Nežiūrint į tai, kad visi pilotai kvalifikacijos finale naudojo pačias minkščiausias hiperminkštąsias padangas, kurios pakankamai greitai dėvisi, „Pirelli“ laukia daugumos pilotų pasirinktos vieno sustojimo strategijos.
„Pirelli“ automobilių sporto padalinio vadovas Mario Isola: „Hiperminkštosios padangos bus aktyviai naudojamos lenktynėse, bet svarbu išvengti jų granuliavimosi, ypač priekinių padangų, kad būtų galima kontroliuoti jų dėvėjimąsi. Pilotai, kuriems pavyks to pasiekti, įgaus pranašumą.
Kaip įprastai tie, kas startuos už pirmojo dešimtuko ribos, turės galimybę pasirinkti startui padangas. Įdomu, ar kas nors pasirinks alternatyvią strategiją lenktynėms, kur strategija būna labai paprasta ir dažnai priklauso nuo saugos automobilio.
Ir nors trasa Monake ne visiškai tipinė, pakankamai didelis greitis ir didelė hiperminkštųjų degradacija jau pridėjo lenktynėms intrigos. Rytoj sužinosime, kaip šis faktorius suveiks lenktynėse. Įdomu ir tai, ko pavyks pasiekti iš peletono galo startuosiančiam Maxui Verstappenui“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Valode | 3073 |
2. | mantioras | 3070 |
3. | fandom | 3063 |
4. | D27 | 3060 |
5. | Darius Linkevicius | 3039 |