Bolidas, kurį „Ferrari“ sukonstravo 2023 m. sezonui, išėjo ne per geriausias – kvalifikaciniu režimu jis gali kovoti su lyderiais, o štai lenktynių distancijoje pagrindiniai varžovai dažniausiai būna stipresni.
Po Majamio GP, kur Carlosas Sainzas su Charlesu Leclercu finišavo tik 5 ir 7 pozicijose, abu sportininkai skundėsi dėl nestabilaus automobilio elgesio ir didelės priklausomybės nuo vėjo krypties bei padangų pasirinkimo.
Tačiau buvęs „Formulės-1“ pilotas Ralfas Schumacheris priminė, kad abu „Ferrari“ lenktynininkai Floridoje pasirodė ne per geriausiai.
„Taip, jų mašina nėra pati geriausia, - sakė vokietis. - Bet ji yra pajėgesnė, nei mums pasakojama.
Štai Sainzas suklysta stabdant įvažiuodamas į serviso zoną, Leclercas negali nuvažiuoti nė vieno greito rato be avarijos.
Jei aš būčiau sau leidęs tai daryti mano karjeros metais, tai nuo Franko Williamso būčiau gavęs antausį. Pati tendencija yra labai bloga“.
Šešių GP etapų nugalėtojas pridūrė, kad jis nenuima atsakomybės nuo naujojo „Ferrari“ vadovo Frederico Vasseuro, bet nelaiko jo kalčiausiu dėl to, kas dabar vyksta „Ferrari“.
„Atsitiko jau labai daug kas nuo to momento, kai Vasseuras užėmė vadovo postą, - kalbėjo Ralfas. - Bet pagrindine problema „Ferrari“ yra visų pirma lenktynininkai. Jie yra nepakankamai stabilūs.
Leclercas savo nuolatinėmis klaidomis demonstruoja, kad visai dar nesuaugo. O gal jis nėra tiek geras, kad galėtų „Ferrari“ nuvesti prie titulo?
O Sainzas atsilieka nuo partnerio 0,8 sek. viso savaitgalio metu. Atvirai kalbant, dabar „Ferrari“ komanda tvarkosi su darbu kur kas geriau nei abu jos sportininkai“.
Po penkių etapų „Ferrari“ Konstruktorių įskaitoje yra ketvirta, o Sainzas ir Leclercas asmeninėje įskaitoje yra penktas ir septintas.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | blaster | 2883 |
2. | redworm | 2851 |
3. | Valerijonas | 2848 |
4. | berta | 2847 |
5. | Valode | 2778 |
Kaip cia susivalde nepasiules Micko? Tas surinktu daugiau tasku uz abu... skaityti daugiau
Juokas juokais, bet visai nenustebčiau jeigu taip ir būtų? Prastoka... skaityti daugiau