P. Symondsas: nemanau, kad 2017 m. bolidai bus 5 sek. greitesni (9)

P. Symondsas: nemanau, kad 2017 m. bolidai bus 5 sek. greitesni
logo 2016 Lapkričio 18 d. 00:13, Williams/LAT photographic
„Williams“ technikos direktorius Patas Symondsas abejoja, kad naujieji F-1 bolidai kitais metais bus iki 5 sek. greitesni nei dabartiniai automobiliai.
Nuo 2017 m. ant „Formulės-1“ bolidų bus montuojami ne tik platesni sparnai, bet ir platesnės „Pirelli“ padangos. Dėl padidėjusios prispaudžiamosios jėgos, sportininkai turėtų greičiau įveikti trasos posūkius bei užfiksuoti geresnius rato įveikimo laikus. Ruošiant naujas taisykles specialistai išreiškė viltį, kad naujieji F-1 bolidai bus iki 5 sek. greitesni. P. Symondsas kol kas abejoja, jog komandoms pavyks pasiekti tokį rezultatą.
„Pajėgumas labiau primena 2000 metų bolidus. Pamenate, tikslas buvo iki 5 sek. greitesni automobiliai. Nemanau, kad mums pavyks pasiekti tokį rezultatą“, – kalbėjo „Williams“ specialistas.
„Kol kas mažiausiai žinome apie kitų metų padangas. Žinant tik tam tikrą informaciją, galime daryti prielaidas, kad kitąmet bolidai bus iki 4 sek. greitesni.“
„Naujieji bolidai labiausiai atsiskleis Barselonos trasoje. Ten automobiliai gali būti greitesni nei 4 sek. Bet tokioje trasoje kaip Monza, kur prispaudžiamoji jėga nėra svarbi, nemanau, kad ten pastebėsite didelį skirtumą. Jis gali būti minimalus.“
P. Symondsas taip pat nesureikšmino kalbų apie tai, kad kitais metais pilotai patirs daug didesnį fizinį krūvį.
„Jiems jau teko pilotuoti panašius bolidus. Turiu omenyje automobilius, kuriuos naudojome 2004-2005 metais. Kad būtų lengviau suprasti, įsivaizduokite 200 km/h posūkį. Kitais metais tokiame posūkyje greitis turėtų padidėti 30-35 km/h. Taip, nauji bolidai pareikalaus daugiau fizinės jėgos. Bet nemanau, kad jie bus įspūdingi.“

Komentarai (9)
iXsas
| 11/20 00:54 Atsakyti
Jei per TV nerodytu trasos iveikimo laiku, tai mazai kas pastebetu ar bolidas 5s greitesnis ar letesnis. Ziurovams reikia veiksmo trasoje... Beje, neisivaizduoju, kaip kuro pildymas gali paidominti varzybas, nebent butu daugiau tokiu ivykiu, kaip, kad su slanga Massa nuvaziavo...
Tomas Borisovas
| 11/18 23:08 Atsakyti
Is dalies galima sutikti.padides rato vidutinis greitis.imkim vidutini posuki po kurio ilga tiesioji.dabartiniu atveju vidutini posuki bolidas iveikia 200km/h greiciu ir gale tiesiosios pasiekia 330km/h greiti.nuo kitu metu toki pati posuki iveiks 240km/h greiciu ir tiesiojoje del dideliu sparnu pasieks tuos pacius 330km/h.
Klepsidra
| 11/18 15:13 Atsakyti
Bent syki galima sutikti su FX-
Verstapenas senasis
| 11/18 14:43 Atsakyti
Būtų įdomiausias toks principas formulėje , kai pvz ketvirtadienį prieš lenktynes, pilotai traukia burtus, koki variklį jo bolidas per savaitgalio lenktynes naudos. Čia kaip penkiakovėje žirgą renkies. Tai bent nenuspėjamų variantų turėtumėm ....
Tech
| 11/18 14:35 Atsakyti
kitais metais RBR pades i vieta Mercedesa.
Verstapenas senasis
| 11/18 13:32 Atsakyti
Lenktynės dėl to nebus įdomesnės, jeigu visi pagreitės. Reikia gražinti į lenktynes tai, kas visus ir žavi lenktynėse : mažiau komandų kišimosi į bolidų reguliavimą lenktynių metu, grąžinti kuro pylimą lenktynių metu, lenktynes turi lenktyninkas laimėt o ne 20 profesionalų sėdinčių prie kompų. Kam tada iš viso tie žmogeliukai bolide reikalingi?
FX-
| 11/18 10:33 Atsakyti
Didesni sparnai reikalauja daugiau galios iš motoro, todėl ar bolidai bus greitesni ar ne klausimas iš principo neaktualus, pagrindinis klausimas kas bus čempionas, Hamiltonas ar Rosbergas :D
deivec
| 11/18 07:42 Atsakyti
tai gal tegul padaro 10 sek greitesnius, kad kitais metais mokedami zmones uz bilietus tiesiojoje masinos isvis nebepamatytu :D
Life
| 11/18 00:28 Atsakyti
Mersai tikrai bus 5 sek. greitesni, o Williams ir likusios komandos 3-4 sek., viskas čia logiška. :)
×

TOP naujienos