R. Brawnas: Y. Tsunoda – geriausias naujokas per daugelį metų

R. Brawnas: Y. Tsunoda – geriausias naujokas per daugelį metų
logo 2021 Kovo 29 d. 20:50, Pixabay

„Formulės-1“ sporto direktorius Rossas Brawnas autorinėje skiltyje oficialiame F-1 pasaulio čempionato tinklalapyje papasakojo apie Bahreino GP etapo rezultatus...

Lewisas Hamiltonas – dienos lenktynininkas

Pamatėme lenktynes su ryškiu įvairių pilotų pasirodymu, bet Hamiltonas labiausiai iš visų nusipelnė pagyrų dėl puikaus pasirodymo, vieno geriausių per visą karjerą. Jis šauniai pilotavo, kontroliavo padangų dėvėjimąsi ir per visas lenktynes buvo „tyli grėsmė“ absoliučiai visiems varžovams, nežiūrint į tą faktą, kad jis šįkart neturėjo geriausio automobilio.

Buvo tik vienas ar du momentai, kai jis krūptelėjo Maxo Verstappeno spaudžiamas, bet abu kartus presingą atlaikė.

Bahreino GP davė toną visam 2021 m. sezonui

Kas tikrai teikia teigiamų vilčių šiame sezone, kad iš pirmo žvilgsnio tarp „Mercedes“ ir „Red Bull“, tarp Hamiltono ir Verstappeno nėra jokio greičio skirtumo. Bahreino GP likimą lėmė strategija ir savo pozicijos pranašumo išnaudojimas trasoje – „Mercedes“ susitvarkė geriausiai iš visų, nes pritaikė agresyviausią strategiją.

Verstappenas ir Hamiltonas buvo abu iškiliausi pretendentai pergalei, bet galiausiai Hamiltonas varžybas nuvažiavo geriau, nes Maxas prieš pat galą savo atkarpą važiavo nelygiai. Nesuklysiu pasakydamas, kad mes pamatėme fantastines lenktynes, kuriose nugalėtoją ir jo persekiotoją skyrė tik akimirka.

Pakeitimai reglamente, įvykę žiemą, leido dar labiau sumažinti skirtumus. Gana greitai komandos susikoncentruos ties pasiruošimu kitiems metams, todėl gali atsitikti taip, kad šiemet niekas nesugebės įgyti didesnės persvaros ir mes pamatysime įspūdingą sezoną.

Kai Verstappenas pasivijo Hamiltoną, jis negalėjo jo persekioti labai ilgai ir nuolatos atakuoti, nes padangos būtų perkaitusios. 2022 m. reglamentas turėtų išspręsti šią problemą, todėl mūsų laukia šviesi ateitis.

Ne tik Verstappenas ir Hamiltonas buvo didvyriai

Išvažiavau iš Bahreino su dideliu optimizmu. Gaila, kad Sergio Perezo bolidas užgeso apšilimo rate, bet jis eilinį kartą pademonstravo savo išskirtinį sugebėjimą veržtis į priekį ir po starto iš serviso juostos finišą pasiekė penktas.

Sergio kol kas nepasiekė sportinės formos viršūnės „Red Bull“ sudėtyje, bet jis greitai mokosi ir mes žinome, kad jis yra labai geras lenktynininkas. Kai jis galutinai apsipras naujoje ekipoje, tai parodys savo potencialą ir kovos pirmose eilėse.

Tą patį galima pasakyti ir apie Valtteri Bottą, kuris rodė neįtikėtiną greitį lenktynių metu, bet pralaimėjo dėl lėto sustojimo boksuose. Sprendžiant iš šių lenktynių, nesusidarė įspūdis, kad dominuoja viena „Mercedes“ komanda ir tik ji šiemet vėl nuskins visus laurus.

„Mercedes“ padėtis normalizuojasi

Nebuvau labai nustebęs tuo, kad „Mercedes“ neparodė nieko įspūdingo per žiemos bandymus. Kai aš dirbau šioje komandoje, mes visuomet dėliojome prioritetus ir nesistengėme rodyti gerų rezultatų per bandymus.

Mūsų dienomis analizės instrumentai yra labai tikslūs, todėl išvadas daryti nesunku. Nebūtina blizgėti per bandymus, o kažkoks nedidelis atsilikimas dar labiau stumia komandą dirbti daugiau.

Verta pažymėti, kad jų bolidas pirmose lenktynėse atrodė kur kas geriau. Akivaizdu, kad komanda daug dirbo tarp bandymų ir pirmojo etapo.

„Red Bull“ viską padarė teisingai

Manau, kad „Red Bull“ pasielgė teisingai, kai liepė Maxui sugrąžinti poziciją Lewiso naudai. Jei Verstappenui būtų pavykę sudaryti geroką pranašumą prieš Hamiltoną kompensuoti 5 ar net 10 sekundžių baudą ir jis būtų laimėjęs lenktynes, tai tokia pergalė nebūtų itin maloni. Mes nenorime matyti pergalių tokiame stiliuje.

Kai dėl „Red Bull“ strategijos ir nesureagavimo į ankstyvą Hamiltono sustojimą, tai galima nuspėti, kad jie pagalvojo, jog „Mercedes“ perėjo prie trijų sustojimų taktikos.

Tsunoda žibėjo debiutinėse lenktynėse

Yuki Tsunoda paliko puikų įspūdį. AŠ su juo susipažinau tik šį savaitgalį. Yuki gana įdomus žmogus, o lenktynėse pasirodė tiesiog šauniai. Tai teikia vilčių, ypač turint galvoje jog tai buvo jo debiutinės lenktynės. Manau, kad jis yra geriausias naujokas per daugelį metų, jis paliko gerą įspūdį visose serijose, kuriose tik dalyvavo.

„Red Bull“ priėmė gerą sprendimą, kai atvedė jį į „Formulę-1“. Mes visi prisimename tas dienas, kai Suzukos trasos tribūnos būdavo sausakimšos ir kokie šaunūs yra Japonijos sirgaliai. Manau, kad mūsų vėl laukia kažkas panašaus.

Nevienareikšmiškos emocijos po Alonso ir Vettelio pasirodymo

Bahreine tarpais mes matėme  ankstesnio Fernando Alonso šlovę – ispanas pademonstravo savo puikią nuojautą, kuri kažkada jam atnešė du pasaulio čempiono titulus. Kai „Alpine“ viską išsiaiškins su mašina, Fernando dar palinksmins mus visus. „Formulei-1“ yra itin gerai, kad jis sugrįžo ir man bus įdomu pažiūrėti, kokių rezultatų jis pasieks.

Sebastiano Vettelio debiutas „Aston Martin“ sudėtyje buvo ne pats geriausias. Pasikarščiavęs jis apkaltino Estebaną Oconą susidūrimu, bet nemanau, kad su juo kas nors sutiks. Sebastianas važiavo ne patį geriausią savo savaitgalį, bet aš tikiuosi, kad jam viskas pasiseks. Jis – keturiskart pasaulio čempionas, kuris turi potencialą nuvažiuoti daug gerų lenktynių.

 

 



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983