„Pirelli“ specialistai įvertins naują Barselonos trasos dangą

„Pirelli“ specialistai įvertins naują Barselonos trasos dangą
logo 2018 Sausio 29 d. 00:15, Pirelli

„Pirelli“ sporto direktoriaus Mario Isola teigimu, artimiausiu metu kompanijos specialistai turėtų nuvykti į Barseloną ir įvertinti naują lenktynių trasos asfalto dangą.

Pagrasinus, jog gali būti išbraukta iš 2018 m. „MotoGP“ tvarkaraščio, Barselonos trasos savininkai sutiko naujai išasfaltuoti trasą bei praplėsti 13-o posūkio saugos zoną.

Minėtame lenktynių žiede F-1 bandymai prasidės vasario 26 d. Iki tol „Pirelli“ ketina nusiųsti savo specialistus, kad pastarieji galėtų įvertinti naują trasos dangą.

„Trasos atstovų teigimu, naujo asfalto šiurkštumas turėtų būti panašus kaip ir senojo. Toks buvo jų tikslas“, - pasakojo M. Isola.

„Naujas asfaltas, bet paviršiaus šiurkštumas panašus kaip ir senojo - visi žino, kad taip padaryti yra neįmanoma. Trečiadieniais, prieš kiekvienus važiavimus, mes įvertiname asfalto šiurkštumą. Planuojame artimiausiu metu nusiųsti savo specialistus į Barseloną, kad jie galėtų įvertinti naują asfaltą ir palyginti jį su senuoju.“

„Žinau, kad iki pirmųjų F-1 bandymų Barselonoje nauju asfaltu turėtų pravažiuoti ne vienas automobilis, kad būtų pašalinta likusi alyva ir bitumas nuo trasos dangos paviršiaus. Yra ir kitų procedūrų, kurias galima atlikti, pavyzdžiui, aukšto slėgio vandens procedūra. Yra ir mašinų, kurių pagalba galima nuvalyti naujos dangos paviršių.“

„Tiesa, jog per pirmą, o gal net abi pirmąsias F-1 bandymų dienas, matysime tam tikrą trasos dangos evoliuciją. Bet vėliau viskas turėtų stoti į savo vietas.“

„Pirelli“ kol kas nėra paskelbusi, kokios padangos bus naudojamos šių metų Ispanijos GP metu. M. Isolos teigimu, dėl naujos asfalto dangos galutinį sprendimą priimti bus sunkiau.

„Sprendimą priimame atsižvelgdami į asfalto paviršiaus šiurkštumą, trasos konfigūraciją ir apkrovas, kurias turės atlaikyti padangos. Turime informacijos apie kiekvieną trasą, tad galime priimti sprendimus ir parinkti padangas.“

„Žinoma, jei visiškai pakeičiama asfalto danga, kaip tai buvo padaryta 2016 m. Malaizijoje, situacija keičiasi. Sepango trasa buvo viena agresyvesnių. Tad pakeitus asfalto dangą parinkome minkštesnes padangas nei anksčiau.“

„Panaši situacija buvo ir su Jerezo trasa. Spalio mėnesį jie pakeitė asfalto dangą, o vėliau ten vyko GP3 ir F-2 lenktynės. Dar prieš lenktynes nusiuntėme savo inžinierius. Trasos dangos paviršius buvo visiškai kitoks, daug švelnesnis. Parinkome minkštesnes padangos, bet jos vis tiek buvo per kietos. Tad parenkant padangas būtina labai gerai atsižvelgti į asfalto dangą.“



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983