Pilotai apie kiečiausias „Pirelli“ padangas: tai visiškas šlamštas

Pilotai apie kiečiausias „Pirelli“ padangas: tai visiškas šlamštas
logo Rugpjūčio 15 d. 02:16, Pirelli

Dalis F-1 pilotų liko itin nepatenkinti Ispanijoje vykusių treniruočių metu naudotomis kiečiausios sudėties „Pirelli“ padangomis. Manoma, kad sekmadienį vyksiančių varžybų metu dauguma gali pasirinkti dviejų sustojimų taktiką.

„Tai visiškas šlamštas. Manau, kad sukibimas būtų geresnis, jeigu naudočiau šlapiai trasos dangai skirtas padangas“, - sakė „McLaren“ pilotas Lando Norrisas.

„Manau, kad visi buvo atsidūrę panašioje situacijoje. Visi atrodė itin prastai tuo metu, kai naudojo kiečiausios sudėties padangas. O vėliau pasirinkę vidutinio kietumo arba minkštos sudėties padangas, staiga stipriai pagerino savo rezultatus. Nemanau, kad problemų su padangomis turėjome tik mes.“

Šiemet Ispanijos GP vyksta trimis mėnesiais vėliau nei įprasta, tad nenuostabu, jog iškilo problemų su padangomis. Penktadienį, treniruočių metu asfalto temperatūra siekė 50 laipsnių Celsijaus. Panašių sąlygų tikimasi ir per likusias dvi važiavimų dienas.

„Tai visiškas šlamštas. Tai buvo siaubinga“, - L. Norrisui antrino „Williams“ atstovas George‘as Russellas.

„Lenktynėse bus gana keista, nes jei norėtum naudoti tik vieno sustojimo taktiką, pasirinktum vidutinio kietumo ir kiečiausios sudėties padangas. Bet kiečiausios buvo tokios prastos, jog geriau vietoje jų būtų pasirinkti minkštos sudėties padangas. Tai reiškia du sustojimai: minkštos, vidutinės, vidutinės arba minkštos, vidutinės, minkštos. Bet kuris variantas yra geresnis už kiečiausios sudėties padangas, nes joms čia tiesiog ne vieta.“

Remiantis „Pirelli“ pateiktais duomenimis, naudojant kiečiausios sudėties padangas, vienas trasos ratas yra įveikiamas sekunde lėčiau nei naudojant vidutinio kietumo padangas. O minkštos sudėties padangos yra 0,7 sek. pranašesnės už vidutinio kietumo.


Komentarai (0)
×

TOP naujienos