Po Australijos bei Malaizijos GP vėl prasidėjo kalbos dėl padangų nusidėvėjimo ribos nustatymo.
Ypač tai matėsi Sepange, kur tiek "
Ferrari", tiek "
Williams" bolidų padangos buvo labiau panašios į "slick" tipo, negu į padangas su grioveliais, nors nei viena komanda ar padangų gamintoja nebuvo nubausta.
"Michelin" vadovas Pierre'as Dupasquier teigia, kad dar prieš sezoną bandė atkreipti FIA dėmesį į šią problemą, nors nesulaukė jokių oficialių taisyklių pakeitimų.
Pierre'as mano, kad tai yra didelis taisyklių trūkumas, nes iki šiol neaišku, ar visiškai nusidėvėjusi padanga atitinka FIA F-1 reglamento reikalavimus.
Priminsime, kad Brazilijos GP metu trasos danga įšils iki 40-45 laipsnių pagal Celsijų, tad visai tikėtina, kad padangos vėl labai smarkiai dils.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).