Baigėsi dvi dienas trukę F-1 bandymai sezono metu – trečiadienį geriausią rezultatą parodė prie „Mercedes“ bolido vairo sėdėjęs rusas Nikita Mazepinas, aplenkęs „Toro Rosso“ bei „Ferrari“ atstovavusius Alexą Alboną ir Antonio Fuoco.
Visos „Formulės-1“ komandos po Ispanijos GP etapo pasiliko Barselonoje ir dvi dienas dirbo bandymuose. Ištempti bandymų programos iki vasaros pertraukos šįkart organizatoriai nesiėmė, apsiribodami pavasariu – bandymai įvyko po Bahreino ir Ispanijos GP.
Lygiagrečiai savo bandymus vykdė ir „Pirelli“ – Bahreine šiam tikslui bolidus suteikė „McLaren“ ir „Toro Rosso“, o šią savaitę 2020 metų pavyzdžio padangų prototipus išbandė „Ferrari“ ir „Racing Point“.
Šiandien neapseita be „Red Bull“ problemų. Išvakarėse Pierre‘as Gasly negalėjo užbaigti programos dėl transmisijos gedimo, o šiandien Danas Ticktumas sugrįžo į boksus pėsčias – mašiną teko palikti trasoje. Po remonto 19-metis britas išvažiavo vėl.
Kaip ir pirmąją dieną, „McLaren“ bandymų diena padalino į dvi dalis – ryte prie vairo dirbo simuliatoriaus pilotas Oliveris Turvey, o dieną jį pakeitė jaunasis Sergio Sette Camara, tapęs pirmuoju brazilu, atsisėdusiu prie „McLaren“ ekipos bolido vairo po Ayrtono Sennos. Dėl Sergio veiksmų trasoje pasirodė raudonos vėliavos, kai jis sustabdė mašiną 10 posūkyje.
Pagal parodytas raudonas vėliavas diena buvo turtinga, bet dažniausiai jos pasirodydavo dėl techninių priežasčių – taip atsitiko „Red Bull“, „Toro Rosso“ bei „Williams“ komandoms.
Trečiadienį didelis dėmesys buvo nukreiptas į „Mercedes“ mašiną pilotavusi rusą Nikitą Mazepiną: „Mercedes“ retai kada įsileidžia svetimus pilotus, tačiau Nikita šiais metais bendradarbiauja su „Mercedes“ ir šie bandymai yra dalis labai plačios programos.
Dieną N. Mazepinas išlėkė iš trasos, mašina įstrigo žvyre ir ją teko evakuoti, bet vėliau išvažiavo vėl, nuvažiavo ilgas ir trumpas ratų serijas su minkštosiomis padangomis.
Sezono metu rengiami bandymai šiais metais užbaigti. Komandos pagal eilę toliau dirbs „Pirelli“ bandymuose, o bendrieji bandymai įvyks jau sezonui pasibaigus – gruodžio 3 ir 4 dienomis Abu Dabyje.
Antrosios bandymų dienos rezultatai
Pilotas |
Komanda |
Laikas |
Skirtumas |
Ratai |
1. N. Mazepinas |
Mercedes |
1:15.775 |
- |
128 |
2. A. Albonas |
Toro Rosso |
1:17.079 |
+1.304 |
110 |
3. A. Fuoco |
Ferrari |
1:17.285 |
+1.509 |
120 |
4. C. Leclercas |
Pirelli / Ferrari |
1:17.349 |
+1.574 |
127 |
5. K. Raikkonenas |
Alfa Romeo |
1:17.393 |
+1.618 |
110 |
6. J. Aitkenas |
Renault |
1:17.621 |
+1.846 |
75 |
7. K. Magnussenas |
1:18.101 |
+2.326 |
106 |
|
8. N. Yelloly |
Racing Point |
1:18.212 |
+2.437 |
83 |
9. N. Latifi |
Williams |
1:18.573 |
+2.798 |
88 |
10. D. Ticktumas |
Red Bull |
1:19.458 |
+3.683 |
79 |
11. O. Turvey |
McLaren |
1:20.712 |
+4.937 |
52 |
12. L. Strollas |
Pirelli / Racing Point |
1:20.745 |
+4.970 |
119 |
13. S. Camara |
McLaren |
1:21.565 |
+5.790 |
19 |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Tadux15 | 565 |
2. | ramasgo | 556 |
3. | Dainius Bendikas | 556 |
4. | mantioras | 554 |
5. | Kęstutis Šimkus | 553 |