„Pirelli“ pripažįsta: buvome pasirinkę netinkamą kryptį (15)

„Pirelli“ pripažįsta: buvome pasirinkę netinkamą kryptį
logo Rugpjūčio 26 d. 20:00, Red Bull Content Pool / Getty Images

„Pirelli“ vadovo Mario Isola teigimu, paskutinės kelios lenktynės parodė, kad „Formulėje-1“ netūrėtų būti naudojamos greitai nusidėvinčios padangos.

Pernai į kelis etapus „Pirelli“ atvežė greičiau nusidėvinčias padangas tikėdamasi, kad tai padidins sustojimų skaičių. Tačiau skaičius nepadidėjo. Kad nereiktų atlikti daugiau sustojimų, sportininkai tiesiog labiau taupė padangas.

„Pernai naudojome daug minkštesnes padangas. Sakyčiau, kad jos buvo dviem žingsniais minkštesnės nei 2017 metais. Rezultatas toks, jog komandos tiesiog labiau tausojo padangas nei ankstesniais metais“, - pasakojo M. Isola.

„Išanalizavome pernai surinktą informaciją. Paaiškėjo, kad minkštesnės padangos nedavė norimo rezultato - sustojimų skaičius nepadidėjo tiek, kiek tikėjomės. Tie, kurie lenktynes pradėjo su minkštesnėmis padangomis, tiesiog važiavo lėčiau.“

Šiemet „Pirelli“ į kai kuriuos etapus atvežė kietesnės sudėties padangas ir anot M. Isolos, rezultatai buvo teigiami.

„Silverstoune šiemet buvo nauja asfalto danga. Atvežėme kietesnės sudėties padangas. Daugelis pilotų galėjo su jomis spausti iki pat paskutinio rato. Hamiltonas užfiksavo greičiausią rato įveikimo laiką su kietos sudėties padangomis, su nusidėvėjusiomis padangomis, su kuriomis viso įveikė 30 ratų.“

„Taigi, kasmet naudoti vis minkštesnes ir minkštesnes padangas vis dėlto nebuvo pats geriausias sprendimas. Sustojimų skaičius nepadidėjo, o ir veiksmo ne visada buvo daugiau. Štai kodėl sulaukiame vis daugiau prašymų ateičiai sukurti ne greitai, o lėtai nusidėvinčias padangas. Mes tiesiog pasirinkome netinkamą kryptį. Tad turėtume kitaip pasielgti ateityje.“

Komentarai (15)


leksas
| Rugpjūčio 28 d. 12:28
parte
| Rugpjūčio 27 d. 01:20

Butum daves minkstesniu daugiau komplektu, tai ir daugiau sustojimu butu buve. Klieda toliau.

ar tu durns, o kaip aplenkti su tokiomis padangomis? Visi bijo lenkti, nes labiau drožia padangas. O su kietom nebaisu atlikti manevrus, nes nesidrožia
mariusis
| Rugpjūčio 27 d. 14:49
Pit Crew
| Rugpjūčio 26 d. 22:59

Kam taip kukliai? Tegul padaro tokias, kurios ne tik kad nesidėvėtų, bet dar su kiekvienu ratu greičio papildomai pridėtų. Vat prisižiūrėtume!

Tai dar geriau, vienas padangų komplektas visam savaitgaliui ar net visam sezonui :D
parte
| Rugpjūčio 27 d. 01:20
Butum daves minkstesniu daugiau komplektu, tai ir daugiau sustojimu butu buve. Klieda toliau.
pergalingas
| Rugpjūčio 27 d. 00:58
Prie ko cia reikalavimai ir taisykles. Taisykles visoms turi buti vienodos. Bet as kalbu apie kitus dalykus, jei ponuli nesupranti. Cia tas pats kas krepsinyje ivesti dabar tokias nesanones kaip: riboti aukstaugiu skaiciu, izaideju. Ugio reikalavimai, svorio, priverstiniai keitimai. Vienu metu negali zaisti 2 zaidejai aukstesni nei 210 ir pns ...
rmntz
| Rugpjūčio 27 d. 00:28
užtektų padidinti greitį boxuose ir daug problemų išsispręstų. Pilotai mažiau laiko prarastų keisdamiesi padngas, reiškia galėtų sau leisti džniau tai daryti ir daugiau spausti netaupydmi.
kart
| Rugpjūčio 26 d. 23:57
pergalingas
| Rugpjūčio 26 d. 23:09

Viskas kas privaloma yra shudas. Komandos turi pacios galvoti kaip elgtis o ne standartizuot viska. F1 yra brangiausias auto sportas pasaulyje. Kiek kas turi tiek tas leidzia. Taisykles taip pat atviras reikia palikti. Lenktyniautu tik turtingos komandos o tos kurios po 3sekundes per rata atsilieka isnyktu ir nlb kas ju pasigestu. Yra komandos kurios turi galimybes kurti gerus produktus bet tiek visokiu nesamoniu prigalvota kad veltis i avantiura net nenori tie kas galetu sau tai leisti. Db vienintelis dalykas kuri reiktu palikti tai tuos hibridinius variklius ir leisti juos tobulinti. Visa kita reikia palikti kaip buvo 1990-2000 ... tos standarnites detales dar labiau isryskins motoru, vaziuokliu, aero stipriasias vietas, o kas neturi tiek galimybiu negales net isradingumu atsigriebti. Laisvas pasirinkimas visada yra geriausia. Tuo labiau atsiranda vietos klaidoms ir kurybai...

Atrodytu, kad F1 yra vienintelis sportas, kur galioja vienodi reikalavimai, bet taip nera.
pergalingas
| Rugpjūčio 26 d. 23:13
Leisti pirkti visas detales ir kitu kurinius
pergalingas
| Rugpjūčio 26 d. 23:11
Padangu karas, kuro pildymas, daugiau laisves kurybai
pergalingas
| Rugpjūčio 26 d. 23:09
Viskas kas privaloma yra shudas. Komandos turi pacios galvoti kaip elgtis o ne standartizuot viska. F1 yra brangiausias auto sportas pasaulyje. Kiek kas turi tiek tas leidzia. Taisykles taip pat atviras reikia palikti. Lenktyniautu tik turtingos komandos o tos kurios po 3sekundes per rata atsilieka isnyktu ir nlb kas ju pasigestu. Yra komandos kurios turi galimybes kurti gerus produktus bet tiek visokiu nesamoniu prigalvota kad veltis i avantiura net nenori tie kas galetu sau tai leisti. Db vienintelis dalykas kuri reiktu palikti tai tuos hibridinius variklius ir leisti juos tobulinti. Visa kita reikia palikti kaip buvo 1990-2000 ... tos standarnites detales dar labiau isryskins motoru, vaziuokliu, aero stipriasias vietas, o kas neturi tiek galimybiu negales net isradingumu atsigriebti. Laisvas pasirinkimas visada yra geriausia. Tuo labiau atsiranda vietos klaidoms ir kurybai...
Pit Crew
| Rugpjūčio 26 d. 22:59
maxpower
| Rugpjūčio 26 d. 22:41

Tai gal išvis tegul padaro nesidėvinčias. Nereiks jokių sustojimų galės kiekvieną ratą bandyt greičiausia ratą mušt

Kam taip kukliai? Tegul padaro tokias, kurios ne tik kad nesidėvėtų, bet dar su kiekvienu ratu greičio papildomai pridėtų. Vat prisižiūrėtume!
×

F-1.lt pulsas