R. Kubica: kam reikalinga visa ta „Formulės-1“ kritika? (21)

R. Kubica: kam reikalinga visa ta „Formulės-1“ kritika?
logo Rugsėjo 21 d. 10:27, Sauber

Šiais metais Robertas Kubica dirba atsarginiu „Alfa Romeo“ komandos pilotu, derindamas šias pareigas su lenktynėmis DTM čempionate. Bet „Formulė-1“ ir toliau išlieka pagrindine lenkų lenktynininko meile ir jis visais būdais gina jos garbę, manydamas, kad F-1 pasaulio čempionatas yra nepelnytai per daug kritikuojamas.

Robertas Kubica: „Kam reikalinga visa ši „Formulės-1“ kritika? Pasaulio čempionate visada būdavo periodų, kai dominuodavo vienos ar kitos komandos. Kai ką panašaus kalba lenktynininkai, tai jie žiūri į situaciją tik iš savo pusės. Tuo tarpu peletono viduryje vyksta įtempta kova ir ten naudojamos labai įvairios taktinės schemos.

Žinoma, tai, kas vyksta lyderių grupėje, gali atrodyti kažkiek monotoniška. Visai normalu, kad dauguma pilotų norėtų dalyvauti ginče dėl labai aukštų rezultatų, bet sirgaliai nori matyti aštrias kovas. Tačiau tam reikia suprasti, kaip viskas yra sustyguota pasaulio čempionate.

Jei greičių skirtumas tarp komandų taptų mažesnis, tai lenktynės iš karto taptų įdomesnėmis. Tačiau esmė - ne vien lenkimų skaičiuje. Jei jų bus labai daug, tai jie nustos buvę įdomūs ir sirgaliai prie to pripras. Varžybų intriga dažnai priklauso nuo taktikos ir tai reikia nuolat aiškinti žiūrovų auditorijai.

Norėdami suprasti visą „Formulės-1“ žavesį, sirgaliai turi suprasti visus jos niuansus ir mes visi turime jiems padėti tai padaryti“.


Komentarai (21)
TomTom
IP: 089c815 | 09/23 14:51 Atsakyti
NamekianLivesMatter
09/22 22:33

Man taipogi idomu kodel yzf ir .ddt mano, kad grazinus kura viskas butu taip kaip pries 30m? Beje paskutiniai kuro pildymo sezonai buvo visai idomus 08,07,06. Matyt tie "blogi" prisiminimai del Ferrari.
Primena kazkiek tuos senus zmones kurie baidosi naujoviu. Jei pries 30m buvo blogai tai ir dabar bus. Gerbiamieji su tokiu mastymu ir interneto nebutu ir nerasynetumete cia dabar, jei grupe dedziu nebandytu antra karta, po nenusisekusio pirmo :)

Esme tame, kad visi vaziuoja su geriausia imanoma strategija. Niekas nesiims blogesnes strategijos kur reikes stoti daugiau, pjauti masina maksimaliai, lenkti letesnius kurie lenkti neduos ir t.t. ir pan. Visi ims ta pacia geriausia strategija. Vat ir bus tas pats. Aisku, issaus koks McL ar Alpha Tauri viena syk su tusciu baku kvalifikacija pralekt - ta matem ir praeityje, pvz Toyota - bet tai bus vienetiniai atvejai. Kaip kad dabar su padangom, irgi visi varo su geriausia, greiciausia taktika. Niekas nesideda 3 padangu softu ir vidutiniu ant galo, visi deda soft > hard ir vienu sustojimu pravaziuoja. Taip kad neisspres tas bedos nes nepriversi komandos daryt kitaip nei jai geriau.
Padarytu kad masinas eitu sekti arti per posuki ir viskas, garantuotai net DRS nereiktu ir butu daugiau kovos ir lenkimu nes galetu visi arti vaziuot. Kita beda kad viska reik taupyt, tai net ir norint spausti negali. Padangos, varikliai, benzinas...
NamekianLivesMatter
IP: 07977e1 | 09/22 22:33 Atsakyti
Man taipogi idomu kodel yzf ir .ddt mano, kad grazinus kura viskas butu taip kaip pries 30m? Beje paskutiniai kuro pildymo sezonai buvo visai idomus 08,07,06. Matyt tie "blogi" prisiminimai del Ferrari.
Primena kazkiek tuos senus zmones kurie baidosi naujoviu. Jei pries 30m buvo blogai tai ir dabar bus. Gerbiamieji su tokiu mastymu ir interneto nebutu ir nerasynetumete cia dabar, jei grupe dedziu nebandytu antra karta, po nenusisekusio pirmo :)
SliMMaz logo rėmėjas
IP: 5202f81 | 09/22 21:38 Atsakyti
.ddt
09/22 18:52

Tu mąstai taip, kaip įsivaizuoji. Aš pakartosiu kolegos post'ą, nes pilnai su juo sutinku: yra vienas paprastas matematinis modelis, pagal kurį bolidas parodo greičiausią laiką lenktynių distancijoje. Jo nepaneigsi jokiais norais. Ir lygiai kaip tu gali suskaičiuoti kiek yra 2x2, lygiai komandos gali suskaičiuoti tą patį rezultatą. Sutrumpinant - kuro papildymas neduos lygiai nieko kas liečia lenktynių įvairovę. Ką ir matė tie, kurie F1 žiūri pakankamai ilgai. Na.. Nebent paįvairinimu pavadinsi vieną kitą nedidelį gaisriuką ar čytus su paduodamo kuro debito limitų apeidinėjimais.

Tai o dabar kaip? apart vieno kito etapo kaip 2019 vengrija, strategija taipogi susiveda i default'a pas visus so? Formuleje todel ir zaidzia su taisykliu grazinimu per dekadas. Buvo ir kuro draudimas/leidimas/draudimas ir padangu keitimo draudimas. Ir? Ar salygos Formuleje dabar tokios pat kaip iki 2010 ir ZINOT, kad bus tas pats? Pasikartosiu ta 00' era ir patongos kitaip laike. Tai ar pats ne mastai kaip isivaizduoji? :)

Ta ir sako RBR savo poste, kad FIA nieko nekeicia, pabandytu grazint kura, nepasiteisintu, ok move on, bet kazka reikia keist, kazka bandyt.
SliMMaz logo rėmėjas
IP: 5202f81 | 09/22 21:35 Atsakyti
LewisNr1
09/22 17:02

Tai pagal tavo pasakymą, Lewisas sutaupytų sustojimas, kas pagal tave yra 15+15 sek, tai jau 30 sek, tiek reiktų Maxui atlošti per lenktynes, o žinant, kad po pirmo Maxo sustojimo, Lewisas nors ir su senesnėm padangom, bet būtų lengvesnis, tai padaryti tikrai būtų iššūkis. Žodžiu, į detales nebesileidžiam, esmė, kad pagal tavo pasakymą, pitstopas Maxui užtruktų iki 15 sek, kas nėra tiesa. O dėl dabartinių pitstopu, užsiminiau, paskaityk dar kartą ką tau rašiau. Ir dar paskaityk pats ką rasei ir susirask logine klaida savo istorijoje. :)

am, Maxas atlosia 15sek, sustojimas su pitlane trunka 35sek isvaziuoja su +20sek deficitu,
ziurint kiek atlos Hamiltonas, bet ir jo Stop'as vyks ne 20sekundziu tai ka tu cia skaiciuoji? Ar tu galvoji, kad mano pavyzdyje Maxas turi atlost pilna sustojima per 7 ratus nors taip niekur nerasiau?
.ddt
IP: 21ec4ad | 09/22 18:52 Atsakyti
SliMMaz logo rėmėjas
09/21 16:06

Tai tame ir pointas, kad suriso kvala su lenktynem ir jau tau rinktis, kur deti prioritetus. Seniau padangu net galedavo nekeist, bet kai stopas vyko 10-15sek tai ka veikt? Dabar kai guma taip blogai laiko o ir tarpai tarp misiniu didesni, galima oi kiek strategiju primastyt. pavyzdziui:
Maxas iskovoja pole su 1/3 baku ir raudonom padangom. Uz jo LH su geltonom ir 1/2 baku. ivertinus padangu skirtumus 0.7sek kokiu + degalu, Maxas toltu nuo LH 1-1.5sek rate. Kadangi bolidas lengvas tai ir padangos ne taip dils. islaukia kokio 7-9 rato pasidares 15sek tarpa. turint galvoje, kad su kuro pildymu pitstopai bus ivairaus laiko nuo 7 iki 15sek irgi galima ziuret kiek Hamiltonas stoves savo pitstope, ir kiek kuro pilsis.
Dabar visi stopai 3sek, tai kur cia ivairove? Priesininkai zino kiek tu stovesi ir darosi langa. su kuru gali tik speliot o ne zinot kiek truks stopas is to ir susideda, kelios sekundes sen kelios ten ir va.
Minusas kaip ir sakei kazkada, jei kuro neturi privalai stot, net ir sc fazei tas jo, bet visiem salygos vienodos. Kuro pylimasis sc fazeje kokiam Hamiltonui, kuom ne siu metu monza? :)

Tu mąstai taip, kaip įsivaizuoji. Aš pakartosiu kolegos post'ą, nes pilnai su juo sutinku: yra vienas paprastas matematinis modelis, pagal kurį bolidas parodo greičiausią laiką lenktynių distancijoje. Jo nepaneigsi jokiais norais. Ir lygiai kaip tu gali suskaičiuoti kiek yra 2x2, lygiai komandos gali suskaičiuoti tą patį rezultatą. Sutrumpinant - kuro papildymas neduos lygiai nieko kas liečia lenktynių įvairovę. Ką ir matė tie, kurie F1 žiūri pakankamai ilgai. Na.. Nebent paįvairinimu pavadinsi vieną kitą nedidelį gaisriuką ar čytus su paduodamo kuro debito limitų apeidinėjimais.
LewisNr1
IP: a7b746b | 09/22 17:02 Atsakyti
SliMMaz logo rėmėjas
09/22 08:06

3sek dabartinis pitstopas poste neuzkliuvo? Tik 7-15? Galvoje buvo turėtą pati stopa, nes būtent jis yra kintamasis. Ar tu sakai pavyzdyje Maxas pasidarytų 15sek tarpa, ir isvaziuotu atsilikes 15sek nes visi kiti pitlane nestabdydami lektu? 😊

Tai pagal tavo pasakymą, Lewisas sutaupytų sustojimas, kas pagal tave yra 15+15 sek, tai jau 30 sek, tiek reiktų Maxui atlošti per lenktynes, o žinant, kad po pirmo Maxo sustojimo, Lewisas nors ir su senesnėm padangom, bet būtų lengvesnis, tai padaryti tikrai būtų iššūkis. Žodžiu, į detales nebesileidžiam, esmė, kad pagal tavo pasakymą, pitstopas Maxui užtruktų iki 15 sek, kas nėra tiesa. O dėl dabartinių pitstopu, užsiminiau, paskaityk dar kartą ką tau rašiau. Ir dar paskaityk pats ką rasei ir susirask logine klaida savo istorijoje. :)
TomTom
IP: 089c815 | 09/22 12:10 Atsakyti
Neįmanoma padaryti, kad dėl titulo kovotų pvz 5 komandos. Per daug niuansų. Visais laikais, su kelių metų išimtim, F1 buvo dominavimas. McLaren, Williams, Ferrari, Red Bull, Mercedes. Kolkas vieną kartą per milijoną metų buvo berods 7 skirtingi laimėtojai per 7 lenktynes. Nebus tai norma. Visada vieni padarys darba geriau nei kiti. Reikia džiaugtis kad šis sezonas toks įdomus, tiek veiksmo visam peletone. Apart priekio, bet ne 2-3 mašinos svarbiausios, reikia visur žiūrėt ir bus įdomu. Nu galima aero sumažint ir mechaninį sukibimą padidint kad posukiuose sekti arti galėtų ir viskas.
Taip kad pritariu Robkei. Nereik čia dviračio išradinėt.
SliMMaz logo rėmėjas
IP: 5202f81 | 09/22 08:06 Atsakyti
LewisNr1
09/22 07:22

Su kuro papildymų nei kart nesu matęs pitstopo per 7-15 sek. Net dabar pitstopas užtrunka 20, o kartais ir daugiau sekundžių. Taip kad tavo "pasidarė per 9 ratus 15 sek. tarpą" virstų 15 sek atsilikimu grizus is pistopu. O pasidaryti per 10 ratus 30 sek tarpą, neįmanoma, kad ir garais kuro važiuotum. :)

3sek dabartinis pitstopas poste neuzkliuvo? Tik 7-15? Galvoje buvo turėtą pati stopa, nes būtent jis yra kintamasis. Ar tu sakai pavyzdyje Maxas pasidarytų 15sek tarpa, ir isvaziuotu atsilikes 15sek nes visi kiti pitlane nestabdydami lektu? 😊
LewisNr1
IP: a7b746b | 09/22 07:22 Atsakyti
SliMMaz logo rėmėjas
09/21 16:06

Tai tame ir pointas, kad suriso kvala su lenktynem ir jau tau rinktis, kur deti prioritetus. Seniau padangu net galedavo nekeist, bet kai stopas vyko 10-15sek tai ka veikt? Dabar kai guma taip blogai laiko o ir tarpai tarp misiniu didesni, galima oi kiek strategiju primastyt. pavyzdziui:
Maxas iskovoja pole su 1/3 baku ir raudonom padangom. Uz jo LH su geltonom ir 1/2 baku. ivertinus padangu skirtumus 0.7sek kokiu + degalu, Maxas toltu nuo LH 1-1.5sek rate. Kadangi bolidas lengvas tai ir padangos ne taip dils. islaukia kokio 7-9 rato pasidares 15sek tarpa. turint galvoje, kad su kuro pildymu pitstopai bus ivairaus laiko nuo 7 iki 15sek irgi galima ziuret kiek Hamiltonas stoves savo pitstope, ir kiek kuro pilsis.
Dabar visi stopai 3sek, tai kur cia ivairove? Priesininkai zino kiek tu stovesi ir darosi langa. su kuru gali tik speliot o ne zinot kiek truks stopas is to ir susideda, kelios sekundes sen kelios ten ir va.
Minusas kaip ir sakei kazkada, jei kuro neturi privalai stot, net ir sc fazei tas jo, bet visiem salygos vienodos. Kuro pylimasis sc fazeje kokiam Hamiltonui, kuom ne siu metu monza? :)

Su kuro papildymų nei kart nesu matęs pitstopo per 7-15 sek. Net dabar pitstopas užtrunka 20, o kartais ir daugiau sekundžių. Taip kad tavo "pasidarė per 9 ratus 15 sek. tarpą" virstų 15 sek atsilikimu grizus is pistopu. O pasidaryti per 10 ratus 30 sek tarpą, neįmanoma, kad ir garais kuro važiuotum. :)
YZF
IP: 4c5d4e2 | 09/21 20:44 Atsakyti
Gackas
09/21 19:03

O jeigu dar padangos būtų kelių gamintojų,kaip ankstciau"michelin"ir "britston"

Ir pradetum verkti, kad Mersai laimejo tik todel kad pasirinko "britston", nes jos duoda 1sec pranasuma pries "michelin", ir nieko padaryti kiti nebegali. Tas jau buvo, pamenam. Didziule nesamone. #padangu #champas
×

TOP naujienos