Paprastai po kvalifikacijos „Pirelli“ apskaičiuoja optimaliausią lenktynių strategiją, tačiau šįkart informacijos buvo surinkta nepakankamai...
„Pirelli“ padalinio vadovas Mario Isola: „Nepažįstamoje trasoje ir be ilgų ratų serijų penktadienį sunku spręsti apie padangų elgesį distancijoje ir apie atskirų padangų mišinių skirtumus, o tai apsunkina apskaičiuoti optimaliausią strategiją lenktynėms.
Strategija turėtų būti įdomi. „Mercedes“ pilotai pirmose dvejose pozicijose ir Charlesas Leclercas ketvirtoje startuos su vidutinėmis padangomis, kurios leido iškovoti „pole“. Bus įdomu pažiūrėti, ar tai duos pranašumo lenktynių pradžioje.
Gūsingas vėjas ir akli posūkiai daro Agarvės trasą dar labiau sudėtingą. Rytoj mes pamatysime nenuspėjamas lenktynes, kur sugebėjimas kontroliuoti padangų (pačių kiečiausių mišinių mūsų asortimente) būklę apspręs varžybų lemtį. Lenktynininkams teks prie santykinai nešilto oro ir nepakankamo sukibimo su danga padangas išlaikyti darbinio diapazono ribose.
Kvalifikacijos eigoje trasa tapo kiek lėtesnė. Temperatūra žemėjo, trukdė gūsingas vėjas - ir iš karto trys pilotai - abu „Mercedes“ ir Alexas Albonas pasirinko vidutines padangas finalinei sesijai“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |