R. Kubica kitąmet gali atsidurti „Haas“ komandoje (21)

R. Kubica kitąmet gali atsidurti „Haas“ komandoje
logo Spalio 17 d. 21:54, Williams

Pasibaigus šių metų F-1 sezonui, Robertas Kubica kitąmet gali atsidurti „Haas“ komandoje ir tapti jos pilotu bandytoju.

Lenkas anksčiau paskelbė, kad po šio sezono paliks „Williams“ ekipą. Jau kuris laikas kalbama, kad sportininkas kitais metais gali lenktyniauti DTM čempionate ir tuo pačiu būti kurios nors F-1 komandos pilotu bandytoju.

Lenkijos žiniasklaida skelbia, kad lenkų naftos kompanija „PKN Orlen“, kurios rėmimo sutartis su „Williams“ baigsis po šio sezono, norėtų remti kitą komandą, kuri pasirašytų sutartį su R. Kubica.

Realia kandidate yra laikoma „Haas“. Pastarajai po skyrybų su energetinių gėrimų gamintoju „Rich Energy“, labiau reikia ne piloto, o pagrindinio rėmėjo.

Manoma, kad pasirašęs sutartį su „Haas“, lenkas būtų jos pilotu bandytoju ir daugiau laiko praleistų dirbdamas su simuliatoriumi. Šį darbą šiemet atlieka Pietro Fittipaldi. Amerikiečių komanda R. Kubicai galbūt suteiktų kelias progas išbandyti jų bolidą treniruočių metu.

„Haas“ vadovas G. Steineris patvirtino, kad komanda domisi R. Kubica, bet plačiau apie tai kalbėti atsisakė.

Teigiama, kad su „PKN Orlen“ atstovais buvo susitikę „Racing Point“ komandos žmonės. Tuo tarpu pati naftos kompanija kreipėsi į „McLaren“, kurios vienas iš rėmėjų yra Brazilijos naftos kompanija „Petrobras“.

Manoma, kad pats R. Kubica norėtų pasirašyti sutartį su ta komanda, kuri galėtų jam suteikti galimybę atstovauti ekipai 2021 metais.

Komentarai (21)


YZF
| Spalio 19 d. 13:27
AF1
| Spalio 18 d. 22:36

Tau A85 jau rase nekarta, as, man atrodo, irgi ta akivaizdziai esu parases, bet panasu, nesimato. Tai why bother? :) Vienas zmogus ar zmoniu grupe turi nuomone A, kitas/kita grupe - nuomone B. Ir viskas. End of story. Nebutina pirsti tos nuomones per jega.

Kokia dar nuomone? Neieskok saviguodos ir pasiteisinimu. Skaiciai (puse sekundes, sekunde, vienas ratas) nera nuomone. Tai yra faktai. Deal with it.
ddt
| Spalio 19 d. 00:32
Kalbant apie logiką, man sudėtinga logiškai susieti Badoerio istoriją su RK rezultatais, nes neturiu įpročio lyginti arbūzus su pomidorais. Aš žiūriu, į tai, ką matau konkrečiu atveju ir vertinu tai, ką matau. Vienintelėj vietoj suklydau per pastaruosius metus - sakydamas kad RK nebelenktyniaus F1. Bet kad RK išpūstas ir pernelyg suidealizuotas PR reikalas ir kad jis vilksis uodegoj, čia nereikėjo net krištolinio rutulio, ypač tam, kuris sekė jo sugrįžimą į sportą ne vien iš PR'o ar instagramo. Nevažiuojantis lenktynininkas duos kažką gero tobulinant bolidą kaip test pilotas? Po tiek metų pertraukos? Įdomu, kokiu būdu? Ir nieko baisaus, įžeidinėjimas (o dar įpainiojant dėdulę Froidą, jeez va čia tai pigu) nėra gero išsiauklėjimo ženklas, ir jei aš nepretenduoju į tobulybę, bet gerai yra pažinti tikruosius ir kitų kolegų veidus. Tiek žinių.
AF1
| Spalio 19 d. 00:00
Nera jokiu jus, nera jokiu mes. Nera jokiu kaltinimu arba nepripazinimo, kad Russelas objektyviai greitesnis.
Skirtimai nuomonese ir pozicijose yra kitur, bet kai ta reik kaskart akcentuot, tai, pagalvoji, gal tiesiog nebereikia, ir to nedarai.
SliMMaz
| Spalio 18 d. 23:31
Oba ir Freuda pripaise :D asmeniskai, o ir pats ddt nekarta sake, tas jusu vadinama "hate" pagimde ne pats Kubica ir ne pries ji jis nukreiptas, hate, pagimdet jus patys dar pries 3m kai is Kubicos daret dieva. Visi kas tuomet sake, kad nueikit nusiimkit ta hipnoze, zmogus ir siaip buvo neauksciau vidutinioko o po tiek metu+trauma tai tuolabiau, buvo jei ne "maisomi" tai bent mokomi suprast F-1 virtuve jei taip galima issireikst. Dabar matom, kad zmones matydami galutini paveiksla vistiek (omg) kaltina viska is eiles tik ne Kubica. Citata: "(padangos, valdomumas, Williams)" As suprantu Williams ne stebuklas, bet Russellas tai vaziuoja ir tyliai dirba tik va Kubicai, tai sedyne tai vairas, tai skirtingi bolidai vis maiso. Ir tokia reakcija ne naujiena, Zeto ir kiti kurie cia kovojo pries santyki 1/99 kad- nu grizo MS bet apie pergales nereik svajot supras, tik va i pabaiga net MS fanai pripazino, kad neimanoma pergalingai sugrizt idomu kada ( ir ar isviso) Bobo fanai baigs kaltint Williams ir pripazins, kad Kubicai laikas ramintis
A85
| Spalio 18 d. 22:42
AF1
| Spalio 18 d. 22:34

A85, zmones, overall kalbant, labai retai vadovaujasi logika. Ypac retai ta daro fanai (tave ir mane iskaitant). Dar reciau ta daro neigiami ar pikti fanai (gyvenime kazkur kazko jiem truksta - ko konkreciai ir jei labai idomu - papasakojo senelis Freudas).
Tai vat tu bandai dabar apeliuot i tokiu zmoniu logini mastyma. Manau, sunku bus sitame kelyje. Bet, smagu, kad bandai. Minciu destymas aiskus ir logiskas, paremtas faktas, jokiu pamazgu, jokiu pasityciojimu. Keep going! Tik taip ir kyla bendravimo kokybe.

Na, aš čia ir pradėjau komentuot, kad parodyt, kad galima ir be tų įžeidinėjimų turinį iš bendruomenės kurt, ir padiskutuot su kuo nors argumentuotai. Karts nuo karto pavyksta ir kultūra komentavimo tikrai kyla. Ir tas smagu yra, o man smagu pasitikrint ar moku operuoti faktais ir daryti išvadas. Tiesiog proto mankšta tokia. Nebūtinai jos teisingos būna, nes norint žinot F1 virtuvę, reikia joje bent kažkiek pabūti. Bet iš viešos informacijos, renkant trupinius, galima susidaryt vaizdą ir pabandyt pasitikrint čia diskutuojant. F1 žiūriu nuo pat tada, kai per LRT pradėjo rodyt, tiesa, buvo ir sezonų, kai retai žiūrėdavau, bet diskusijos čia privertė rimčiau pasižiūrėt į patį sportą, o ne tik plaukti paviršiumi. O tokia makalynė kaip F1 tikrai labiau padeda suprast ir šiaip procesus pasauly, nes toks globalus sportas labai įdomiais kampais dalykus parodo.
AF1
| Spalio 18 d. 22:36
ddt
| Spalio 18 d. 17:02

AF1, A85: kalbate apie ką norėtumėte matyti, aš sakau ką nuosekliai matau jau ne trečius ir ne penktus metus. RK nei išskirtinai greitas, nei išskirtinai gabus. Jo galiojimo laikas jei ne pasibaigęs, tai jau visiškai prie pat to. Nei jis WRC važiavo (OK, galit sakyt Kimi irgi nieko ten neparodė ypatingo), bet viskas yra taip, kaip aš sakiau - RK neskina žvaigždžių ir F1. Gal jis Monrealyje ir laimėjo, bet jis lygiai taip pat išsitaškė, visiškai taip pat kaip WRC jau po traumos - taip, greitas, bet iki pirmo posūkio. O F1, po ratą krautis net nuo komandos draugo... Ir jei taip būtų buvę vieną kartą - sakyčiau toks pat atsitiktinumas, kaip ir tas vienas taškas. Bet tai ne atsitiktinumas, tai tendencija ir charakteristika. Ir man sunku suprasti, kurioje dar vietoje jūs matote kažkokią viltį, kad "jis vistik išbėgs į aikštelę". Niekur jis neišbėgs, o plojimams laikas jau seniai praėjo (o ar buvo atėjęs?), nebent kalbėsime apie pagarbos plojimus jam paliekant sceną.

Tau A85 jau rase nekarta, as, man atrodo, irgi ta akivaizdziai esu parases, bet panasu, nesimato. Tai why bother? :) Vienas zmogus ar zmoniu grupe turi nuomone A, kitas/kita grupe - nuomone B. Ir viskas. End of story. Nebutina pirsti tos nuomones per jega.
AF1
| Spalio 18 d. 22:34
A85
| Spalio 18 d. 21:45

Iš kur čia ištraukėt, kad apie RK greitį aš iš viso kažką rašiau. Skaitau ir nematau.

Mano pozicija dėl RK greičio – nėra jis greitas. Rašiau n kartų. Kodėl – bbz, greičiausiai visko po truputį susideda (padangos, valdomumas, Williams).

Dėl piloto bandytojo ir lenktynininko rolių – jos skiriasi. Testuojant nereikia greičio, reikia pastovumo. Jei šitas neaišku, tai nelabai suprantu dėl ko žiūrit F1. Dėl avarijų tikriausiai.

Dėl Williams. Williams yra šūdina lenktyninė komanda tokia, kokia yra dabar. Verslas, gi, kaip ir geras, nes ant pliuso pastoviai išeina. Gali ten kas nori važiuot, niekas neprikels to lavono, jei jis nenorės pats gydytis. O nenori. Galima pagalvot, kad RK viešbuty bolidą projektuoja. Kiek žinau, tai ne. RK visas indėlis, kad atsivesdamas sponsorius leidžia neužsilenkt Williams ir toliau tęst savo bizniuką. Lenktynių komandos ten seniai nėra, o žiūrima bottom line. Labai paprastai tariant – Williams DARO BIZNĮ, ne SPORTĄ. Žiūrėsim kas per talentas ten kitąmet nusės. Jau, kiek skaičiau, net Latifi nenori už $$$ vairuot tą britų inžinerijos stebuklą. Laikas parodys.

Orlen interesas – turėt lenką F1, nes tai yra faking valstybinė kompanija, ir jos atėjimas pirmiausia buvo pasodint RK į bolidą (nu tikrai nerasiu šaltinio, bet buvau radęs, kad lyg ministras pirmininkas, pasak gandų, liepė, kad sandoris įvyktų). Už tai lenkai atsidėkoja pirkdami dešreles, kavą, benzą, bbz ką ten dar tas Orlen parduoda. Investicija, nors ir pusiau prievartinė, atsipirko. Orlen, matomai, pamatė šalutinę nauda, kad gali pavykt ir biznį paplėtot, tai kaip ir win-win visiems.

Dėl Haas. Kai remi ne išsikalinėjančius Williams, o gana nuosaikų Gene Haas, tai gal ir daugiau išpeš naudos Orlen. FP1 yra max ką RK gaus, bet jis nori būt F1 dalimi. Tai ką dabar man daryt? Nėra jis kažkoks crasheris ar dar ką, pavojaus nekelia, lai važinėjasi. Ar už jūsų pinigus? Ar jūsų (vaiko) vietą F1 atėmė? Ne? Turi superlicenciją ir gali daryt ką tinkamas.

Mane užknisa tas kažkoks vaikiškas naivus įsivaizdavimas, kad F1 yra sportas. F1 yra cirkas, šou, kur derinami interesai ir sukasi dideli pinigai. Šalia to, dar varžosi inžinieriai ir lenktynininkai.

A85, zmones, overall kalbant, labai retai vadovaujasi logika. Ypac retai ta daro fanai (tave ir mane iskaitant). Dar reciau ta daro neigiami ar pikti fanai (gyvenime kazkur kazko jiem truksta - ko konkreciai ir jei labai idomu - papasakojo senelis Freudas).
Tai vat tu bandai dabar apeliuot i tokiu zmoniu logini mastyma. Manau, sunku bus sitame kelyje. Bet, smagu, kad bandai. Minciu destymas aiskus ir logiskas, paremtas faktas, jokiu pamazgu, jokiu pasityciojimu. Keep going! Tik taip ir kyla bendravimo kokybe.
A85
| Spalio 18 d. 21:45
Iš kur čia ištraukėt, kad apie RK greitį aš iš viso kažką rašiau. Skaitau ir nematau.

Mano pozicija dėl RK greičio – nėra jis greitas. Rašiau n kartų. Kodėl – bbz, greičiausiai visko po truputį susideda (padangos, valdomumas, Williams).

Dėl piloto bandytojo ir lenktynininko rolių – jos skiriasi. Testuojant nereikia greičio, reikia pastovumo. Jei šitas neaišku, tai nelabai suprantu dėl ko žiūrit F1. Dėl avarijų tikriausiai.

Dėl Williams. Williams yra šūdina lenktyninė komanda tokia, kokia yra dabar. Verslas, gi, kaip ir geras, nes ant pliuso pastoviai išeina. Gali ten kas nori važiuot, niekas neprikels to lavono, jei jis nenorės pats gydytis. O nenori. Galima pagalvot, kad RK viešbuty bolidą projektuoja. Kiek žinau, tai ne. RK visas indėlis, kad atsivesdamas sponsorius leidžia neužsilenkt Williams ir toliau tęst savo bizniuką. Lenktynių komandos ten seniai nėra, o žiūrima bottom line. Labai paprastai tariant – Williams DARO BIZNĮ, ne SPORTĄ. Žiūrėsim kas per talentas ten kitąmet nusės. Jau, kiek skaičiau, net Latifi nenori už $$$ vairuot tą britų inžinerijos stebuklą. Laikas parodys.

Orlen interesas – turėt lenką F1, nes tai yra faking valstybinė kompanija, ir jos atėjimas pirmiausia buvo pasodint RK į bolidą (nu tikrai nerasiu šaltinio, bet buvau radęs, kad lyg ministras pirmininkas, pasak gandų, liepė, kad sandoris įvyktų). Už tai lenkai atsidėkoja pirkdami dešreles, kavą, benzą, bbz ką ten dar tas Orlen parduoda. Investicija, nors ir pusiau prievartinė, atsipirko. Orlen, matomai, pamatė šalutinę nauda, kad gali pavykt ir biznį paplėtot, tai kaip ir win-win visiems.

Dėl Haas. Kai remi ne išsikalinėjančius Williams, o gana nuosaikų Gene Haas, tai gal ir daugiau išpeš naudos Orlen. FP1 yra max ką RK gaus, bet jis nori būt F1 dalimi. Tai ką dabar man daryt? Nėra jis kažkoks crasheris ar dar ką, pavojaus nekelia, lai važinėjasi. Ar už jūsų pinigus? Ar jūsų (vaiko) vietą F1 atėmė? Ne? Turi superlicenciją ir gali daryt ką tinkamas.

Mane užknisa tas kažkoks vaikiškas naivus įsivaizdavimas, kad F1 yra sportas. F1 yra cirkas, šou, kur derinami interesai ir sukasi dideli pinigai. Šalia to, dar varžosi inžinieriai ir lenktynininkai.
SliMMaz
| Spalio 18 d. 20:43
A85
| Spalio 18 d. 09:35

Luca Badoer buvo fantastinis test pilotas. Ferrari jam už tą darbą atsidėkojo pasiūlydami pakeist Massa. Nu, ir viskas baigėsi Look How Bad You Are plakatu.

Jeigu jau RK toks blogas test pilotas, kokio velnio jam Ferrari tada siūlė sutartį? RK yra lenktynininkas, natūralu, kad nori visais būdais lenktyniauti.

Williams problema yra ne RK, o patys Williams. Jeigu McLaren ėmėsi rimtų struktūrinių pokyčių, kai galų gale pamatė, kad ne variklis kaltas dėl prasto pasirodymo, pradėjo bent jau kažkur judėt. Jeigu klausei Ralf Schumacher F1 podkasto, tai Williams jau tuomet buvo buka, sustabarėjus ir nelanksti, o dabar visai šakės jiems.

Kas dėl Haas, tai, panašu, kad Gene Haas pasiekė tikslą pareklamuot savo įrangą, o dabar nori pritraukti rėmėjus, kurie padėtų išlaikyt komandą. Saward rašo, kad RK tikslas 2021 metais vėl lenktyniauti. Nemanau, kad taip bus, bet Haas reikia pinigų po Rich Energy fiasko, o Orlen pinigų turi, o kad RK ten per FP1 pasivažinės, tai niekam neturėtų skaudėt, net ir tau. Ar vėl kažkokio mitinio jaunojo piloto vietą RK užims?

Tai is esmes galima net sakyt, kad ne tik F-1 komandoms Kubica nereikalingas, bet ir patiems Orlenams jis reikalingas tik tam, kad isitrint i remejus? Pathetic, o sakyt, kad va Kubica ant tiek geras, kad dirbo ferrari test pilotu, tai ir koks Tom Cruise jei noretu galetu juo tapt :) Kubica niekad geras nebuvo, o po traumos juolabiau, bet saito insideriui ir A85 tai Williams cia kalciausia.
A85
| Spalio 18 d. 20:35
YZF
| Spalio 18 d. 19:54

Luca Badoer buvo beviltiskas test pilotas. Irodyk priesingai. Tiesiog niekas nezinojo jo gabumu kol jo tiesiogiai nepalygino su kitais pilotais. Gal todel Ferrari niekaip normalaus bolido nesukure, nes Badoerio patarimu klausesi?

Ferrari normalaus bolido nesukuria, nes niekaip YZF neįperka.
×

F-1.lt pulsas