Paskutinę bandymų Barselonoje dieną pirmavo N. Mazepinas (15)

Paskutinę bandymų Barselonoje dieną pirmavo N. Mazepinas
logo 2019 Gegužės 15 d. 19:43, Daimler

Baigėsi dvi dienas trukę F-1 bandymai sezono metu – trečiadienį geriausią rezultatą parodė prie „Mercedes“ bolido vairo sėdėjęs rusas Nikita Mazepinas, aplenkęs „Toro Rosso“ bei „Ferrari“ atstovavusius Alexą Alboną ir Antonio Fuoco.

Visos „Formulės-1“ komandos po Ispanijos GP etapo pasiliko Barselonoje ir dvi dienas dirbo bandymuose. Ištempti bandymų programos iki vasaros pertraukos šįkart organizatoriai nesiėmė, apsiribodami pavasariu – bandymai įvyko po Bahreino ir Ispanijos GP.

Lygiagrečiai savo bandymus vykdė ir „Pirelli“ – Bahreine šiam tikslui bolidus suteikė „McLaren“ ir „Toro Rosso“, o šią savaitę 2020 metų pavyzdžio padangų prototipus išbandė „Ferrari“ ir „Racing Point“.

Šiandien neapseita be „Red Bull“ problemų. Išvakarėse Pierre‘as Gasly negalėjo užbaigti programos dėl transmisijos gedimo, o šiandien Danas Ticktumas sugrįžo į boksus pėsčias – mašiną teko palikti trasoje. Po remonto 19-metis britas išvažiavo vėl.

Kaip ir pirmąją dieną, „McLaren“ bandymų diena padalino į dvi dalis – ryte prie vairo dirbo simuliatoriaus pilotas Oliveris Turvey, o dieną jį pakeitė jaunasis Sergio Sette Camara, tapęs pirmuoju brazilu, atsisėdusiu prie „McLaren“ ekipos bolido vairo po Ayrtono Sennos. Dėl Sergio veiksmų trasoje pasirodė raudonos vėliavos, kai jis sustabdė mašiną 10 posūkyje.

Pagal parodytas raudonas vėliavas diena buvo turtinga, bet dažniausiai jos pasirodydavo dėl techninių priežasčių – taip atsitiko „Red Bull“, „Toro Rosso“ bei „Williams“ komandoms.

Trečiadienį didelis dėmesys buvo nukreiptas į „Mercedes“ mašiną pilotavusi rusą Nikitą Mazepiną: „Mercedes“ retai kada įsileidžia svetimus pilotus, tačiau Nikita šiais metais bendradarbiauja su „Mercedes“ ir šie bandymai yra dalis labai plačios programos.

Dieną N. Mazepinas išlėkė iš trasos, mašina įstrigo žvyre ir ją teko evakuoti, bet vėliau išvažiavo vėl, nuvažiavo ilgas ir trumpas ratų serijas su minkštosiomis padangomis.

Sezono metu rengiami bandymai šiais metais užbaigti. Komandos pagal eilę toliau dirbs „Pirelli“ bandymuose, o bendrieji bandymai įvyks jau sezonui pasibaigus – gruodžio 3 ir 4 dienomis Abu Dabyje.

Antrosios bandymų dienos rezultatai

Pilotas

Komanda

Laikas

Skirtumas

Ratai

1. N. Mazepinas

Mercedes

1:15.775

-

128

2. A. Albonas

Toro Rosso

1:17.079

+1.304

110

3. A. Fuoco

Ferrari

1:17.285

+1.509

120

4. C. Leclercas

Pirelli / Ferrari

1:17.349

+1.574

127

5. K. Raikkonenas

Alfa Romeo

1:17.393

+1.618

110

6. J. Aitkenas

Renault

1:17.621

+1.846

75

7. K. Magnussenas

Haas

1:18.101

+2.326

106

8. N. Yelloly

Racing Point

1:18.212

+2.437

83

9. N. Latifi

Williams

1:18.573

+2.798

88

10. D. Ticktumas

Red Bull

1:19.458

+3.683

79

11. O. Turvey

McLaren

1:20.712

+4.937

52

12. L. Strollas

Pirelli / Racing Point

1:20.745

+4.970

119

13. S. Camara

McLaren

1:21.565

+5.790

19

 


Komentarai (15)
poslusis
| 05/15 20:00 Atsakyti
Va kur bolidas , net naujokas sedes uz merso ikala 15.7 , kosmosas
Rokas1 logo rėmėjas
| 05/15 21:45 Atsakyti
Ne nu čia įdomiai, sąlygos trasoj gal smarkiai geresnės nei buvo per lenktynes ar padangos daug minkštesnės? Albon 0.5s savo kvalos laiką pagerino, Latifi pilna 1s Kubicos kvalos laiką pagerino.
Bukowski
| 05/15 20:34 Atsakyti
Artimiausias varžovas nuneštas 1,3 sekundės. Ir tai vairavo net ne F-1 lenktynininkas, o test driveris. Jūs man galite paaiškinti, kaip viena komanda gali turėti 1,3 sekundžių pranašumą prieš artimiausius konkurentus? Dar pamenu, anais metais, kai Ferrari laimėjo kelias lenktynes L.Hamiltonas garsiai pareiškė, kad galimai Ferrari sukčiauja ('cheating'), nes, nu kaip čia taip, Ferrari laimėjo. Juk jie negali laimėti nesukčiaudami, ane. O ką dabar reiktų sakyti visoms kitoms komandoms apie Mersus? Tiesiog arba FIA nenori jų prigauti arba komanda labai sėkmingai slepia kažką out of regulations. Tiesiog nesuvokiama, kaip šiais laikais, kai viskas stebima kaip per padidinamąjį stiklą, turėti ant tiek greitesnį bolidą. Kaip įmanoma, kad visų kitų komandų inžinieriai net ir turėdami panašius biudžetus (Ferrari, Redbull) nesugeba sukurti nieko panašaus?... Nežinau kaip jums, bet man viskas šitas yra labai sunkiai suvokiama.
parte
| 05/15 21:20 Atsakyti
Jeigu prisijungt prie isterijos, tai labai tiketina, kad Putino chebra nukrakino mersa ))).
RBR
| 05/15 21:30 Atsakyti
Pries rato pabaiga uzmirso Nikita pristabdyti:)
AdressUnknown
| 05/16 12:04 Atsakyti
kart>>>Su galingesniu varikliu gali didesnius sparnų kampus naudoti, todėl galingas variklis gali užmaskuoti prastą aero. Tik va bėda, kuro kiekis ribojamas, tad reikia netik arklių skaičių didint, bet ir ekonomiją gerint.
AF1
| 05/15 20:23 Atsakyti
O cia tas pats Mercedes bolidas, kur Lewisas su Valtteri, nuo pat ziemos testu visiems aplink kabino makaronus apie sunkiai valdoma automobili? :-D
fasten
| 05/15 20:42 Atsakyti
Gal kiek perdaug kranelius atsuko... Panašu, kad MB turi kažką naujo, ko neturi buliai ar ferma.
Denis Rybakov1975201952532043
| 05/15 20:44 Atsakyti
fasten
05/15 20:42

Gal kiek perdaug kranelius atsuko... Panašu, kad MB turi kažką naujo, ko neturi buliai ar ferma.

As irgi taip manau, na negali vaziuot test driveris greiciau ne pagrindiniai qualos greiciu.
loo
| 05/15 21:06 Atsakyti
Deja, cia ne pirmi metai, kai mersai turi panasia persvara. Ir tos tikros persvaros jie stengiasi nerodyti, dar ir vis pasnekedami, kad turi problemu :) Kol nebus esminiu pokyciu reglamente, tol persvara niekur nedings.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas