Šįkart oficialus pasaulio čempionato padangų komandoms tiekėjas atveš į Barseloną kur kas minkštesnių sudėčių padangas.
„Mes atlikome gana agresyvų pasirinkimą, kadangi mes atvežame vidutines, minkštąsias ir superminkštąsias padangas, kurios atitinka pernykštes ulltraminkštąsias“, - priminė „Pirelli“ automobilių sporto padalinio vadovas Mario Isola.
Ispanijos GP etapas – pirmas čempionato etapas, su kurio padangomis komandos apsisprendė jau po žiemos bandymų ir skirtingai pažiūrėjo pasirenkant vieno ar kito mišinio komplektų skaičių. Kai kurie pilotai turės kelis kartus daugiau superminkštųjų padangų nei kitų mišinių padangų komplektų. Pavyzdžiui, Sergejui Sirotkinui „Williams“ parinko labai agresyvų rinkinį – jis iš 13 padangų komplektų net dešimt turės superminkštųjų padangų komplektų.
Komandos dažnai stengiasi išvengti pačių kiečiausių padangų, tačiau Isola spėja, kad šį kartą lenktynėse bus panaudoti mišiniai: „Mes laukiame, kad lenktynės vyks pagal kiek kitokį scenarijų nei buvo įprasta ankstesniais metais“.
Apie naują asfalto dangą Katalonijos žiede jau buvo rašyta – ji tapo kur kas lygesnė ir užtikrina aukštesnį sukibimo lygį. Išanalizavus informaciją, gautą per žiemos bandymus, „Pirelli“ nutarė Ispanijos etapui paruošti specialias padangas su kur kas plonesniu padangos darbiniu sluoksniu. Pagal specialistų skaičiavimus, tai leis sumažinti galinių padangų temperatūrą 10 laipsnių.
„Mes nutarėme sumažinti darbinio sluoksnio storį, kadangi čia intensyviai padangos nesidėvi, - aiškino M. Isola. - Esant kur kas žemesniam dėvėjimosi lygiui, pilotai gali nuvažiuoti kur kas ilgesnes atkarpas – priklausomai nuo to, kaip jiems pavyks kontroliuoti degradaciją. Bet mes matėme, kad ant naujo asfalto degradacija labai nežymi ir galima laukti, kad lenktynių tempas bus labai aukštas. Bet negalima atmesti padangų pūslėjimosi tikimybės, kadangi jos stipriai įkaista“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |