„Pirelli” nustebę, kad tiek daug teko padidinti padangų slėgį

„Pirelli” nustebę, kad tiek daug teko padidinti padangų slėgį
logo 2020 Rugsėjo 05 d. 15:03, Sauber

„Pirelli“ yra nustebinti informacijos, kurią jie gavo iš komandų ir tikina, kad būtent ši informacija privertė juos prieš etapą Monzoje imti ir staigiai padidinti oro slėgį F-1 bolidų padangose.

Italų padangų gamintojai visada naudoja informaciją, kurią gauna iš komandų besiruošiant eiliniam GP etapui naudojant kompiuterines modeliavimo technologijas ir ekipų skaičiavimai privertė „Pirelli“ minimalų oro slėgį priekinėse padangose nuo 23,4 PSI (svaras į kvadratinį colį), kuris buvo naudojamas čia pernai, padidinti net iki 26 PSI.

Didesnis oro slėgis padangose buvo tik šių metų antrose lenktynėse Silverstoune, kur priekinės padangos buvo pripūstos iki 27 PSI irt tai paskatino padangų problemomas „Mercedes“ bei „McLaren“ mašinose.

„Pastaruoju metu manęs labai dažnai klausinėja, kodėl numatytas oro slėgis taip smarkiai skiriasi nuo pernai metų, ypač priekinėse padangos, kurį teko padidinti net 2,5 PSI lyginant su 2019 metais, -sako „Pirelli“ automobilių sporto padalinio vadovas Mario Isola. – Tai yra susiję su duomenimis, gautais iš komandų po jų darbo simuliatoriuose.

Nuo metų pradžios mes iš jų gavome informaciją, kuri sako apie didėjančias apkrovas, kurios beveik visos trasose tenka priekinėms padangoms. Monzos atveju, kur bolidai reguliuojami palyginus mažai prispaudžiamajai jėgai, šis skirtumas buvo gana didelis. Atitinkamai mes sureagavome ir padidinome slėgį padangose.

Dabar mums dar teks išnagrinėti telemetrijos duomenis, kuriuos komandos gavo jau čia, Monzoje, nes pamatęs skaičiavimus, aš buvau labai nustebęs. Dar niekada anksčiau nėra buvę tokio didelio slėgio padidėjimo toje pačioje trasoje...“

Prie ko priveda panašūs veiksmai, galima spręsti pagal Sebastiano Vettelio žodžius, pasakytus po treniruočių Italijoje: „Mašina labai stipriai slidinėja visais keturiais ratais... Padangų degradacija labai smarki, bet visi mes esame vienodose sąlygose. Iš dalies tai susiję su labai dideliu oro slėgiu, su kuriuo mus verčia važiuoti. Mano nuomone, slėgis yra kur kas didesnis nei tas, kuris čia tinka padangoms. Bet, suprantama, mums privalu laikytis taisyklių...“

 



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553