R. Brawnas nesutinka, kad 2021 m. bolidų išvaizda bus vienoda (6)

R. Brawnas nesutinka, kad 2021 m. bolidų išvaizda bus vienoda
logo Liepos 20 d. 22:35, Red Bull Content Pool / Getty Images

F-1 technikos skyriaus vadovas Rossas Brawnas nesutinka išsakyta nuomone, jog įsigaliojus naujoms taisyklėms, 2021 m. visi bolidai atrodys vienodai.

Šią savaitę buvo atskleista, kad nuo 2021 m. ketinama grįžti prie „žemės efekto“ aerodinamikos. F-1 komandų atstovai baiminasi, kad įsigaliojus naujoms taisyklėms bus apribota specialistų kūrybinė laisvė, todėl nauji bolidai vienas nuo kito beveik niekuo nesiskirs.

R. Brawnas nesutinka su tokia nuomone bei priduria, kad naujos taisyklės yra kuriamos su tikslu pagerinti šou trasoje. R. Brawno teigimu, dabar naudojami bolidai vienas nuo kito skiriasi tik išdažymu.

„Žmonės skundžiasi, kad įsigaliojus naujoms taisyklėms visi bolidai atrodys vienodai. Taip pat teko girdėti ir kitokių nesąmonių“, - kalbėjo R. Brawnas.

„Patas Symondsas paėmė visus dabar naudojamus bolidus ir pašalino jų išdažymus. Tada juos visus sukabino ant sienos. Kai visi vienos spalvos, sunku įžvelgti skirtumų tarp jų. Turi būti gerai išprusęs, kad juos atskirtum. Mūsų tarpe skirtumų radome tik tarp trijų bolidų. Taigi, kai žiūri į vienodai išdažytus bolidus, sunku atskirti, kuris yra kuris.“

„Mes puikiai žinome, kad nepriklausomai nuo to, kokios bus taisyklės, didieji šio sporto protai ras skirtingų sprendimų. Apribojimų bus, nes norime pasiekti užsibrėžtus tikslus. Tačiau vietos kūrybai taip pat liks.“

„Žinoma, bus nepatenkintų žmonių. Bet jeigu specialistų požiūris bus toks, jog šios taisyklės yra vienodos visiems ir jie atliks geriau darbą nei kiti, jie bus greitesni ne 2 sekundėmis, o dviem dešimtosiomis sekundės dalimis. Būtent to mes ir norime F-1.“

Komentarai (6)


Life
| Liepos 22 d. 11:43
Skirmantas_M
| Liepos 21 d. 16:52

Vienas iš F-1 aukšto lygio tikslų yra technikos tobulėjimas, inovacijos. Jei prieitų prie standartinių dalių, manau šito tikslo pildymas nukentėtų. Bet bendrai kaštų taupymas, bet koks siekis dirbtinai sulyginti komandas, atrodo prieštarauja inovacijų kūrimui. Atrodo tada turėtų atlaisvinti daugiau, bet tuomet prasideda pinigų klausimas ir kad kai kurios komandos per stipriai pabėga.

Nepsmirškim, kad F-1 visų pirma yra sportas ir pramoga žiūrovams, nieko keisto, kad žiūrimumas krenta, jei iš sporto darom inžinerių ar verslininkų čempionatą, kas daugiau babkių investuos ar geresnę technologiją sukurs.
Skirmantas_M
| Liepos 21 d. 16:52
RBR
| Liepos 21 d. 11:58

Jei jau dabar visi bolidai vienodi, reiškia top3 komandos sukčiauja, kad skirtumas toks didelis. Suraskit kur ir pajėgumai issilygins🙂 o jei rimtai, tai Brawnas senatviniu marazmu jau susirgo. Vienintelis kelias kažką sulyginti yra standart parts. Juk nesunku išsiaiškinti kas duoda didžiausia pranašumą? Va ta ir standartizuoti. Manyčiau varikliu sulyginimo ir tobulinimo uzsaldymo, bei keleto aero dalių standartizavimas viską issprestu

Vienas iš F-1 aukšto lygio tikslų yra technikos tobulėjimas, inovacijos. Jei prieitų prie standartinių dalių, manau šito tikslo pildymas nukentėtų. Bet bendrai kaštų taupymas, bet koks siekis dirbtinai sulyginti komandas, atrodo prieštarauja inovacijų kūrimui. Atrodo tada turėtų atlaisvinti daugiau, bet tuomet prasideda pinigų klausimas ir kad kai kurios komandos per stipriai pabėga.
RBR
| Liepos 21 d. 11:58
Jei jau dabar visi bolidai vienodi, reiškia top3 komandos sukčiauja, kad skirtumas toks didelis. Suraskit kur ir pajėgumai issilygins🙂 o jei rimtai, tai Brawnas senatviniu marazmu jau susirgo. Vienintelis kelias kažką sulyginti yra standart parts. Juk nesunku išsiaiškinti kas duoda didžiausia pranašumą? Va ta ir standartizuoti. Manyčiau varikliu sulyginimo ir tobulinimo uzsaldymo, bei keleto aero dalių standartizavimas viską issprestu
leksas
| Liepos 21 d. 10:47
f1 susirgo autizmu- paprasti dalykai daromi sudėtingiausiu būdu, vietoj to kad reglamentas būtų prastinamas ir vėliau nekeičiamas 10 metų, kas suartintų bolidus ant 0,2 sek., viskas daroma vis sudėtingiau, o po to dar papildomai išsikalinėjama kad vistiek liktų tas 0,2 skirtumas darant bezabrazią
Andrius Zokaitis
| Liepos 20 d. 23:20
Tai cia ir bus siek tiek pagerintas F-2 variantas ☹
ddt
| Liepos 20 d. 22:43
Paskutinėje (kol kas) Top Gear šių metų laidoje labai gerai parodyta, kodėl F1 bolidai daugiau NIEKADA nebus skirtingi. Kaip pvz Tyrell su 6 ratais ar ventiliatoriai, ar žemės efekto atradimas. Aš - kalbu apie techninio reglamento storį (apimtį). Kas matė Top Gear, tas supras, apie ką aš.
×

F-1.lt pulsas