Pakoreguotos galinės „Pirelli“ padangos nebus naudojamos kitose F-1 lenktynėse, kurios vyks Kanadoje.
Italų kompanijos atstovo spaudai teigimu, pakoreguotos padangos visų pirma bus išbandytos penktadienį vyksiančiose treniruotėse, tačiau pačiose lenktynėse nebus naudojamos.
Kiekvienai komandai bus skirta po du komplektus naujų, pakoreguotų, galinių padangų išbandyti treniruotėse ir jas įvertinti.
Iki šiol „Pirelli“ turėjo planų pakoreguotas padangas naudoti jau kitose lenktynėse, tačiau manoma, jog italų kompanija tam nesulaukė visiško komandų palaikymo. Pirmosios varžybos, kurių metu tikimasi naudoti pakoreguotos padangos, greičiausiai bus Didžiosios Britanijos GP.
„Skirsime po du komplektus padangų kiekvienai komandai penktadienį vyksiančioms treniruotėms. Naujosios galinės padangos lenktynėse greičiausiai bus naudojamos Silverstoune. Manome, jog tai yra geriausias būdas judėti į priekį“, – sakė „Pirelli“ atstovas.
Pradėjus naudoti patvaresnes galines padangas tikimasi išvengti galinių ratų sproginėjimų, su kuriais kai kuries pilotams teko susidurti Bahreino ir Ispanijos GP metu.
Kadangi Kanadoje dar nebus naudojamos pakoreguotos padangos, „Pirelli“ atstovai neatmeta galimybės, jog pilotams gali vėl kilti bėdų lenktynių metų su darbinio krūvio neatlaikančiais galiniais ratais. Tiesa, to tikimasi išvengti dar kitose varžybose.
„Norime išvengti padangų sproginėjimo. Mes tikime, kad mūsų priimtas sprendimas išspręs šia problemą“, – kalbėjo „Pirelli“ autosporto vadovas Paulas Hembery.
Manoma, jog komandoms pradėjus lenktynėse naudoti pakoreguotas padangas, gali sumažėti ir sustojimų skaičius. To priežastis – 5-10 laipsnių mažesnė galinių padangų darbinė temperatūra.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).