“Formulės-1” technikos direktorius Patas Symondsas tikisi glaudaus bendradarbiavimo su automobilių koncernais kuriant naujos kartos jėgos agregatus – jie turėtų atsirasti po 5-6 metų.
Ankstesniais metais P. Symondsas kartu su nepriklausomų ekspertų grupe, kuriai vadovavo Rossas Brawnas (F-1 čempionato sporto direktorius), formavo naują techninį reglamentą, kuris įsigalios nuo 2021 metų.
„Mūsų kitas didelis projektas – 2025-2026 metų jėgos agregatas ir dabar aš bandau suprasti, kokias dabartines priemones mes tuomet galėsime pritaikyti, - pasakojo „Formulės-1“ veteranas, kurio karjera prasidėjo dar 1981 metais. – Nemanau, jog mes formuosime tokią pačią grupę, kaip tais laikais, kuomet mes užsiėmėme aerodinamika, nes tai būtų visai kitokia užduotis.
Tikėtina, kad mes dirbsime „Formulės-1“ rėmuose kartu su mano kompanija. Aš jau kalbėjausi su keletu jėgainių gamintojų, norėdamas išsiaiškinti, ar jie būtų pasiruošę suvienyti pajėgas rengiant bendrus tyrimus kai kuriose techninėse srityse.
Mes numatome gana radikalias permainas, beje, ne tik „Formulės-1“ reglamente, bet, galbūt ir žmonių mąstyme, o tai – kur kas svarbesnis aspektas“.
Tarp perspektyvinių automobilių lenktynių variklių kūrimo planų – keturių taktų variklių pakeitimas dvitakčiais, nes jie kur kas efektyviau degina kurą, vis didesnis biodegalų panaudojimas, o taip pat – perėjimas prie jėgainių su vandenilio kuro elementais.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |