Pirmas sezono lenktynes iš „pole“ pozicijos pradės V. Bottas (84)

Pirmas sezono lenktynes iš „pole“ pozicijos pradės V. Bottas
logo 2020 Liepos 04 d. 17:03, Daimler AG

Nepaisant klaidos važiavimų pabaigoje, „Mercedes“ pilotas Valtteri Bottas buvo greičiausias šiandien Austrijoje vykusioje F-1 kvalifikacijoje ir iškovojo „pole“ poziciją.

Suomiui greičiu nusileido ir antroje vietoje liko čempiono titulą ginantis Lewisas Hamiltonas. Tuo tarpu „Red Bull“ atstovas Maxas Verstappenas rytojaus lenktynes pradės iš trečios pozicijos. Pastarasis yra vienintelis iš pirmojo dešimtuko, kuris lenktynes pradės su kietesnės sudėties padangomis.

Paskutinėje važiavimų dalyje V. Bottas trasos rekordą pagerino pirmuoju bandymu ratą įveikęs per 1 min. 02,939 sek. Tuo tarpu L. Hamiltonui nepavyko rato įveikti greičiau nei per 63 sek.

Važiavimų pabaigoje V. Bottas buvo greitesnis pirmame trasos sektoriuje, bet antrame suklydo ir išlėkė už trasos ribų. L. Hamiltonas turėjo progą pagerinti rezultatą ir iškovoti „pole“ poziciją. Britas pagerino savo, bet ne komandos draugo rezultatą, tad liko antroje vietoje. Tuo tarpu V. Bottas džiaugėsi iškovota pirma startine pozicija.

M. Verstappenui pavyko naudojant kietesnės sudėties padangas patekti į paskutinę važiavimų dalį, kurioje jis užfiksavo trečią rezultatą. Greta olando rytojaus lenktynėse startuos „McLaren“ atstovas Lando Norrisas.

Penktoje vietoje liko antrasis „Red Bull“ pilotas Alexas Albonas. Pastarajam pavyko greičiu pranokti gerą formą treniruotėse demonstravusį Sergio Perezą iš „Racing Point“.

Prieš metus Austrijoje „pole“ poziciją iškovojęs „Ferrari“ pilotas Charlesas Leclercas šį kartą liko tik septintas ir beveik sekunde atsiliko nuo kvalifikacijos nugalėtojo V. Botto. Tuo tarpu monakiečio komandos draugas Sebastianas Vettelis savo pasirodymą baigė jau antroje važiavimų dalyje, kurioje užfiksavo 11-ą rezultatą.

Paskutines tris pozicijas pirmame dešimtuke pasidalino trijų skirtingų komandų atstovai: Carlosas Sainzas, Lance‘as Strollas ir Danielis Ricciardo.

Vt.

Pilotas

Q1

Q2

Q3

Ratai

1.

Valtteri Bottas

1:04.111

1:03.015

1:02.939

19

2.

Lewisas Hamiltonas

1:04.198

1:03.096

1:02.951

21

3.

Maxas Verstappenas

1:04.024

1:04.000

1:03.477

23

4.

Lando Norrisas

1:04.606

1:03.819

1:03.626

17

5.

Alexanderis Albonas

1:04.661

1:03.746

1:03.868

18

6.

Sergio Perezas

1:04.543

1:03.860

1:03.868

19

7.

Charlesas Leclercas

1:04.500

1:04.041

1:03.923

20

8.

Carlosas Sainzas

1:04.537

1:03.971

1:03.971

18

9.

Lance'as Strollas

1:04.309

1:03.955

1:04.029

17

10.

Danielis Ricciardo

1:04.556

1:04.023

1:04.239

15

11.

Sebastianas Vettelis

1:04.554

1:04.206

13

12.

Pierre'as Gasly

1:04.603

1:04.305

14

13.

Daniilas Kvyatas

1:05.031

1:04.431

14

14.

Estebanas Oconas

1:04.933

1:04.643

12

15.

Romainas Grosjeanas

1:05.094

1:04.691

14

16.

Kevinas Magnussenas

1:05.164

8

17.

George'as Russellas

1:05.167

10

18.

Antonio Giovinazzi

1:05.175

8

19.

Kimi Raikkonenas

1:05.224

9

20.

Nicholas Latifi

1:05.757

12


Komentarai (84)
kart
IP: a72232d | 07/05 15:25 Atsakyti
Naivus Kvailys
07/05 14:57

Nes negali.

Tą ir sakau. Todėl ir keista, kad į Austriją nieko naujo neatsivežė. Turbūt nematė prasmės.
Naivus Kvailys
IP: 2cad991 | 07/05 14:57 Atsakyti
kart
07/05 13:04

Įdomu, kad jie net nebetobulins šito variklio.

Nes negali.
Klepsidra
IP: 1233286 | 07/05 13:51 Atsakyti
#AustrianGP#Ferrari 6 tenths slower on the straights than #Mercedes according to the gps surveys of the teams. Last year it was 4 tenths faster than silver arrows.
kart
IP: a72232d | 07/05 13:04 Atsakyti
Micius
07/05 08:53

Mersedes pranašumas prieš varžovus gerokai padidėjęs. Stebina visų italų variklius naudojančių komandų lėtas važiavimas... Panašu, kad tepalo deginimas, pulsuojantis padidintas degalų tiekimas baigėsi, motorai liko be apgavysčių, ir prarado labai jau daug galios... Panašu, kad jėgainė iš stipriausios pasidarė silpniausia...

Įdomu, kad jie net nebetobulins šito variklio.
Mind.
IP: 62253df | 07/05 10:55 Atsakyti
Smagu dėl Ferrari powered cars! Kaip Toto Wolf pakomentavo tai: "I think enough has been said". Neįmanoma nesutikti :)))
Micius
IP: 15d615f | 07/05 08:53 Atsakyti
Mersedes pranašumas prieš varžovus gerokai padidėjęs. Stebina visų italų variklius naudojančių komandų lėtas važiavimas... Panašu, kad tepalo deginimas, pulsuojantis padidintas degalų tiekimas baigėsi, motorai liko be apgavysčių, ir prarado labai jau daug galios... Panašu, kad jėgainė iš stipriausios pasidarė silpniausia...
ddt
IP: e609101 | 07/05 07:59 Atsakyti
kart
07/05 00:47

Brendas tikrai ispopuliarejo nuo F1. Gal dabar ir pasitraukus pardavimai kuri laika testusi, bet ilgainiu begant prarastu ta identiteta kuri turi.
Mes cia daugelis matom tik vietine TV ir kazka internete, bet pacioje Italijoje, tai ten visa kultura. Jeigu laida ar reklama apie Ferrari, tai be F1 paminejimo turbut neapsieina.

Labai didelė dalis pirkėjų aplamai yra tie, kurie supranta vertę. Kurie supranta vertę, jie žino ir istoriją. Panašiai kaip su paveikslais.

Sakyciau, Ferrari JAV labiausiai ispopuliarino Le Mans
kart
IP: a72232d | 07/05 00:47 Atsakyti
Klepsidra
07/05 00:25

N metu senumo mitas tas marketingas. Ar ne 25% masinu parduodama USA - idomu, pvz nuo kada F1 ten pasidare toks geras marketingo irankis? Pakankamai siais laikais tas maketingas isdalintas

Brendas tikrai ispopuliarejo nuo F1. Gal dabar ir pasitraukus pardavimai kuri laika testusi, bet ilgainiu begant prarastu ta identiteta kuri turi.
Mes cia daugelis matom tik vietine TV ir kazka internete, bet pacioje Italijoje, tai ten visa kultura. Jeigu laida ar reklama apie Ferrari, tai be F1 paminejimo turbut neapsieina.

Labai didelė dalis pirkėjų aplamai yra tie, kurie supranta vertę. Kurie supranta vertę, jie žino ir istoriją. Panašiai kaip su paveikslais.
Klepsidra
IP: 1233286 | 07/05 00:29 Atsakyti
kart
07/04 23:19

Taip ir galvojau, kad Wolfą paminėsi. Akivaizdus interesų konfliktas su Totto gaunasi. Tegul parduoda visų komandų akcijas, pabūna kelis metus be F1 ir niekas nieko nevetuos.

Wolfas yra vienas pavyzdys. Vos ne kaskart kai kazkas rimtesnio F1 vyksta kur nors bus paminetas ir veto - tada greit visi ims tartis. Jie turi ta veto teise ir ja naudoja aktyviai kaip derybu iranki
Klepsidra
IP: 1233286 | 07/05 00:27 Atsakyti
baltutis
07/05 00:02

J. Todtas dirba FIA, o ne F-1. Tai truputi skirtingos organizacijos.

T.y. Todtas managina teisejus, taisykliu kurima ir laikymasi, o Wollfas priziuretu tik biznio dali
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas