„Pirelli“ pripažįsta: buvome pasirinkę netinkamą kryptį

„Pirelli“ pripažįsta: buvome pasirinkę netinkamą kryptį
logo 2019 Rugpjūčio 26 d. 20:00, Pexels

„Pirelli“ vadovo Mario Isola teigimu, paskutinės kelios lenktynės parodė, kad „Formulėje-1“ netūrėtų būti naudojamos greitai nusidėvinčios padangos.

Pernai į kelis etapus „Pirelli“ atvežė greičiau nusidėvinčias padangas tikėdamasi, kad tai padidins sustojimų skaičių. Tačiau skaičius nepadidėjo. Kad nereiktų atlikti daugiau sustojimų, sportininkai tiesiog labiau taupė padangas.

„Pernai naudojome daug minkštesnes padangas. Sakyčiau, kad jos buvo dviem žingsniais minkštesnės nei 2017 metais. Rezultatas toks, jog komandos tiesiog labiau tausojo padangas nei ankstesniais metais“, - pasakojo M. Isola.

„Išanalizavome pernai surinktą informaciją. Paaiškėjo, kad minkštesnės padangos nedavė norimo rezultato - sustojimų skaičius nepadidėjo tiek, kiek tikėjomės. Tie, kurie lenktynes pradėjo su minkštesnėmis padangomis, tiesiog važiavo lėčiau.“

Šiemet „Pirelli“ į kai kuriuos etapus atvežė kietesnės sudėties padangas ir anot M. Isolos, rezultatai buvo teigiami.

„Silverstoune šiemet buvo nauja asfalto danga. Atvežėme kietesnės sudėties padangas. Daugelis pilotų galėjo su jomis spausti iki pat paskutinio rato. Hamiltonas užfiksavo greičiausią rato įveikimo laiką su kietos sudėties padangomis, su nusidėvėjusiomis padangomis, su kuriomis viso įveikė 30 ratų.“

„Taigi, kasmet naudoti vis minkštesnes ir minkštesnes padangas vis dėlto nebuvo pats geriausias sprendimas. Sustojimų skaičius nepadidėjo, o ir veiksmo ne visada buvo daugiau. Štai kodėl sulaukiame vis daugiau prašymų ateičiai sukurti ne greitai, o lėtai nusidėvinčias padangas. Mes tiesiog pasirinkome netinkamą kryptį. Tad turėtume kitaip pasielgti ateityje.“



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794