„Pirelli“ spėja, kad stojama bus du kartus (1)

„Pirelli“ spėja, kad stojama bus du kartus
logo Rugpjūčio 09 d. 10:44, Pirelli

„Pirelli“ specialistų nuomone, 70-mečio GP etapo dalyviams teks nuvažiuoti lenktynes su dviem sustojimais. Pagal skaičiavimus, norint greičiausiai įveikti visą 52 ratų distanciją, reikia startuoti su vidutinėmis padangomis, 15 rate pasikeisti į dar vienas vidutines, o 30-tame rate pereiti prie kietųjų. Maždaug tiek pat įveikti visą distanciją prireiks laiko tiems, kas nuspręs startuoti su vidutinėmis, 12-tame rate pereis prie kietųjų, o 32 rate vėl užsidės kietąsias.

Tie, kurie nuspręs startuoti su kietosiomis, pavyzdžiui – Maxas Verstappenas – įmanomas variantas su perėjimu vėl prie kietųjų nuo 23 rato ir prie minkštųjų 46 rate. Šis variantas – yra antrasis pagal suminį laiką. Galų gale, lenktynių dalyviai turės progą panaudoti ir visus tris mišinius ir prarasti gana nedaug laiko lyginant su ankstesniais variantais – pavyzdžiui, tie, kas startuoja su vidutinėmis, gali 19 rate užsidėti kietąsias, o likus 8 ratams iki finišo susimontuoti minkštąsias padangas.

„Pirelli“ lenktynių padalinio vadovas Mario Isola: „Kvalifikacija buvo labai neįprasta – Maxas Verstappenas ir „Red Bull“ išėjo iš antrosios sesijos dėl bandymo su kietosiomis padangomis ir pradės su jomis lenktynes. Regis, tai bus pirmasis toks atvejis nuo to laiko, kai mūsų kompanija dalyvauja „Formulėje-1“. Pirmojoje atkarpoje, kai bakuose bus pilna degalų, Maxas turės sąlyginį pranašumą dėl padangų patikimumo.

Mes taip pat stebėjome, kad du geriausi finalinės sesijos rezultatai buvo pademonstruoti su vidutinėmis, o ne minkštosiomis padangomis, o tai dar kartą parodo, kokios įdomios turėtų būti lenktynės dėl padangų pasirinkimo įvairovės šį savaitgalį. Minkštoji sudėtis užtikrino geresnį laiką rato pradžioje, tačiau palaipsniui prarasdavo efektyvumą, tuo tarpu su vidutinėmis buvo atvirkščiai – jos atrodė geresnės antrame ir trečiame sektoriuose.

Mes iš anksto supratome, kad minkštųjų sudėtis nebus optimalus variantas lenktynėms: per kvalifikaciją buvo patvirtinta nuomonė, kad jos labai greitai praranda efektyvumą, todėl trasoje dažniau bus naudojamos vidutinės ir kietosios. Mes laukiame dviejų sustojimų visiems lenktynių dalyviams, tuo tarpu gerų strategijų gali būti net keli variantai“.


Komentarai (1)
jv
IP: d02349c | 08/09 12:36 Atsakyti
Galetu dazniau atvesti minkstesnius misinius. Labai konservatyvus kazkaip, du sustojimai paivairintu taktinius sprendimus...
×

TOP naujienos