Nepaisant klaidos važiavimų pabaigoje, „Mercedes“ pilotas Valtteri Bottas buvo greičiausias šiandien Austrijoje vykusioje F-1 kvalifikacijoje ir iškovojo „pole“ poziciją.
Suomiui greičiu nusileido ir antroje vietoje liko čempiono titulą ginantis Lewisas Hamiltonas. Tuo tarpu „Red Bull“ atstovas Maxas Verstappenas rytojaus lenktynes pradės iš trečios pozicijos. Pastarasis yra vienintelis iš pirmojo dešimtuko, kuris lenktynes pradės su kietesnės sudėties padangomis.
Paskutinėje važiavimų dalyje V. Bottas trasos rekordą pagerino pirmuoju bandymu ratą įveikęs per 1 min. 02,939 sek. Tuo tarpu L. Hamiltonui nepavyko rato įveikti greičiau nei per 63 sek.
Važiavimų pabaigoje V. Bottas buvo greitesnis pirmame trasos sektoriuje, bet antrame suklydo ir išlėkė už trasos ribų. L. Hamiltonas turėjo progą pagerinti rezultatą ir iškovoti „pole“ poziciją. Britas pagerino savo, bet ne komandos draugo rezultatą, tad liko antroje vietoje. Tuo tarpu V. Bottas džiaugėsi iškovota pirma startine pozicija.
M. Verstappenui pavyko naudojant kietesnės sudėties padangas patekti į paskutinę važiavimų dalį, kurioje jis užfiksavo trečią rezultatą. Greta olando rytojaus lenktynėse startuos „McLaren“ atstovas Lando Norrisas.
Penktoje vietoje liko antrasis „Red Bull“ pilotas Alexas Albonas. Pastarajam pavyko greičiu pranokti gerą formą treniruotėse demonstravusį Sergio Perezą iš „Racing Point“.
Prieš metus Austrijoje „pole“ poziciją iškovojęs „Ferrari“ pilotas Charlesas Leclercas šį kartą liko tik septintas ir beveik sekunde atsiliko nuo kvalifikacijos nugalėtojo V. Botto. Tuo tarpu monakiečio komandos draugas Sebastianas Vettelis savo pasirodymą baigė jau antroje važiavimų dalyje, kurioje užfiksavo 11-ą rezultatą.
Paskutines tris pozicijas pirmame dešimtuke pasidalino trijų skirtingų komandų atstovai: Carlosas Sainzas, Lance‘as Strollas ir Danielis Ricciardo.
Vt. |
Pilotas |
Q1 |
Q2 |
Q3 |
Ratai |
1. |
Valtteri Bottas |
1:04.111 |
1:03.015 |
1:02.939 |
19 |
2. |
Lewisas Hamiltonas |
1:04.198 |
1:03.096 |
1:02.951 |
21 |
3. |
Maxas Verstappenas |
1:04.024 |
1:04.000 |
1:03.477 |
23 |
4. |
Lando Norrisas |
1:04.606 |
1:03.819 |
1:03.626 |
17 |
5. |
Alexanderis Albonas |
1:04.661 |
1:03.746 |
1:03.868 |
18 |
6. |
Sergio Perezas |
1:04.543 |
1:03.860 |
1:03.868 |
19 |
7. |
Charlesas Leclercas |
1:04.500 |
1:04.041 |
1:03.923 |
20 |
8. |
Carlosas Sainzas |
1:04.537 |
1:03.971 |
1:03.971 |
18 |
9. |
Lance'as Strollas |
1:04.309 |
1:03.955 |
1:04.029 |
17 |
10. |
Danielis Ricciardo |
1:04.556 |
1:04.023 |
1:04.239 |
15 |
11. |
Sebastianas Vettelis |
1:04.554 |
1:04.206 |
13 |
|
12. |
Pierre'as Gasly |
1:04.603 |
1:04.305 |
14 |
|
13. |
Daniilas Kvyatas |
1:05.031 |
1:04.431 |
14 |
|
14. |
Estebanas Oconas |
1:04.933 |
1:04.643 |
12 |
|
15. |
Romainas Grosjeanas |
1:05.094 |
1:04.691 |
14 |
|
16. |
Kevinas Magnussenas |
1:05.164 |
8 |
||
17. |
George'as Russellas |
1:05.167 |
10 |
||
18. |
Antonio Giovinazzi |
1:05.175 |
8 |
||
19. |
Kimi Raikkonenas |
1:05.224 |
9 |
||
20. |
Nicholas Latifi |
1:05.757 |
12 |
Nes negali.
Įdomu, kad jie net nebetobulins šito variklio.
Mersedes pranašumas prieš varžovus gerokai padidėjęs. Stebina visų italų variklius naudojančių komandų lėtas važiavimas... Panašu, kad tepalo deginimas, pulsuojantis padidintas degalų tiekimas baigėsi, motorai liko be apgavysčių, ir prarado labai jau daug galios... Panašu, kad jėgainė iš stipriausios pasidarė silpniausia...
Brendas tikrai ispopuliarejo nuo F1. Gal dabar ir pasitraukus pardavimai kuri laika testusi, bet ilgainiu begant prarastu ta identiteta kuri turi.
Mes cia daugelis matom tik vietine TV ir kazka internete, bet pacioje Italijoje, tai ten visa kultura. Jeigu laida ar reklama apie Ferrari, tai be F1 paminejimo turbut neapsieina.
Labai didelė dalis pirkėjų aplamai yra tie, kurie supranta vertę. Kurie supranta vertę, jie žino ir istoriją. Panašiai kaip su paveikslais.
N metu senumo mitas tas marketingas. Ar ne 25% masinu parduodama USA - idomu, pvz nuo kada F1 ten pasidare toks geras marketingo irankis? Pakankamai siais laikais tas maketingas isdalintas
Mes cia daugelis matom tik vietine TV ir kazka internete, bet pacioje Italijoje, tai ten visa kultura. Jeigu laida ar reklama apie Ferrari, tai be F1 paminejimo turbut neapsieina.
Labai didelė dalis pirkėjų aplamai yra tie, kurie supranta vertę. Kurie supranta vertę, jie žino ir istoriją. Panašiai kaip su paveikslais.
Taip ir galvojau, kad Wolfą paminėsi. Akivaizdus interesų konfliktas su Totto gaunasi. Tegul parduoda visų komandų akcijas, pabūna kelis metus be F1 ir niekas nieko nevetuos.
J. Todtas dirba FIA, o ne F-1. Tai truputi skirtingos organizacijos.