Vieno sustojimo strategiją „Pirelli“ laiko pačia optimaliausia per Štirijos GP etapą. Lenktynės turėtų vykti kur kas vėsesniu oru nei prieš savaitę, todėl padangų gamintojai tikisi kitokių sustojimų boksuose intervalų.
„Pirelli“ teigimu, pats greičiausias turėtų būti starto su minkštosiomis padangomis ir perėjimo prie kietųjų 28-33 ratų rajone variantas. Kiek lėtesnė strategija – startas su vidutinėmis ir perėjimas prie minkštųjų 30-35 ratuose. Šią strategiją galima naudoti ir atvirkštine tvarka.
Dviejų sustojimų strategija būtų dar lėtesnė pagal laiką. Tie, kurie pasirinktų tokį variantą, „Pirelli“ rekomenduoja nuvažiuoti dvi atkarpas po 24-26 ratus su minkštosiomis padangomis, o vėliau pereiti prie vidutinių.
„Pirelli“ sporto padalinio vadovas Mario Isola: : „Kvalifikacija buvo sudėtinga sportininkams – trečioji treniruotė buvo atšaukta ir jie pirmą kartą šiais metais dirbo šlapioje trasoje per kvalifikaciją. Tai atsiliepė ir rezultatams.
Nenuspėjamomis sąlygomis komandoms ir lenktynininkams teko greitai prie jų adaptuotis. Kadangi kvalifikacija buvo „šlapia“, per lenktynes visi galės rinktis bet kokių sudėčių padangas startui ir dėl to bus įmanomi patys įvairiausi strategijų variantai“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | tundrinė | 3896 |
2. | Tadas Misevičius | 3858 |
3. | fandom | 3858 |
4. | ramasgo | 3856 |
5. | Valode | 3850 |