R. Grosjeanas: aš mėgaujuosi šiuo sezonu kaip niekada

R. Grosjeanas: aš mėgaujuosi šiuo sezonu kaip niekada
logo 2018 Balandžio 26 d. 06:00, Haas/LAT Images

Romainas Grosjeanas leidžia savo devintąjį sezoną „Formulėje-1“ – per tą laiką jis 10 kartų buvo užlipęs ant podiumo, keletą kartų pirmavo lenktynėse, bet pergalė kiekvieną kartą išslysdavo iš rankų. Prancūzų lenktynininkas į tai žiūri filosofiškai ir kol kas nesiruošia keisti komandos...

Romainas Grosjeanas: „Aš gerai žinau – norint laimėti lenktynes, reikia turėti vieną iš geriausių mašinų. Bet aš esu įsitikinęs, kad prie greitos mašinos vairo  aš sugebėsiu laimėti lenktynes ir vieną dieną tapsiu pasaulio čempionu.

Dvejuose GP etapuose aš galėjau iškovoti pergalę, bet man nepasisekė. Aš galėjau laimėti 2013 metų Vokietijos etapą, bet „Marussia“ mašinai iškilo problemos su varikliu, mašina sustojo trasos krašte ir pradėjo važiuoti atgal – išvažiavo saugos automobilis ir pergalė atiteko S. Vetteliui. Be to, aš galėjau laimėti Valensijoje 2012 metais, bet atsisakė generatorius. Aš jau įrodžiau, kad nusipelnau vietos „Formulėje-1“.

Kai aš debiutavau, man atrodė, kad svarbiausia – būti greitu. Bet „Formulėje-1“ viskas yra kur kas sudėtingiau nei kitose serijose. Taip, čia reikia rodyti gerą greitį, bet svarbu padėti komandai tobulinti mašiną, surasti teisingus nustatymus ir viską daryti teisingai.

Jauni debiutantai yra greiti, bet jiems niekada netenka tobulinti mašinos. Be to, „Formulėje-1“ mes turime labai mažai laiko pažangai pasiekti. Čia ne tenisas, kur gali kiekvieną dieną treniruotis, atidirbinėdamas smūgį.

Kai aš prisijungiau prie „Haas“ ekipos, mane sužavėjo komandos idėjos ir jos bendradarbiavimas su „Ferrari“. Aš pagalvojau: „Gerai, kad mes turėsime italų paramą, nes jie, regis, yra patys geriausi pasaulyje – mums reikės tik susikoncentruoti ties važiuokle ir aerodinamika“. Aš susitikau su keletu aerodinamikos specialistų – jie puikiai suprato, ko reikia komandai ir ko nori lenktynininkai. Aš žinojau, kad mes ne visuomet galėsime pasiekti geriausio, bet mes turėsime ir puikių momentų.

Tai įdomus iššūkis. Per du su puse metų „Haas“ pasiekė neįtikėtinų rezultatų ir to niekada nebuvo „Formulėje-1“. „Top“ komandos turi milžiniškus resursus, po 500 ar net 600 darbuotojų, o mes vis tiek su jais kovojame ir darome pažangą. Jau vien tai yra didelis pasiekimas. Šaunu, jei mes ir toliau taip efektyviai tobulinsime mašiną ir laikysimės jų tempo.

Regis, kad šis sezonas man duoda kur kas didesnį malonumą nei bet kuris anksčiau. Pas mus – puiki atmosfera, greitos mašinos, mes kovojame dėl pozicijų peletono pradžioje. Žinoma, norėtųsi pakovoti ir dėl pergalių, bet tai – ateityje.

Australijoje visi nusiminė dėl to, kad praradome labai puikų rezultatą. Bet aš galvoju taip: geriau pasitraukti iš distancijos užimat 4 ar 5 vietas, nei kiekvienose lenktynėse finišuoti 18 vietoje – tai be galo nuobodu. Po tų lenktynių aš pasakiau mechanikams: „Paklausykite, mes turėjome malonumą lenktynėse, nes kovojome dėl lyderių pozicijų su „Red Bull“. Liūdna, kad viskas pasibaigė pasitraukimu, bet jei mašina yra tokia greita ir mes panašiu lygiu galėsime kovoti kiekvieną savaitgalį, tai apie Australijos nesėkmę mes greitai užmiršime“.

Šiais metais mes turime labai greitą mašiną. Tai puikus pagrindas tolimesniam darbui, leidžiančiam pasiekti sėkmės“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983