Pristatytas „Williams FW46“ bolidas (11)

Pristatytas „Williams FW46“ bolidas
logo Vasario 05 d. 17:02, Williams

Šiandien „Williams“ komanda savo interneto puslapyje pristatė 2024 metų „Formulės-1“ sezono automobilį FW46.

Skirtingai nuo daugelio kitų komandų, „Williams“ šiemet mažai kas pasikeitė. Ta pati vadovybė, tiek patys pilotai, tas pats nuoseklus indekso keitimas – naujasis FW46 automobilis buvo pristatytas vienas iš pirmųjų – kompiuterinės nuotraukos parodytos komandos oficialiame puslapyje, nors pati ekipa teigia, jog pristatymas vyko Niujorke. Visi vaizdai buvo nufilmuoti studijoje Didžiojoje Britanijoje iš anksto, o kai kurios vadovų citatos buvo paimtos iš praėjusių metų.

2023 metų sezoną „Williams“ užbaigė geriausioje per pastaruosius šešerius metus vietoje – Konstruktorių įskaitoje jei buvo 7 vietoje. Tikėtis šiais metais daugiau bus gana sudėtinga, ypač permainų pas varžovus fone.

Pristatyme atskirai buvo pristatytas naujas komandos partneris – statybinės technikos gamintojas „Komatsu“, su kuriuo pasirašytas ilgametis kontraktas.

Bolido techniniai duomenys:

Važiuoklė: monokokas iš anglies pluošto ir kompozitinių medžiagų, pagal tvirtumą atitinka FIA saugumo reikalavimus.

Priekinė pakaba: dvigubos trikampės svirtys. Stūmiklis, sąveikaujantis su spyruoklėmis, išilginis stabilizatorius.

Galinė pakaba: dvigubos trikampės svirtys, trauklė, sąveikaujanti su spyruoklėmis ir išilginis stabilizatorius.

Transmisija: 8 laipsnių pusiau automatinė sekvencinė „Mercedes AMG F1“ greičių dėžė su bepakopiu perjungimu, viena atbuline pavara ir elektrohidrauline perjungimo sistema. Korpusas – iš anglies pluošto. Anglies pluošto daugiadiskė sankaba. Hidrauliniai amortizatoriai, standartiniai ratų diskai.

Padangos: „Pirelli“ firmos. Priekinės: 305/720 – 18, galinės 405/720 – 18.

Stabdžiai: „Brembo“, 8 stūmoklių supportai priekyje ir gale. Diskai ir trinkelės iš anglies pluošto.

Elektronika: FIA homologuotas standartinis elektronikos blokas SECU.

Aušinimo sistema: Aliuminio radiatoriai varikliui, ERS ir pavarų dėžei aušinti.

Kokpitas: šešių taškų tvirtinimo saugos diržai, nuimama anglies plastiko sėdynė anatominės formos.

Jėgos agregatas: „Mercedes AMG F1 M15 E Performance“. Tiesioginio įpurškimo sistema (maksimalus slėgis – 500 barų, vienas purkštukas cilindrui). Vienos pakopos kompresorius ir turbina, veikianti nuo išmetamųjų dujų ir nuo skirstomojo veleno; maksimalus turbinos sukimosi greitis – 125 000 aps./min.

ERS sistema: „Mercedes AMG HPP“ gamybos.

Gabaritai ir svoris: Svoris atitinka minimalią ribą, nustatytą FIA – 798 kg. Aukštis – 970 mm, plotis – 2000 mm.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
RBR
IP: 40d649b | 02/05 20:55 Atsakyti
Bet Haas vadovas rimta pazanga daro. Ne tik, kad komandai pradejo vadovauti, bet dar ir savo pavarde ant Williams bolidu uzrase😆
rasytojelis
IP: 85f0e13 | 02/05 17:46 Atsakyti
Dėkui už išsamų techninį aprašymą.
Aivaras1
IP: 496bd64 | 02/05 20:34 Atsakyti
Andre
02/05 20:19

O tai žinių apie Red Bull ir Hornerį šiandien nebus?

uzstrigo biskutuka. dar nespejo pavogt ir google isverst.
DDOD
IP: 688cf89 | 02/05 18:09 Atsakyti
O kas yra “ įvadas nuo pagrindinio veleno” ?
Kai pagalvoji
IP: 18545b9 | 02/05 21:35 Atsakyti
Turbinos sukimosi greitis 125K/min... Nerealu
Xcv
IP: db268c7 | 02/05 17:53 Atsakyti
Tai dabar visi RB su aero paketu kopijuos? Haas pirmi, dabar Williams :)
La Form
IP: 7050bae | 02/05 19:50 Atsakyti
„kai kurios vadovų citatos buvo paimtos iš praėjusių metų.“ Pvz. kurios?
P.S. Renginys tikrai vyko Niujorke.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1174
2. Tadux15 1155
3. Giriby 1151
4. mantioras 1151
5. Modetas99 1140