R. Brawnas: negalime atsukti laiko atgal (18)

R. Brawnas: negalime atsukti laiko atgal
logo Liepos 18 d. 21:03, Red Bull Content Pool / Getty Images

F-1 technikos direktoriaus Rosso Brawno teigimu, sportas negali atsukti laiko atgal ir grįžti prie lengvesnių bolidų. Anot specialisto, kad bolidai taptų lengvesni, tektų atsisakyti hibridinių variklių.

Tokie pilotai kaip Lewisas Hamiltonas ir Sebastianas Vettelis išreiškė norą ateityje lenktyniauti lengvesniais bolidais. R. Brawno teigimu, artimiausioje ateityje to tikrai nebus.

„Yra dalykų, kurių negalime pakeisti, dėl kurių negalime atsukti laiko atgal. Dabar turime labai, labai įspūdingą variklį. Tačiau jis labai sudėtingas ir sunkus. Bolidai tapo sunkesni. Visi norėtume, kad jie būtų lengvesni“, - kalbėjo R. Brawnas.

„Nemalonu, kai kiti sako: „bolidai turėtų būti lengvesni“. Galbūt jie norėtų man pasakyti, kaip tai pasiekti? Mes mielai tai padarysime. Turime bolidą, baterijos sistemą, energijos rekuperacijos sistemą. Jei neatsisakysime hibridinės sistemos, bolidai nebus lengvesni.“

„Hibridinės sistemos atsisakymas būtų nenaudingas F-1. Tai pakenktų sportui. Tad turime sutelkti dėmesį ties kitais dalykais. Tokia yra komercinė realybė.“

Teigiama, kad šių dienų bolidai yra 135 kg sunkesni už tuos, kurie buvo naudojami prieš 10 metų.

Komentarai (18)


ddt
| Liepos 20 d. 15:57
Jonaitis
| Liepos 19 d. 19:34

Nu fainai. Tik nixera neaisku ka cia su tuo pavyzdziu norejai pasakyt ?

O tu turbut nebeprisimeni, ka pats apie svorius ten kalbejai? Gaila.
Jonaitis
| Liepos 19 d. 19:34
ddt
| Liepos 19 d. 17:53

Okey. Duosiu pavyzdi. Vairuoju automobili su 120Ag atmosferiniu varikliu (heiteriai, galit zvengt, bet man giliai *** nes tai ne lavonas is DE). Ilipu i atnaujinta modeli, su minimaliai perziuretu TUO PACIU varikliu (parametrai plius minus tie patys), bet pridetas Mild Hybrid. Rezultatas - juntamai idomesne akseleracija prie mazu apsuku. Masina sunkesne apie 80kg (triuksmo izoliacija plius M-Hyb sistema). Pavaru dezes perdavimai tie patys. Dabar sakyk, idomu svoriai, ir pagreitis, ar ne? :) Man vistik idomu ir apie tai tikrai galima sneketi.

Nu fainai. Tik nixera neaisku ka cia su tuo pavyzdziu norejai pasakyt ?
ddt
| Liepos 19 d. 17:53
deivec
| Liepos 19 d. 09:43

Teigiama, kad šių dienų bolidai yra 135 kg sunkesni už tuos, kurie buvo naudojami prieš 10 metų.

Nesuprantu absoliuciai tu zmoniu, kurie sneka apie tai.
Bent pridekite rato iveikimo laikus tada ir dabar su tai svoriu palyginimais.
Ka duoda ziurovui tas svoris ??????? pilotai uzsigeide ?

Nezinau keista isvis skaityti tokias diskusijas

Okey. Duosiu pavyzdi. Vairuoju automobili su 120Ag atmosferiniu varikliu (heiteriai, galit zvengt, bet man giliai *** nes tai ne lavonas is DE). Ilipu i atnaujinta modeli, su minimaliai perziuretu TUO PACIU varikliu (parametrai plius minus tie patys), bet pridetas Mild Hybrid. Rezultatas - juntamai idomesne akseleracija prie mazu apsuku. Masina sunkesne apie 80kg (triuksmo izoliacija plius M-Hyb sistema). Pavaru dezes perdavimai tie patys. Dabar sakyk, idomu svoriai, ir pagreitis, ar ne? :) Man vistik idomu ir apie tai tikrai galima sneketi.
ddt
| Liepos 19 d. 17:49
deivec
| Liepos 19 d. 09:47

leiskite paklausti retoriskai. Kaip galima kazka tobulinti neisleidziant pinigu ?
Dali tu islaidu padengia zmones pirkdami naujas masinas....
R&D kastai gi visada iskaiciuojami...
F1 yra postomis research'ingui. Kitaip tai uztruktu laiko prasme labai ilgai...
Daug ko suzinojo, atrado inzinieriai nuo to laiko kai pradejo hybrid deti...i F1.
Net ne visi ta sugebejo, ne visi ta net dabar sugebetu padaryti.

F1 jau seniai nebera R&D saltinis automobiliu pramonei. Kitaip seniai matytum cia ir Audi, ir Toyota ir dar ka tik nori.
deivec
| Liepos 19 d. 09:47
A85
| Liepos 19 d. 09:31

Variklių darbotvarkę diktuoja ES, nes pagrindiniai gamintojai yra būtent iš ES. Nebūtų šito pamišimo dėl emisijų mažinimo, toliau zulintų V10 ir vargo nematytų. Bet, kadangi, laikai keičiasi, variklių gamintojai irgi turi reaguot ir pagrįst savo taryboms kodėl verta lenktyniauti, ir deginti tokias krūvas pinigų variklių tobulinimui.

leiskite paklausti retoriskai. Kaip galima kazka tobulinti neisleidziant pinigu ?
Dali tu islaidu padengia zmones pirkdami naujas masinas....
R&D kastai gi visada iskaiciuojami...
F1 yra postomis research'ingui. Kitaip tai uztruktu laiko prasme labai ilgai...
Daug ko suzinojo, atrado inzinieriai nuo to laiko kai pradejo hybrid deti...i F1.
Net ne visi ta sugebejo, ne visi ta net dabar sugebetu padaryti.
deivec
| Liepos 19 d. 09:45
tribeca
| Liepos 19 d. 06:23

Labiausiai nepatinka kad tos elektronines sistemos suprogramuotos dirbti ne tik kaip galios padidinimo irenginys kartu taupantis kura, bet ir kaip traukos kontrole.

FE beveik visas komandas pagavo tai darant...ar tai yra F1...nu cia dar klausimas. Per drasu tai teigti manau
deivec
| Liepos 19 d. 09:43
Teigiama, kad šių dienų bolidai yra 135 kg sunkesni už tuos, kurie buvo naudojami prieš 10 metų.

Nesuprantu absoliuciai tu zmoniu, kurie sneka apie tai.
Bent pridekite rato iveikimo laikus tada ir dabar su tai svoriu palyginimais.
Ka duoda ziurovui tas svoris ??????? pilotai uzsigeide ?

Nezinau keista isvis skaityti tokias diskusijas
leksas
| Liepos 19 d. 09:36
tuoj ateis elektriniai motorai ir šitie hibridai eis į motosporto istorijos šiukšlyną, tuo tarpu garsieji V8 ir V10 bus prisiminti visam laikui.
A85
| Liepos 19 d. 09:31
Variklių darbotvarkę diktuoja ES, nes pagrindiniai gamintojai yra būtent iš ES. Nebūtų šito pamišimo dėl emisijų mažinimo, toliau zulintų V10 ir vargo nematytų. Bet, kadangi, laikai keičiasi, variklių gamintojai irgi turi reaguot ir pagrįst savo taryboms kodėl verta lenktyniauti, ir deginti tokias krūvas pinigų variklių tobulinimui.
tribeca
| Liepos 19 d. 06:23
Labiausiai nepatinka kad tos elektronines sistemos suprogramuotos dirbti ne tik kaip galios padidinimo irenginys kartu taupantis kura, bet ir kaip traukos kontrole.
×

F-1.lt pulsas