R. Brawnas: situacija tik gerės

R. Brawnas: situacija tik gerės
logo 2021 Kovo 14 d. 12:14, Unsplash

„Formulės-1“ sporto direktorius Rossas Brawnas pakomentavo bandymų Bahreine eigą ir pareiškė, kad yra labai optimistiškai nusiteikęs dėl planuojamo sprinto kvalifikacijos eksperimento.

  • Bandymai šiandien užsibaigs, iki sezono pradžios liko kelios savaitės – kokios nuotaikos vyrauja?
  • Tikimės gero sezono starto, juk į „Formulę-1“ atėjo nauji lenktynininkai, atsirado naujos komandos, todėl sezonas žada būti įdomus.
  • Net keista, kad pernai visiems teko sugrįžti iš Australijos, kai lenktynės buvo atšauktos ir 2020 m. sportui teko susidurti su rimtais sunkumais. Ar „Formulė-1“ tapo stipresnė po to?
  • Taip, manau, kad pernai mes galėjome pademonstruoti, jog mokame įveikti sunkumus ir kontroliuoti situaciją. Žinoma, mes turėjome sutikti su daugeliu permainų, koreguoti čempionato planus, bet manau, kad visi įsitikino: mes turime jėgų surasti išeitis iš sudėtingų padėčių, nes gyvybiškai svarbu buvo surengti čempionatą pandemijos sąlygomis. Esu kupinas optimizmo ir tikiu, kad šiemet galėsime surengti pilną sezoną. Nors neaišku, kokie posūkiai ir netikėtumai mūsų laukia, man regis, kad blogiausia jau praeityje ir situacija tik gerėja.
  • Techninis reglamentas buvo kiek pakoreguotas – kaip manote, kuri komanda šiais metais gali turėti pranašumą?
  • Kol kas anksti daryti išvadas, kadangi bandymuose komandos sprendžia skirtingas užduotis, bet, pavyzdžiui, labai neblogai atrodo „McLaren“ ir „Alpine“. Džiugu, kad Fernando Alonso jau yra geros formos. Atrodo, kad „Mercedes“ turi kai kurių sunkumų, bet esu įsitikinęs, kad jie viską išsiaiškins. Regis, kad „Red Bull“ yra geriau pasirengusi sezono startui nei pernai ir čempionato pradžioje bus puikios sportinės formos, kokia ji buvo praėjusiųjų metų pabaigoje. Žodžiu, laukia įdomus sezonas.
  • 2022 m. laukia radikalios techninio reglamento permainos – labai tikėtina, kad šio sezono eigoje komandos daug resursų skirs naujų bolidų kūrimui?
  • Taip, žinoma. Dėl pandemijos buvo priimtas sprendimas šiais metais palikti bolidus be didesnių pakeitimų, kad komandoms nereikėtų konstruoti visiškai naujos važiuoklės. Manau, kad darbas su 2022 m. mašinomis jau vyksta. Kažkur sezono viduryje ateis momentas, kai visi pilnai pereis prie naujų bolidų kūrimo.
  • Šiais metais „Formulė-1“ žada eksperimentuoti su savaitgalio formatu: planuojama surengti keletą kvalifikacinių sprinto lenktynių. Ką apie tai manote?
  • Iš principo naujas momentas yra tas, kad būtų išsaugota pačių GP esmė. Mes norime, kad sekmadienio lenktynių nugalėtojas ir toliau liktų pačiu stipriausiu ir geriausiu to etapo pilotu. Kartu mes norime padaryti taip, kad sirgaliams būtų įdomu stebėti veiksmą trasoje ir penktadienį, ir šeštadienį. Todėl kartu su kvalifikacinėmis sprinto lenktynėmis mes ruošiamės penktadienį surengti įprastinę kvalifikaciją, ji nustatys starto tvarką kvalifikaciniame sprinte šeštadienį, o jos rezultatai lems starto lauką pagrindinėse lenktynėse. Tokiu būdu savaitgalis bus kur kas įdomesnis ir pageidaujame patikrinti, kaip visa tai atrodys. Mes norime tokį formatą išbandyti trijuose etapuose šiais metais. Jei tai nesuveiks, mes pripažinsime nesėkmę, atsisakysime šios idėjos ir galvosime toliau. Bet aš esu nusiteikęs optimistiškai.
  • Bandymai vyksta toje pat trasoje, kurioje po kelių savaičių įvyks pirmosios lenktynės. Be abejo, tai komandoms leis geriau pasirengti sezono startui...
  • Džiugina tai, kad šiemet čempionate yra keli naujokai ir jiems tai – ideali situacija. Apskritai, „Formulėje-1“ dirba aukštos klasės profesionalai, kuriems ne taip svarbu, kur vyksta bandymai: jie sugeba interpretuoti surenkamą informaciją ir efektyviai ją panaudoti varžybose.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983