Padangų gamintojai iš „Pirelli“ kaip ir ankstesniais metais Azerbaidžano GP etapui paruošė pačių minkščiausių padangų sudėčių komplektus – C3 kaip kietąsias, C4 – vidutines ir C5 – minkštąsias.
Kadangi Baku žiedas – miesto trasa, einanti per miesto gatves ir ištisus metus naudojama paprastam judėjimui, kuris turi įtakos vertinant padangų efektyvumą, ši dinamika turės įtakos priklausomai nuo asfalto dangos.
Be to, reikia turėti galvoje ir galimą oro sąlygų įtaką, kadangi rugsėjo viduryje Baku dar gali būti labai karšta: oro temperatūra gali būti kur kas didesnė nei pernai, kai šis etapas vyko pavasarį.
Taip pat reikia turėti galvoje, kad asfaltas skirtingose vietose gali įkaisti skirtingai, priklausomai nuo to, ar jis yra veikiamas saulės ar šešėlyje nuo greta esančių pastatų pavėsio, visų pirma siaurose senamiesčio gatvėse.
Pagaliau, bolidų valdymui įtakos gali turėti vėjas, kurio kryptis čia nuolat keičiasi ir jis gali užklupti sportininkus netikėtai.
Greičiai pagrindinėje tiesiojoje čia būna gana dideli – 2016 metais per pirmąjį Azerbaidžano GP etapą Valtteri Bottas kvalifikacijoje su „Williams“ mašina buvo įsibėgėjęs net iki 378 km/h. Tokiomis sąlygomis padangos yra maksimaliai apkraunamos veikiant prispaudžiamajai jėgai.
Kartu šioje trasoje yra ir kitų sekcijų, reikalaujančių priešingo reguliavimo, todėl komandos negali bolido aerodinamikos nustatyti mažiausiai prispaudžiamajai jėgai, nes lėtoje trasos dalyje senamiestyje reikia pasiekti gero sukibimo su trasos danga. Bet kokiu atveju, lenktynininkams reikės remtis mechaniniu sukibimu, kurį duos minkštųjų padangų naudojimas.
Paprastai lenktynės Baku vyksta su vienu sustojimu boksuose ir didžiąją lenktynių dalį sportininkai važiuoja su kietosiomis padangomis. Nors trasos konfigūracija leidžia aplenkti varžovus, visų pirma starto-finišo tiesiosios gale, realiai atlikti tokius manevrus yra gana sudėtinga.
Turint galvoje tai, kad pagal greičio galimybes skirtingų komandų mašinos yra daugmaž panašios, skirtumas tarp jų šiais metais yra minimalus, tai kovų trasoje pobūdžiui bus svarbus DRS efektyvumas.
Be to, komandoms teks reaguoti į įvairiausius netikėtumus, kadangi čia gana didelė tikimybė pasirodyti saugos automobiliui. Pernai Baku beveik visi startavo su vidutinėmis padangomis, 11-tame rate išvažiavo saugos automobilis ir tada dauguma perėjo prie kietųjų padangų.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Valode | 3073 |
2. | mantioras | 3070 |
3. | fandom | 3063 |
4. | D27 | 3060 |
5. | Darius Linkevicius | 3039 |
Pirmasis Azerbaidžano GP vyko 2017 metais.