Vis labiau į F-1 pasaulį skverbiasi judriojo ryšio gigantai "Vodafone". Prieš sezoną pasirašiusi sutartį su "
Ferrari" komanda, kompanija nesustojo ir šią savaitę perėmė pagrindinio Italijos GP rėmėjo vardą iš alkoholinių gėrimų gamintojų "Campari".
Nuo pat 1997-ųjų pagrindinis lenktynių Monzoje rėmėjas buvo "Campari", tačiau šiais metais trasos šonuose bus matyti daugiau raudonos nei mėlynos spalvos - "Vodafone" balti logotipai ir užrašai yra vaizduojami raudoname fone. Kadangi kiekvienais metais Monzoje tribūnos ir taip raudonuoja nuo "Ferrari" fanų vėliavų, bendras trasos vaizdas taps dar raudonesnis.
Kol kas sutartis pasirašyta tik vieneriems metams, tačiau jau dabar neabejojama, jog ji bus pratęsta. Pirmąsias savo sutartis tokie gigantai kaip "Marlboro", "Mobil1" bei "Fosters" irgi buvo pasirašę vieneriems metams.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).