„Pirelli“ automobilių sporto padalinio vadovas Mario Isola pakomentavo Azerbaidžano GP kvalifikaciją ir kalbėjo apie galimus strategijos variantus lenktynėse.
Mario Isola: „Atrodo, kad Charlesas Leclercas turi ypatingą jausmą šioje trasoje, kadangi retai kada galima matyti, kai lenktynininkas keturis kartus paeiliui startuoja iš „pole“ pozicijos. Kvalifikacijoje stebėjome, kaip trasa su kiekvienu ratu greitėja, tačiau mes vis tiek dar buvome toli nuo simuliatoriuje apskaičiuoto rato įveikimo laiko 1:39,4 sek. ir nuo pernai metų „pole“ pozicijos – 1:40,203 sek. Tai reiškia, kad trasos būklė čia gerės ir per lenktynes.
Jei kalbėsime apie strategiją lenktynėse, tai teoriškai visą distanciją nuvažiuoti greičiausiai būtų su vienu sustojimu boksuose. Vidutinės ir kietosios padangos čia labiausiai tiks lenktynėms. Dviejų sustojimų strategija bus galima, jei trasoje pasirodys saugos automobilis antroje lenktynių dalyje. Tikėtina, kad tokiai situacijai dauguma lenktynininkų pasiliko po du C3 padangų komplektus.
Teoriškai pasiremiant pirmine duomenų analize, pirmą sustojimą reikėtų atlikti tarp 13 ir 20 ratų, jei bus startuojama su vidutinėmis padangomis. Tie, kurie startuos su kietosiomis, sustoti turėtų tarp 32 ir 38 ratų.
Akivaizdu, kad išvažiavus saugos automobiliui, gali prasidėti masiniai sustojimai boksuose – tai mes matėme praėjusiais metais. Vienas iš faktorių, į kurį bus svarbu atkreipti dėmesį, tai padangų granuliavimasis, kadangi trasa Baku dar nėra švari“.
Ne Gasly, o Oconas.
LH keitė komponentus, Gasly dsq buvo, prie ko Occonas?
Ko nerašot, kad LH ir Gasly iš pit lane startuos?
Tada taip isein jog Lando nepasikeite jokiu oponentu
Ko nerašot, kad LH ir Gasly iš pit lane startuos?