Penkios drąsios prognozės 2020 metams

Penkios drąsios prognozės 2020 metams
logo 2020 Sausio 08 d. 10:55, Unsplash

Tarpusezonis – geriausias metas kurti įvairiausias prognozes ir apskritai užsiimti visokiausias spėliojimais. Vis tiek, kai prasidės naujas F-1 sezonas, daugelį šių spėjimų teks vienaip ar kitaip koreguoti, juk dažniausiai bet koks teorinis svaičiojimas smarkiai skiriasi nuo realių įvykių varžybose.

Todėl svajoti galima drąsiai, tai ir daro oficialaus „Formulės-1“ tinklalapio žurnalistai, siūlydami susipažinti su penkiomis drąsiomis, o gal net kiek nerealiomis prognozėmis 2020 metams.

„Ferrari“ laimės daugelį lenktynių ir Konstruktorių taurę

Skuderijos sirgaliai turi pilną teisę tikėti tuo, kad naujame sezone „Ferrari“ gali rimtai pakovoti su „Mercedes“, juk pernai raudonosios mašinos ne kartą buvo pačios stipriausios, bet Maranello komandai ne visuomet pavykdavo išnaudoti greičio pranašumą.

SF90 buvo puiki mašina, nors jos potencialą pavyko atskleisti ne iš karto. Bet galima tikėtis, kad „Ferrari“ konstruktoriai bei inžinieriai, padarę išvadas po pernykščių apsiskaičiavimų, 2020 metais sukurs dar efektyvesnę važiuoklę.

Puiki turėtų būti ir jėgainė, kuri dabar yra laikoma pačia galingiausia šiuolaikinėje „Formulėje-1“. Komandos vadovas Mattia Binotto pareiškė, kad Skuderijos specialistai intensyviai modernizuoja variklį ir užsiima aerodinamikos tobulinimu, o „Ferrari“ vykdomasis direktorius Louis‘as Camilleri pažadėjo šiai programai skirti papildomų pinigų.

Maranelle išties labai nori laimėti pasaulio čempionatą, o Charleso Leclerco kovingumu neverta abejoti. Bet jei gruodį kontraktas su juo buvo pratęstas dar 5 metams, tai Sebastianui Vetteliui, iš idėjos, teks praleisti paskutinį sezoną italų komandoje. Tikriausiai, jam nesinori išsiskirti su „Ferrari“ – ar ta ne stimulas siekti pačių aukščiausių rezultatų? Jei abu lenktynininkai veiks išmintingai ir prisimins visų pirma komandos interesus, tai „Ferrari“ turės rimtą pagrindą iškovoti Konstruktorių taurę.

Titulo likimas spręsis paskutinėse sezono lenktynėse

Jei „Ferrari“ šiais metais važiuos kur kas stabiliau ir dažniau „Mercedes“ ekipai kels galvos skausmą, tai pasaulio čempionų užduotis bus kur kas sunkesnė. Suprantama, jog jie nori vėl laimėti Konstruktorių taurę, o Lewisas Hamiltonas svajoja apie septintąjį titulą.

Aišku, kad Leclercas bei Maxas Verstappenas pasirengę padaryti viską, kad tam sutrukdytų ir jei prisiminsime, kaip šauniai „Red Bull“ atrodė pernai metų sezono antroje dalyje, tai galima nuspėti, kad 2020 m. į pergales galės pretenduoti visų trijų „top“ komandų pilotai.

Milton Kinse kurti puikiais važiuokles moka, o ir „Honda“ motoristai pernai pasiekė įspūdingos pažangos – išeitų, kad Maxui niekas negali sutrukdyti pildyti savo laimėjimų kraitelę. Prie tokio scenarijaus visai tikėtina, jog pirmą kartą nuo 2016 metų pagrindinio trofėjaus likimas bus sprendžiamas tik finalinėse sezono lenktynėse.

Ant podiumo lips jauni lenktynininkai

Pagal pernai metų Brazilijos GP rezultatus, Carlosas Sainzas bei Pierre‘as Gasly tapo 210-tuoju ir 211-tuoju pilotais „Formulės-1“ istorijoje, kam pavyko patekti į elitinį klubą, kuriame yra tie, kas finišavo pirmajame trejetuke. Bet 2020 metais šio klubo narių skaičius turėtų dar padidėti.

Greičiausiai, kad vienu iš jų taps Alexas Albonas, FIA pripažintas geriausiu metų naujoku, juolab, kad „Red Bull“ mašinai vargu ar trūks greičio.

Lando Norrisas 2019 m. nustebino visus, puikiai praleidęs savo debiutinį sezoną „McLaren“ komandoje, todėl iš jaunojo brito taip pat galima tikėtis gerų rezultatų. Teoriškai Estebanas Oconas, kuris sugrįš į čempionatą kaip „Renault“ pilotas, taip pat stengsis atkreipti į save dėmesį, bet dar klausimas, kiek RS20 mašina bus greita.

Mažiausiai Elbonas ir Norrisas turės šansus užlipti ant podiumo.

„Haas“ tas geriausia peletono vidurio komanda

Pasibaigęs sezonas „Haas“  ekipai buvo įvairiausių nesėkmių virtinė, nors pradžia ir buvo daug žadanti. Bet pasirodė, jog VF-19 mašina nepasižymėjo greičiu, be to, jos elgesį trasoje būdavo sunku nuspėti – tai košmariškas derinys.

Kai amerikiečių komanda suprato, kad to neįmanoma ištaisyti, tai priėmė teisingą sprendimą, gana anksti nutraukę senojo bolido modernizaciją ir visas pajėgas metė šių metų mašinos kūrimui. „Haas“ važiuoklėje yra montuojami galingi „Ferrari“ varikliai, be to, didelė dalis komponentų taip pat yra iš Italijos, todėl didelė tikimybė, jog Kevinas Magnussenas ir Romainas Grosjeanas šiemet gaus kur kas tobulesnius instrumentus pagrindiniam tikslui siekti, kuris keliamas prieš Guentherio Steinerio pavaldinius – tapti geriausia vidurinės grupės komanda.

Aišku, kad „McLaren“ ir „Renault“ yra lygiai taip pat nusiteikę, bet jei „Haas“ rimtai padirbės ties savomis klaidomis, tai iš tiesų gali pavirsti itin rimtu varžovu.

Ricciardo pasirašys kontraktą su „Ferrari“ 2021 metams

Danielis Ricciardo garbingai susitvarkė savo darbu „Renault“ ekipoje 2019 metais, nežiūrint į sunkumus, bet negalima atmesti, jog jo karjeroje vėl įvyks rimtas posūkis. „Ferrari“ gali nuspręsti, kad geresnio kandidato pakeisti Vettelį tiesiog nėra ir australui pasiūlys kontraktą, kurio jis negalės atsisakyti.

Beje, tokia sutartis gali būti pasirašyta gana anksti, kad garantuotai būtų užtikrintos Ricciardo paslaugos bent 2021 metams. Mažai kas „Formulėje-1“ turi tokią reputaciją kaip jis: jis moka laimėti lenktynes, jis yra vienas iš geriausių gražių lenkimų specialistas ir visuomet iš bolido išspaudžia maksimumą, koks jis bebūtų. O ir pavardė jo yra itališka. Vargu ar Charlesas Leclercas prieštarautų dėl tokio komandos partnerio.

Todėl nenustebkite, jei D. Ricciardo taptų viena iš svarbiausių figūrų daugybiniuose kadriniuose persistumdymuose, kurių galima laukti artėjant radikalioms 2021 metų reformoms.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794