TomTom
IP: 089c815 | 09/23 14:51 Atsakyti
NamekianLivesMatter
09/22 22:33

Man taipogi idomu kodel yzf ir .ddt mano, kad grazinus kura viskas butu taip kaip pries 30m? Beje paskutiniai kuro pildymo sezonai buvo visai idomus 08,07,06. Matyt tie "blogi" prisiminimai del Ferrari.
Primena kazkiek tuos senus zmones kurie baidosi naujoviu. Jei pries 30m buvo blogai tai ir dabar bus. Gerbiamieji su tokiu mastymu ir interneto nebutu ir nerasynetumete cia dabar, jei grupe dedziu nebandytu antra karta, po nenusisekusio pirmo :)

Esme tame, kad visi vaziuoja su geriausia imanoma strategija. Niekas nesiims blogesnes strategijos kur reikes stoti daugiau, pjauti masina maksimaliai, lenkti letesnius kurie lenkti neduos ir t.t. ir pan. Visi ims ta pacia geriausia strategija. Vat ir bus tas pats. Aisku, issaus koks McL ar Alpha Tauri viena syk su tusciu baku kvalifikacija pralekt - ta matem ir praeityje, pvz Toyota - bet tai bus vienetiniai atvejai. Kaip kad dabar su padangom, irgi visi varo su geriausia, greiciausia taktika. Niekas nesideda 3 padangu softu ir vidutiniu ant galo, visi deda soft > hard ir vienu sustojimu pravaziuoja. Taip kad neisspres tas bedos nes nepriversi komandos daryt kitaip nei jai geriau.
Padarytu kad masinas eitu sekti arti per posuki ir viskas, garantuotai net DRS nereiktu ir butu daugiau kovos ir lenkimu nes galetu visi arti vaziuot. Kita beda kad viska reik taupyt, tai net ir norint spausti negali. Padangos, varikliai, benzinas...
NamekianLivesMatter
IP: 07977e1 | 09/22 22:33 Atsakyti
Man taipogi idomu kodel yzf ir .ddt mano, kad grazinus kura viskas butu taip kaip pries 30m? Beje paskutiniai kuro pildymo sezonai buvo visai idomus 08,07,06. Matyt tie "blogi" prisiminimai del Ferrari.
Primena kazkiek tuos senus zmones kurie baidosi naujoviu. Jei pries 30m buvo blogai tai ir dabar bus. Gerbiamieji su tokiu mastymu ir interneto nebutu ir nerasynetumete cia dabar, jei grupe dedziu nebandytu antra karta, po nenusisekusio pirmo :)
SliMMaz logo rėmėjas
IP: 5202f81 | 09/22 21:38 Atsakyti
.ddt
09/22 18:52

Tu mąstai taip, kaip įsivaizuoji. Aš pakartosiu kolegos post'ą, nes pilnai su juo sutinku: yra vienas paprastas matematinis modelis, pagal kurį bolidas parodo greičiausią laiką lenktynių distancijoje. Jo nepaneigsi jokiais norais. Ir lygiai kaip tu gali suskaičiuoti kiek yra 2x2, lygiai komandos gali suskaičiuoti tą patį rezultatą. Sutrumpinant - kuro papildymas neduos lygiai nieko kas liečia lenktynių įvairovę. Ką ir matė tie, kurie F1 žiūri pakankamai ilgai. Na.. Nebent paįvairinimu pavadinsi vieną kitą nedidelį gaisriuką ar čytus su paduodamo kuro debito limitų apeidinėjimais.

Tai o dabar kaip? apart vieno kito etapo kaip 2019 vengrija, strategija taipogi susiveda i default'a pas visus so? Formuleje todel ir zaidzia su taisykliu grazinimu per dekadas. Buvo ir kuro draudimas/leidimas/draudimas ir padangu keitimo draudimas. Ir? Ar salygos Formuleje dabar tokios pat kaip iki 2010 ir ZINOT, kad bus tas pats? Pasikartosiu ta 00' era ir patongos kitaip laike. Tai ar pats ne mastai kaip isivaizduoji? :)

Ta ir sako RBR savo poste, kad FIA nieko nekeicia, pabandytu grazint kura, nepasiteisintu, ok move on, bet kazka reikia keist, kazka bandyt.
SliMMaz logo rėmėjas
IP: 5202f81 | 09/22 21:35 Atsakyti
LewisNr1
09/22 17:02

Tai pagal tavo pasakymą, Lewisas sutaupytų sustojimas, kas pagal tave yra 15+15 sek, tai jau 30 sek, tiek reiktų Maxui atlošti per lenktynes, o žinant, kad po pirmo Maxo sustojimo, Lewisas nors ir su senesnėm padangom, bet būtų lengvesnis, tai padaryti tikrai būtų iššūkis. Žodžiu, į detales nebesileidžiam, esmė, kad pagal tavo pasakymą, pitstopas Maxui užtruktų iki 15 sek, kas nėra tiesa. O dėl dabartinių pitstopu, užsiminiau, paskaityk dar kartą ką tau rašiau. Ir dar paskaityk pats ką rasei ir susirask logine klaida savo istorijoje. :)

am, Maxas atlosia 15sek, sustojimas su pitlane trunka 35sek isvaziuoja su +20sek deficitu,
ziurint kiek atlos Hamiltonas, bet ir jo Stop'as vyks ne 20sekundziu tai ka tu cia skaiciuoji? Ar tu galvoji, kad mano pavyzdyje Maxas turi atlost pilna sustojima per 7 ratus nors taip niekur nerasiau?
.ddt
IP: 21ec4ad | 09/22 18:52 Atsakyti
SliMMaz logo rėmėjas
09/21 16:06

Tai tame ir pointas, kad suriso kvala su lenktynem ir jau tau rinktis, kur deti prioritetus. Seniau padangu net galedavo nekeist, bet kai stopas vyko 10-15sek tai ka veikt? Dabar kai guma taip blogai laiko o ir tarpai tarp misiniu didesni, galima oi kiek strategiju primastyt. pavyzdziui:
Maxas iskovoja pole su 1/3 baku ir raudonom padangom. Uz jo LH su geltonom ir 1/2 baku. ivertinus padangu skirtumus 0.7sek kokiu + degalu, Maxas toltu nuo LH 1-1.5sek rate. Kadangi bolidas lengvas tai ir padangos ne taip dils. islaukia kokio 7-9 rato pasidares 15sek tarpa. turint galvoje, kad su kuro pildymu pitstopai bus ivairaus laiko nuo 7 iki 15sek irgi galima ziuret kiek Hamiltonas stoves savo pitstope, ir kiek kuro pilsis.
Dabar visi stopai 3sek, tai kur cia ivairove? Priesininkai zino kiek tu stovesi ir darosi langa. su kuru gali tik speliot o ne zinot kiek truks stopas is to ir susideda, kelios sekundes sen kelios ten ir va.
Minusas kaip ir sakei kazkada, jei kuro neturi privalai stot, net ir sc fazei tas jo, bet visiem salygos vienodos. Kuro pylimasis sc fazeje kokiam Hamiltonui, kuom ne siu metu monza? :)

Tu mąstai taip, kaip įsivaizuoji. Aš pakartosiu kolegos post'ą, nes pilnai su juo sutinku: yra vienas paprastas matematinis modelis, pagal kurį bolidas parodo greičiausią laiką lenktynių distancijoje. Jo nepaneigsi jokiais norais. Ir lygiai kaip tu gali suskaičiuoti kiek yra 2x2, lygiai komandos gali suskaičiuoti tą patį rezultatą. Sutrumpinant - kuro papildymas neduos lygiai nieko kas liečia lenktynių įvairovę. Ką ir matė tie, kurie F1 žiūri pakankamai ilgai. Na.. Nebent paįvairinimu pavadinsi vieną kitą nedidelį gaisriuką ar čytus su paduodamo kuro debito limitų apeidinėjimais.
LewisNr1
IP: a7b746b | 09/22 17:02 Atsakyti
SliMMaz logo rėmėjas
09/22 08:06

3sek dabartinis pitstopas poste neuzkliuvo? Tik 7-15? Galvoje buvo turėtą pati stopa, nes būtent jis yra kintamasis. Ar tu sakai pavyzdyje Maxas pasidarytų 15sek tarpa, ir isvaziuotu atsilikes 15sek nes visi kiti pitlane nestabdydami lektu? 😊

Tai pagal tavo pasakymą, Lewisas sutaupytų sustojimas, kas pagal tave yra 15+15 sek, tai jau 30 sek, tiek reiktų Maxui atlošti per lenktynes, o žinant, kad po pirmo Maxo sustojimo, Lewisas nors ir su senesnėm padangom, bet būtų lengvesnis, tai padaryti tikrai būtų iššūkis. Žodžiu, į detales nebesileidžiam, esmė, kad pagal tavo pasakymą, pitstopas Maxui užtruktų iki 15 sek, kas nėra tiesa. O dėl dabartinių pitstopu, užsiminiau, paskaityk dar kartą ką tau rašiau. Ir dar paskaityk pats ką rasei ir susirask logine klaida savo istorijoje. :)
TomTom
IP: 089c815 | 09/22 12:10 Atsakyti
Neįmanoma padaryti, kad dėl titulo kovotų pvz 5 komandos. Per daug niuansų. Visais laikais, su kelių metų išimtim, F1 buvo dominavimas. McLaren, Williams, Ferrari, Red Bull, Mercedes. Kolkas vieną kartą per milijoną metų buvo berods 7 skirtingi laimėtojai per 7 lenktynes. Nebus tai norma. Visada vieni padarys darba geriau nei kiti. Reikia džiaugtis kad šis sezonas toks įdomus, tiek veiksmo visam peletone. Apart priekio, bet ne 2-3 mašinos svarbiausios, reikia visur žiūrėt ir bus įdomu. Nu galima aero sumažint ir mechaninį sukibimą padidint kad posukiuose sekti arti galėtų ir viskas.
Taip kad pritariu Robkei. Nereik čia dviračio išradinėt.
SliMMaz logo rėmėjas
IP: 5202f81 | 09/22 08:06 Atsakyti
LewisNr1
09/22 07:22

Su kuro papildymų nei kart nesu matęs pitstopo per 7-15 sek. Net dabar pitstopas užtrunka 20, o kartais ir daugiau sekundžių. Taip kad tavo "pasidarė per 9 ratus 15 sek. tarpą" virstų 15 sek atsilikimu grizus is pistopu. O pasidaryti per 10 ratus 30 sek tarpą, neįmanoma, kad ir garais kuro važiuotum. :)

3sek dabartinis pitstopas poste neuzkliuvo? Tik 7-15? Galvoje buvo turėtą pati stopa, nes būtent jis yra kintamasis. Ar tu sakai pavyzdyje Maxas pasidarytų 15sek tarpa, ir isvaziuotu atsilikes 15sek nes visi kiti pitlane nestabdydami lektu? 😊
LewisNr1
IP: a7b746b | 09/22 07:22 Atsakyti
SliMMaz logo rėmėjas
09/21 16:06

Tai tame ir pointas, kad suriso kvala su lenktynem ir jau tau rinktis, kur deti prioritetus. Seniau padangu net galedavo nekeist, bet kai stopas vyko 10-15sek tai ka veikt? Dabar kai guma taip blogai laiko o ir tarpai tarp misiniu didesni, galima oi kiek strategiju primastyt. pavyzdziui:
Maxas iskovoja pole su 1/3 baku ir raudonom padangom. Uz jo LH su geltonom ir 1/2 baku. ivertinus padangu skirtumus 0.7sek kokiu + degalu, Maxas toltu nuo LH 1-1.5sek rate. Kadangi bolidas lengvas tai ir padangos ne taip dils. islaukia kokio 7-9 rato pasidares 15sek tarpa. turint galvoje, kad su kuro pildymu pitstopai bus ivairaus laiko nuo 7 iki 15sek irgi galima ziuret kiek Hamiltonas stoves savo pitstope, ir kiek kuro pilsis.
Dabar visi stopai 3sek, tai kur cia ivairove? Priesininkai zino kiek tu stovesi ir darosi langa. su kuru gali tik speliot o ne zinot kiek truks stopas is to ir susideda, kelios sekundes sen kelios ten ir va.
Minusas kaip ir sakei kazkada, jei kuro neturi privalai stot, net ir sc fazei tas jo, bet visiem salygos vienodos. Kuro pylimasis sc fazeje kokiam Hamiltonui, kuom ne siu metu monza? :)

Su kuro papildymų nei kart nesu matęs pitstopo per 7-15 sek. Net dabar pitstopas užtrunka 20, o kartais ir daugiau sekundžių. Taip kad tavo "pasidarė per 9 ratus 15 sek. tarpą" virstų 15 sek atsilikimu grizus is pistopu. O pasidaryti per 10 ratus 30 sek tarpą, neįmanoma, kad ir garais kuro važiuotum. :)
YZF
IP: 4c5d4e2 | 09/21 20:44 Atsakyti
Gackas
09/21 19:03

O jeigu dar padangos būtų kelių gamintojų,kaip ankstciau"michelin"ir "britston"

Ir pradetum verkti, kad Mersai laimejo tik todel kad pasirinko "britston", nes jos duoda 1sec pranasuma pries "michelin", ir nieko padaryti kiti nebegali. Tas jau buvo, pamenam. Didziule nesamone. #padangu #champas
ddt
IP: 21ec4ad | 09/21 19:14 Atsakyti
Robertai, vietoje to, kad aušini burną, geriau susirūpink savo rezultatais dabar jau ir DTM čempionate. Nes nu liūdna, kai paties pinigai užima daug perspektyvesnio lenktynininko vietą, o naudos sportui ar paties atstovaujamai komandai atneša praktiškai nulį. Nesvarbu, Williams, Alfa ar Orlen Team Art.
Gackas
IP: dfce8a6 | 09/21 19:03 Atsakyti
O jeigu dar padangos būtų kelių gamintojų,kaip ankstciau"michelin"ir "britston"
YZF
IP: 4c5d4e2 | 09/21 18:04 Atsakyti
SliMMaz logo rėmėjas
09/21 16:06

Tai tame ir pointas, kad suriso kvala su lenktynem ir jau tau rinktis, kur deti prioritetus. Seniau padangu net galedavo nekeist, bet kai stopas vyko 10-15sek tai ka veikt? Dabar kai guma taip blogai laiko o ir tarpai tarp misiniu didesni, galima oi kiek strategiju primastyt. pavyzdziui:
Maxas iskovoja pole su 1/3 baku ir raudonom padangom. Uz jo LH su geltonom ir 1/2 baku. ivertinus padangu skirtumus 0.7sek kokiu + degalu, Maxas toltu nuo LH 1-1.5sek rate. Kadangi bolidas lengvas tai ir padangos ne taip dils. islaukia kokio 7-9 rato pasidares 15sek tarpa. turint galvoje, kad su kuro pildymu pitstopai bus ivairaus laiko nuo 7 iki 15sek irgi galima ziuret kiek Hamiltonas stoves savo pitstope, ir kiek kuro pilsis.
Dabar visi stopai 3sek, tai kur cia ivairove? Priesininkai zino kiek tu stovesi ir darosi langa. su kuru gali tik speliot o ne zinot kiek truks stopas is to ir susideda, kelios sekundes sen kelios ten ir va.
Minusas kaip ir sakei kazkada, jei kuro neturi privalai stot, net ir sc fazei tas jo, bet visiem salygos vienodos. Kuro pylimasis sc fazeje kokiam Hamiltonui, kuom ne siu metu monza? :)

Esme tame, kad F1 komanda ir jos strategai bei inzinieriai nera durniai. Jie su savo technologijom greitai paskaiciuos koks geriausias kvalos kuro + lenktyniu kuro derinys ir toki pasirinks. Visi. Ir vel viskas bus vienodai.

Kai nebuvo kuro pildymo (taip, senais laikas jo nebuvo irgi), ir poto galvojo ji vel ivesti, tai irgi visi galvojo: nu va, vienas uzsipils mazai kuro ir varys dviem stopais o kitas uzsipils daug kuro ir varys vienu stopu - kokia bus nuostabi ivairove. Ir deja visi kaip vienas, traukinuku, per viena-du ratus i pitus nuvaro ir vel 20 ratu ramiai be jokiu sustojimu visi varo. Nes geriausia strategija yra tik viena. Ir ja visi zino.
Black_Death
IP: a2ed4e2 | 09/21 16:49 Atsakyti
YZF
09/21 15:42

Tu paemei viena etapa kaip isimti ir bandai ji pastatytu pries 100 etapu kuriuose del priverstiniu pitstopu nieko idomaus nebuvo?

Kalbi apie kuro pildyti leidima ir cia pat sakai 'uzdrauskim kuro pildyma po kvalos'. Apie ka ir kalba, kad kai tu uzdraudi tai ivairove pradeda dideti, negu kad leidi visiems, bet kada pasipildyti. Gali varijuoti kur uzdrausti kvala vs lenktynes, bet draudimas kaip tik padidina ivairove nes neprivalo visi 20tame rate stoti kadangi visiems baigiasi kuras. Kai kas gali imti ir 10 ar 15 ar net 20 ratu varyti nestodamas, ka mateme per paskutinius metus daugybe kartu. Tiek daug, kad jau visi net nebepastebi sitos ivairoves.

Vaikai nezino/nepamena kas buvo kai visiems buvo leidziama pildyti, tai ir galvoja kad viena komanda kazkodel sutiks pasirinkti blogesne strategija vien tik todel kad ji yra 'kitokia'.

Visi strateguoja ir skaičiuoja, kad pasirinkti geriausiai ir visi + - sustodavo per 2 ar 3 ratus .Bet kartais atsirasdavo "užstrigusių" kurie bandydavo anksčiau/vėliau stoti. Nors dabar galvoju, kad tai nebeaktualu DRS yra ir nebelieka 'apžaidimo' su padangom :(
SliMMaz logo rėmėjas
IP: 5202f81 | 09/21 16:30 Atsakyti
Beto sakysi, kodel RB gali noret rinktis tokia taktika? Gali ir nenoret jos PASIRINKIMAS. Dabar gi jokiu sansu. Mersai startuoja pirmi ir atvaziuoja pirmi. O jei su kuro pildymu startuotu 3-4? Kad ir tais paciais 2004, taip galu gale Ferrari deka pranasumo pasiimdavo pergale, bet buvo tokiu etapu kad bent jau kazko tikejaisi iki 2 sustojimu.
SliMMaz logo rėmėjas
IP: 5202f81 | 09/21 16:06 Atsakyti
YZF
09/21 15:42

Tu paemei viena etapa kaip isimti ir bandai ji pastatytu pries 100 etapu kuriuose del priverstiniu pitstopu nieko idomaus nebuvo?

Kalbi apie kuro pildyti leidima ir cia pat sakai 'uzdrauskim kuro pildyma po kvalos'. Apie ka ir kalba, kad kai tu uzdraudi tai ivairove pradeda dideti, negu kad leidi visiems, bet kada pasipildyti. Gali varijuoti kur uzdrausti kvala vs lenktynes, bet draudimas kaip tik padidina ivairove nes neprivalo visi 20tame rate stoti kadangi visiems baigiasi kuras. Kai kas gali imti ir 10 ar 15 ar net 20 ratu varyti nestodamas, ka mateme per paskutinius metus daugybe kartu. Tiek daug, kad jau visi net nebepastebi sitos ivairoves.

Vaikai nezino/nepamena kas buvo kai visiems buvo leidziama pildyti, tai ir galvoja kad viena komanda kazkodel sutiks pasirinkti blogesne strategija vien tik todel kad ji yra 'kitokia'.

Tai tame ir pointas, kad suriso kvala su lenktynem ir jau tau rinktis, kur deti prioritetus. Seniau padangu net galedavo nekeist, bet kai stopas vyko 10-15sek tai ka veikt? Dabar kai guma taip blogai laiko o ir tarpai tarp misiniu didesni, galima oi kiek strategiju primastyt. pavyzdziui:
Maxas iskovoja pole su 1/3 baku ir raudonom padangom. Uz jo LH su geltonom ir 1/2 baku. ivertinus padangu skirtumus 0.7sek kokiu + degalu, Maxas toltu nuo LH 1-1.5sek rate. Kadangi bolidas lengvas tai ir padangos ne taip dils. islaukia kokio 7-9 rato pasidares 15sek tarpa. turint galvoje, kad su kuro pildymu pitstopai bus ivairaus laiko nuo 7 iki 15sek irgi galima ziuret kiek Hamiltonas stoves savo pitstope, ir kiek kuro pilsis.
Dabar visi stopai 3sek, tai kur cia ivairove? Priesininkai zino kiek tu stovesi ir darosi langa. su kuru gali tik speliot o ne zinot kiek truks stopas is to ir susideda, kelios sekundes sen kelios ten ir va.
Minusas kaip ir sakei kazkada, jei kuro neturi privalai stot, net ir sc fazei tas jo, bet visiem salygos vienodos. Kuro pylimasis sc fazeje kokiam Hamiltonui, kuom ne siu metu monza? :)
YZF
IP: 4c5d4e2 | 09/21 15:42 Atsakyti
SliMMaz logo rėmėjas
09/21 13:50

aha.... ir 2004 france gp turbut mazino :) Suprantu apie ka tu, visad yra viena geriausia taktika, bet kuro pildymas, mazint ivairoves niekaip negali jei kuro pildymo po kvalos neleist. Beto seniau ir padangos kitaip laikydavo. Aisku startuos su puse bako ant geltonu 15 is 20. bet bent jau bus tokie kurie bandys ant garu kvaloje paimt ir poto ziuret kas lenktynese gausis tarikm kokie buliai. dabar taip negali, kad ir noretu, tai kur cia ivairoves mazinimas?

Tu paemei viena etapa kaip isimti ir bandai ji pastatytu pries 100 etapu kuriuose del priverstiniu pitstopu nieko idomaus nebuvo?

Kalbi apie kuro pildyti leidima ir cia pat sakai 'uzdrauskim kuro pildyma po kvalos'. Apie ka ir kalba, kad kai tu uzdraudi tai ivairove pradeda dideti, negu kad leidi visiems, bet kada pasipildyti. Gali varijuoti kur uzdrausti kvala vs lenktynes, bet draudimas kaip tik padidina ivairove nes neprivalo visi 20tame rate stoti kadangi visiems baigiasi kuras. Kai kas gali imti ir 10 ar 15 ar net 20 ratu varyti nestodamas, ka mateme per paskutinius metus daugybe kartu. Tiek daug, kad jau visi net nebepastebi sitos ivairoves.

Vaikai nezino/nepamena kas buvo kai visiems buvo leidziama pildyti, tai ir galvoja kad viena komanda kazkodel sutiks pasirinkti blogesne strategija vien tik todel kad ji yra 'kitokia'.
SliMMaz logo rėmėjas
IP: 5202f81 | 09/21 13:50 Atsakyti
#YZF
09/21 13:04

Kuro pildymas pitstopu ivairove sumazina o ne padidina

aha.... ir 2004 france gp turbut mazino :) Suprantu apie ka tu, visad yra viena geriausia taktika, bet kuro pildymas, mazint ivairoves niekaip negali jei kuro pildymo po kvalos neleist. Beto seniau ir padangos kitaip laikydavo. Aisku startuos su puse bako ant geltonu 15 is 20. bet bent jau bus tokie kurie bandys ant garu kvaloje paimt ir poto ziuret kas lenktynese gausis tarikm kokie buliai. dabar taip negali, kad ir noretu, tai kur cia ivairoves mazinimas?
tuberkolioze
IP: ae918c1 | 09/21 13:24 Atsakyti
Reikia tik noro turėti, o sugalvoti kaip paįvairinti visada galima. Vą dabar šovė mintis, kad galėtu būti skirtingų sudėčių padangų kiekis ribojamas ir pirmi galėtu rinktis tie, kas užėmė žemesnes vietas praeitose lenktynėse. Arba Q3 visas dešimtukas startuoja su kiečiausios sudėties padangomis. Q2 su vidutinėmis, o nevykėliai su minkščiausiomis. Variantų begalės. Reikia tik turėti noro ką nor keisti, bet kai algos kapsi ir nieko nedarant, tai...
#YZF
IP: 888b735 | 09/21 13:04 Atsakyti
RBR
09/21 11:20

Kad ne dominavime esme, o tame, kad nieko nedaroma jog to dominavimo nebutu. Ne karta is tu paciu pilotu buvo pasakyta, kad lenktyniu su vienu sustojimu turetu nebuti. O kas padaryta tuo klausimu? Nieko. Tas pats kuro papildymas butu ineses siokios tokios intrigos. Nusvere argumentai, kad iranga per brangi:) ir tai atrodo, kad williams labiausiai priesinosi, kurie jau yra parduoti. Keliamas melynu veliavu atsaukimas, galetu nors vienas lenktynes pabandyti. Bet velgi ne. Bei visi kiti panašus dalykai. Tai ko nekritikuoti

Kuro pildymas pitstopu ivairove sumazina o ne padidina

TOP naujienos

F-1.lt pulsas