Prieš atsisakydama sugrįžti į „Formulę-1“, „Porsche“ buvo sukūrusi ir jau spėjusi išbandyti variklį, skirtą minėtam čempionatui.
Kartu su kitais gamintojais, „Porsche“ dalyvavo susirinkimuose, kuriuose buvo aptarinėjamas techninis reglamentas bei variklių formatas, kuris turi įsigalioti nuo 2021 m.
Gamintojas rimtai svarstė grįžti į „Formulę-1“, bet „Volkswagen Audi Group“ nusprendusi nutraukti WEC programą, pasirinko „Formulės-E“ čempionatą.
„Porsche“ automobilių sporto skyriaus vadovas Fritzas Enzingeris atskleidė, kad dar prieš pasitraukdamas iš WEC, gamintojas jau buvo sukūręs 1,6 l variklį, kurį būtų naudojęs F-1 čempionate.
„2017 m. pasirodė informacija, kad „Formulė-1“ ketina keisti variklių taisykles ir atsisakyti MGU-H. Tuomet „Porsche“ buvo FIA gamintojų komisijos nare ir dalyvavo diskusijose dėl naujojo reglamento. Mes dalyvavome darbo grupės posėdžiuose. O mūsų vyrukai sukūrė šešių cilindrų variklį. Žinoma, mes turėjome pagalvoti apie tai, ką teks pakeisti, kad galėtume tą variklį naudoti F-1 čempionate“, - pasakojo „Porsche“ specialistas.
Teigiama, kad prie naujo variklio projekto dirbo 40 žmonių. 2017 m. tapo aišku, kad naujasis motoras nebus naudojamas WEC čempionate. Tačiau darbas prie naujojo projekto nesustojo, kadangi tuo metu dar nebuvo atsisakyta planų sugrįžti į F-1.
„2017 metų pabaigoje, nors ir buvo nuspręsta trauktis iš WEC, mums buvo duotas nurodymas tęsti darbus prie naujo variklio. Tai nebuvo vien tik projektas popieriuje. Buvo planuojama jį išbandyti 2019 m.“
F. Enzingerio teigimu, V6 variklis yra sukurtas ir vis dar naudojamas bandymų stende. Prie projekto vis dar dirba 20-25 žmonės, o motoras naudojamas įvairioms analizėms.
„Buvo rimtai vertinama galimybė naudoti tą variklį. Jei valdyba būtų nusprendusi, kad „Porsche“ sugrįš į F-1, viską būtume padarę taip, kaip tai padarėme 2018 m.“
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |