R. Dennisas: varžovų technika sureguliuota lietui (31)

R. Dennisas: varžovų technika sureguliuota lietui
logo 2008 Rugsėjo 13 d. 17:40, McLaren
Pasibaigus Italijos GP kvalifikacijai „McLaren“ komandos vadovas Ronas Dennisas džiaugėsi Heikki Kovalaineno pasirodymui ir apgailestavo dėl nepasiteisinusios rizikos Lewiso Hamiltono atveju.
Suomis kvalifikacijoje pelnė antrąją starto poziciją, nusileidęs tik netikėtai triumfavusiam „Toro Rosso“ pilotui Sebastianui Vetteliui. Britas, tuo tarpu, antrosios kvalifikacijos dalies pradžioje išvažiavo tarpinėms oro sąlygoms skirtomis padangomis ir dėl prarado daug brangaus laiko bei liko tik penkioliktas.
Iš R. Denniso žodžiu galima spręsti, jog „McLaren“ bolidai kvalifikacijoje buvo sureguliuoti sausai trasai. Jo teigimu, varžovai nusprendė pritaikyti techniką lietui. Akivaizdu, jog ši komanda lietaus sekmadienį lenktynėse nelaukia.
„Oras visiems šiek tiek sumaišė kortas. Buvo prognozuojama, kad... Žinote, mes tikėjomės, kad praėjus keturioms ar penkioms minutėms (nuo antrosios kvalifikacijos dalies pradžios – red. past.) nustos lyti. Todėl rizikavome ir (L. Hamiltonui – red. past.) uždėjome tarpinėms oro sąlygoms skirtas padangas. Tačiau lietus prapliupo dar stipriau“, - po kvalifikacijos teigė R. Dennisas.
„Visi nuopelnai turi tekti Heikki. Jis tikrai gerai padirbėjo. Daug jiems padėjusių vaikinų taip pat gerai padirbėjo. Akivaizdu, kad mūsų varžovai neužėmė pirmųjų trijų starto eilių. Džiaugiuosi už Gerhardą (Bergerį, „Toro Rosso“ bendrasavininką – red. past.), tačiau Heikki pozicijos stiprios. Lenktynėms turime tikrai gerą taktiką, todėl jis turėtų pasirodyti gerai, o Lewisui teks padirbėti“, - kalbėjo „McLaren“ vadovas.
„Šalia savęs turime Kimi (Raikkoneną – red. past.), o Massa starto rikiuotėje tėra šeštas. Daug žmonių šiandien padidino bolidų generuojamą prispaudžiamą jėga, o rytoj dėl to jiems teks daug kentėti. Derinant bolidą šlapiai trasai, reikia būti labai atsargiems ir nepersistengti“, - pridūrė jis.

Komentarai (31)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
Egida71
| 09/14 01:13 Atsakyti
Jauciu, kad Rona meteorologai vel isdure
http://www.gismeteo.ru/towns1/16066.htm
ShumiForefer
| 09/13 23:43 Atsakyti
Na,istikruju Liusas visa Q2 praperdolino su tarpiniais wetais,ibrukdamas visems aplinkiniams klausimu kruva iki pat kvalos pabaigos.Siaip rizika galejo ir pasitvirtint,juk lietus is tikruju buvo sumazejes.O del technikos..geriau kad lytu,bet nestipriai,tada Massa rytoj gali tapti f-1 cempionato lyderiu.
linnarri
| 09/13 21:15 Atsakyti
1_Protingas>>> Bolide reguliuojami ne tik sparnai, bet ir vaziuokle, pavarų perdavimo ilgiai, svorio centras. Vieni padidino sparnu atakos kampus o kiti matyt kentejo su mazesniais. O visa aerodinamika ar taip ar taip yra skirta Monzai, tad visu sparnai siauruciai.
1_Protingas
| 09/13 20:00 Atsakyti
Aš tai mačiau kitaip nei Denisas - pas daugelį labai neįprastus siaurus sparnus, kurie jokiu būdu didelės prispaudžiamosios galios tikrai neturės. Beje tie sparnai buvo labai panašūs į Maklareno elementus. Nu bet lauksim reguliavimo rezultato - dar nepamenu, kad Hamiltonas startuodamas iš žemiau nei pirmoji eilė kažkiek ženkliai pakiltų.
Bet to keista skaityti Deniso žodžius, kad džiaugiasi 2-a Heikio vieta, nes kiek mačiau tai tik Denisą kratantį galvą ir visą komandą pertemptais veidais ir purtančius galvas. Ot tai džiaugsmo buvo....
karalius1978
| 09/13 19:58 Atsakyti
Faktas toks kad McL su pasirinkta taktika LH atzvilgiu visiskai supjove gryba,kaip beje Ferrari su Kimiu...bet nuo to tik ryt idomiau bus...Otiketi tomis internetinemis oru prognozemis as nelabai noreciau,nes ne karta esu isitikines pats kai uz lango sviecia saulute o intere paziuri...vau lietus lyja...Kaip ten sako:Sinoptikai neklysta jie tik nepataiko vietos ir laiko...Bet aisku kai F-1 vaiksto tokie pinigai turbut ir technika kita nustatant tas oru prognozes...
renaissance
| 09/13 19:54 Atsakyti
slatkus>>>as nerasiau kad q2 pati svarbiausia,:) o nesidrasko niekas is lyderiu Q1 nes ten dar yra kam pasidraskyt. krc as apie viena ,o jus apie kita, :) komentuokit bent jau i tema:)
slatkus
| 09/13 19:44 Atsakyti
renaissance>>> Pjauni gryba kaip reikalas. Nuo kada Q2 pati svarbiausia kvalos dalis. Tai paaiskink tada mums del ko Mclarenai ir Ferrari stovi garazuose kai Q2 jau buna prasidejus. Isvaziuoja zymiai veliau uz visus Toro Rosso ar Force Indijas. Ir del ko uzfiksave toki laika, kad gali buti ramus, kad pateks i Q3 is kart varo i pitus? Ar ne geriau butu, pagal tavo teorijas, dar kelis ratus vaziuoti ir pabandyti dar geresnius laikus uzfiksuoti? Ir dar vienas klausimas tau: kodel, pagal tavo teorijas, jie nesidrasko Q1? Koks skirtumas tarp Q1 ir Q2?
relaxxx
| 09/13 19:25 Atsakyti
Na tiesiog jie stengiasi ''usfiksuoti'' kaip jus sakote geresni laika vien del to, kad patektu i desimtuka. Atsiprasau, bet as nepastebejau tiek kurie daugiau ar maziau uzsitikrine vieta desimtuke suktu papildomus ratus ir devetu padangas vien delto, kad noretu kazka yrodyti.
renaissance
| 09/13 19:18 Atsakyti
ydomu, jog Jums ydomu, seip galvojau ,kad tai zinote, bet. Man ,bent jau, visada atrode kad per Q2 pilotai stengesi is paskutiniuju noredami usfiksuoti kuo geresnius laikus,vaziuodami tusciais bolidais. Jei tai buvo klaidingas poziuris tai atsiprasau
relaxxx
| 09/13 19:11 Atsakyti
renaissance >> nuosirdziai prajuokinote. Nesigriebkite to siaudo, ne tokiai asmenybiai kaip jus. Tai dabar galima padaryt isvadas pagal jusu pasakyma norejo yrodyti hamis, kad jis geriausias liko 15 - tai vos ne blogiausias. Zinokite apskritai dar negirdejau tokio dalyko apie yrodinejimus ydomu, ydomu.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas