„Pirelli“ tikisi vieno sustojimo Belgijoje

„Pirelli“ tikisi vieno sustojimo Belgijoje
logo 2018 Rugpjūčio 25 d. 20:27, Pirelli / LAT Images

„Pirelli“ automobilių sporto padalinio vadovas Mario Isola susumavo kvalifikacijos rezultatus Spa trasoje ir papasakojo apie galimas komandų strategijas lenktynėse.

Mario Isola: Po neaiškios situacijos su oru, lietus vis tik pradėjo lyti antrosios kvalifikacijos dalies pabaigoje. Rezultatas – tarpinės lietaus padangos tapo geriausiu pasirinkimu finalinėje kvalifikacijos dalyje. Skirtingose trasos dalyse buvo skirtingas vandens kiekis, o tai yra tipiška Spa. Visa tai privedė prie to, kad buvo labai sunku nuspėti, kuo užsibaigs finalas, kadangi tai buvo pirmas kartas viso savaitgalio metu, kuomet pilotai į trasą išvažiavo su tarpinėmis padangomis.

Lenktynės, sprendžiant iš visko, vyks sausu oru. Mes laukiame, kad dauguma pilotų kontroliuos tempą ir visą distanciją nuvažiuos su vienu sustojimu boksuose“.

Padangų gamintojų nuomone, optimaliausia bus vieno sustojimo strategija: startas su superminkštosiomis ir perėjimas prie minkštųjų 16 rato rajone. Jei startuos su minkštosiomis, tai vienintelį sustojimą galima surengti 28 rate ir po to su superminkštosiomis važiuoti iki finišo.

Jei bus šilčiau arba superminkštosios padangos pradės pūslėtis, tai įmanomos alternatyvios strategijos. Pirmieji 12 ratų su superminkštosiomis, po to perėjimas prie vidutinių iki pat finišo. Galimas ir kitas variantas: pirmieji 25 ratai su minkštosiomis, po to perėjimas prie vidutinių iki finišo.

Galimas variantas ir su dviem sustojimais: dvi atkarpos su superminkštosiomis po 13 ratų kiekviena, po to perėjimas prie minkštųjų iki finišo. Tačiau „Pirelli“ skaičiavimais, toks variantas būtų 15 sek. lėtesnis.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983