęs 😂
Kause lisk i buda, nelojes cia
na tai jei neturi atsakymo zmogisko, tai neatsakinek lo_c.h;as
Pagal tavo komentarus, kokius rasai, tau bus per sudetinga suprasti. Prasom :)
O gal kas žino. Kodėl mes matom maksimalius greičius SPA trasoje 330-340, O Monzoje irgi tuos pačius 330-340.
1. Ar dabartiniai laikais Monzoje apsimoka važiuoti tokia pat sparnų konfigūraciją?
2. Ar Batareikos neužtenka, nes galią reikia pasiskirstyi trasai kur vien ilgos tiesiosios?
3. Ar tiesiog dabartnių bolidų tokia konfiguracija, kad daugiau nuimti downforso ir nebeįmanoma? Ačiū :)
Aš irgi buvau prie tų egzpertų :D Bet neįvertinau Mateschitz noro pačiam užsiimti variklių gamyba, o gal ir konstravimu. RBR pasirinktas kelias tikrai įdomus, nes iš gamyklinės komandos tapti pilnaverčiu konstruktorium tai nelabai atsimenu atvejų modernioje formulėje. Na, tas tapimas konstruktorium toks irgi sąlyginis, bet finansine prasme, vistiek brangus malonumas ir man atrodė, kad RBR tiesiog neapsimokės. Bet klydau. Tai dabar man įdomu pažiūrėt kur čia viskas toliau nueis.