Paskutinę bandymų Barselonoje dieną pirmavo N. Mazepinas (15)

Paskutinę bandymų Barselonoje dieną pirmavo N. Mazepinas
logo Gegužės 15 d. 19:43, Daimler

Baigėsi dvi dienas trukę F-1 bandymai sezono metu – trečiadienį geriausią rezultatą parodė prie „Mercedes“ bolido vairo sėdėjęs rusas Nikita Mazepinas, aplenkęs „Toro Rosso“ bei „Ferrari“ atstovavusius Alexą Alboną ir Antonio Fuoco.

Visos „Formulės-1“ komandos po Ispanijos GP etapo pasiliko Barselonoje ir dvi dienas dirbo bandymuose. Ištempti bandymų programos iki vasaros pertraukos šįkart organizatoriai nesiėmė, apsiribodami pavasariu – bandymai įvyko po Bahreino ir Ispanijos GP.

Lygiagrečiai savo bandymus vykdė ir „Pirelli“ – Bahreine šiam tikslui bolidus suteikė „McLaren“ ir „Toro Rosso“, o šią savaitę 2020 metų pavyzdžio padangų prototipus išbandė „Ferrari“ ir „Racing Point“.

Šiandien neapseita be „Red Bull“ problemų. Išvakarėse Pierre‘as Gasly negalėjo užbaigti programos dėl transmisijos gedimo, o šiandien Danas Ticktumas sugrįžo į boksus pėsčias – mašiną teko palikti trasoje. Po remonto 19-metis britas išvažiavo vėl.

Kaip ir pirmąją dieną, „McLaren“ bandymų diena padalino į dvi dalis – ryte prie vairo dirbo simuliatoriaus pilotas Oliveris Turvey, o dieną jį pakeitė jaunasis Sergio Sette Camara, tapęs pirmuoju brazilu, atsisėdusiu prie „McLaren“ ekipos bolido vairo po Ayrtono Sennos. Dėl Sergio veiksmų trasoje pasirodė raudonos vėliavos, kai jis sustabdė mašiną 10 posūkyje.

Pagal parodytas raudonas vėliavas diena buvo turtinga, bet dažniausiai jos pasirodydavo dėl techninių priežasčių – taip atsitiko „Red Bull“, „Toro Rosso“ bei „Williams“ komandoms.

Trečiadienį didelis dėmesys buvo nukreiptas į „Mercedes“ mašiną pilotavusi rusą Nikitą Mazepiną: „Mercedes“ retai kada įsileidžia svetimus pilotus, tačiau Nikita šiais metais bendradarbiauja su „Mercedes“ ir šie bandymai yra dalis labai plačios programos.

Dieną N. Mazepinas išlėkė iš trasos, mašina įstrigo žvyre ir ją teko evakuoti, bet vėliau išvažiavo vėl, nuvažiavo ilgas ir trumpas ratų serijas su minkštosiomis padangomis.

Sezono metu rengiami bandymai šiais metais užbaigti. Komandos pagal eilę toliau dirbs „Pirelli“ bandymuose, o bendrieji bandymai įvyks jau sezonui pasibaigus – gruodžio 3 ir 4 dienomis Abu Dabyje.

Antrosios bandymų dienos rezultatai

Pilotas

Komanda

Laikas

Skirtumas

Ratai

1. N. Mazepinas

Mercedes

1:15.775

-

128

2. A. Albonas

Toro Rosso

1:17.079

+1.304

110

3. A. Fuoco

Ferrari

1:17.285

+1.509

120

4. C. Leclercas

Pirelli / Ferrari

1:17.349

+1.574

127

5. K. Raikkonenas

Alfa Romeo

1:17.393

+1.618

110

6. J. Aitkenas

Renault

1:17.621

+1.846

75

7. K. Magnussenas

Haas

1:18.101

+2.326

106

8. N. Yelloly

Racing Point

1:18.212

+2.437

83

9. N. Latifi

Williams

1:18.573

+2.798

88

10. D. Ticktumas

Red Bull

1:19.458

+3.683

79

11. O. Turvey

McLaren

1:20.712

+4.937

52

12. L. Strollas

Pirelli / Racing Point

1:20.745

+4.970

119

13. S. Camara

McLaren

1:21.565

+5.790

19

 

Komentarai (15)


AdressUnknown
| Gegužės 17 d. 09:28
kart>>>Neesu ekspertas šioje srityje, tad belieka tik sutikti - rašai logiškai.
kart
| Gegužės 17 d. 00:17
AdressUnknown
| Gegužės 16 d. 12:04

kart>>>Su galingesniu varikliu gali didesnius sparnų kampus naudoti, todėl galingas variklis gali užmaskuoti prastą aero. Tik va bėda, kuro kiekis ribojamas, tad reikia netik arklių skaičių didint, bet ir ekonomiją gerint.

Dabartiniai varikliu skirtumai tokiu 0.5s pranasumu tikrai nesukuria. Aplamai, yra labai daug trasu, kur net pilnai neisnaudojami varikliu galingumai. Daugelis ekipu net neisnaudoja dabartinio varikliu potencialo, nes kovoja su padangu darbu. Siuo metu gal tik pora komandu(mersai ir RBR) padangas privercia dirbti maksimaliai.
Sparnu taip pat lengvai nepasireguliuosi. Reikia taip pat ieskoti balanso + didesnis kampas, reiskia didesne apkrova, didesne apkrova reiskia tvirtesnes medzias, tvirtesnes medziagos reiskia daugiau svorio ir t.t.
Realiai komandos kurdamos bolido koncepcija viska apskaiciuoja su minimaliausiais rezervais, todel ypac sezono eigoje isidejus galingesni motora daug neprivaidinsi. Gali losti vienoje ar kitoje trasoje 0.05 - 0.100s.

Ne mano cia isgalvota. Nemazai dokumentikos tokiomis temomis yra.
AdressUnknown
| Gegužės 16 d. 12:04
kart>>>Su galingesniu varikliu gali didesnius sparnų kampus naudoti, todėl galingas variklis gali užmaskuoti prastą aero. Tik va bėda, kuro kiekis ribojamas, tad reikia netik arklių skaičių didint, bet ir ekonomiją gerint.
kart
| Gegužės 15 d. 22:00
fasten
| Gegužės 15 d. 21:42

Fermos atnaujintas variklis nepadėjo, su strategu pagalba, Honda aplenkė atnaujinta fermos variklį. Apie papildomus Hp garsiai nekalbėjo, minėjo kuro deginimo efektyvumą, kad tave gale nereiktų tapkes atleisti. Visgi turbūt problema su Aero arba pakaba... Pinigų turi, lai sprendžia bėdas. Prasitestavo, laukiam rezultatų :D

Pamirskit jus tuos variklius. Jau seniai ne variklis nusprendzia nugaletoja. Gal tik kelios trasos sezone, kur tikrai reikia isnaudoti varikli, o visos kitos labiau sukibimo klausimas.
Kas pamirso, tai Mersai ilga laika turejo problemu su vaziuokle, tik tiek, kad varzovai labai silpni buvo. Dar praejusio sezono antroje puseje kazkokiu budu priverte dirbti padangas ir sitas sezonas tiesiog praejusio tesinys.
Ferrari kazka ir konstravo su nauja vaziuokle, bet kol viska supras, gali praeiti ir ne vienas sezonas.
Klepsidra
| Gegužės 15 d. 21:47
AF1
| Gegužės 15 d. 20:23

O cia tas pats Mercedes bolidas, kur Lewisas su Valtteri, nuo pat ziemos testu visiems aplink kabino makaronus apie sunkiai valdoma automobili? :-D

Tas pats, bet patobulintas ir sureguliuotas. Upgrade’ai veikia kaip planuota, padangos dirba kaip planuota - tokie ir skirtumai tikriaus. Stebuklu i ji nesudejo po antros bandymu savaites, bent jau vizualiai. Panasu, kad esme yra supratimas, kas vyksta - McLaren nesuprato pernai ilgai, Renault, Ferrari nesupranta siemet tariamai
Rokas1
| Gegužės 15 d. 21:45
Ne nu čia įdomiai, sąlygos trasoj gal smarkiai geresnės nei buvo per lenktynes ar padangos daug minkštesnės? Albon 0.5s savo kvalos laiką pagerino, Latifi pilna 1s Kubicos kvalos laiką pagerino.
fasten
| Gegužės 15 d. 21:42
Fermos atnaujintas variklis nepadėjo, su strategu pagalba, Honda aplenkė atnaujinta fermos variklį. Apie papildomus Hp garsiai nekalbėjo, minėjo kuro deginimo efektyvumą, kad tave gale nereiktų tapkes atleisti. Visgi turbūt problema su Aero arba pakaba... Pinigų turi, lai sprendžia bėdas. Prasitestavo, laukiam rezultatų :D
RBR
| Gegužės 15 d. 21:30
Pries rato pabaiga uzmirso Nikita pristabdyti:)
parte
| Gegužės 15 d. 21:20
Jeigu prisijungt prie isterijos, tai labai tiketina, kad Putino chebra nukrakino mersa ))).
loo
| Gegužės 15 d. 21:06
Deja, cia ne pirmi metai, kai mersai turi panasia persvara. Ir tos tikros persvaros jie stengiasi nerodyti, dar ir vis pasnekedami, kad turi problemu :) Kol nebus esminiu pokyciu reglamente, tol persvara niekur nedings.
×