„Racing Point“ bus pervadinta į „Aston Martin“ (23)

„Racing Point“ bus pervadinta į „Aston Martin“
logo 2020 Sausio 31 d. 11:42, Pirelli

2021 metais dabartinė „Formulės-1“ komanda „Racing Point“ bus pervadinta į „Aston Martin“ ir taps gamykline komanda po to, kai investuotojų konsorciumas, vadovaujamas kanadiečių milijardieriaus Lawrence  Strollo, nupirko 17 proc. britų automobilių gamintojo akcijų.

Nupirkti „Aston Martin“ akcijų paketą taip pat pretendavo Kinijos gamintojas „Geely“, kuris jau valdo „Volvo“ bei „Lotus“ prekinius ženklus, o taip pat yra „Daimler“ akcininkas. Kaip pranešė Londono fondų biržos spaudos tarnyba, sandorio su Strollu detalės buvo aptartos vakar vakare surengtame kompanijos direktorių tarybos susirinkime.

Lawrence Strollas kartu su konsorciumo partneriais žada investuoti į „Aston Marin“ 182 mln. svarų sterlingų. Bendrai „Aston Martin“ artimiausiu metu iš akcininkų bei investuotojų žada pritraukti apie 500 mln. svarų. L. Strollas taip pat įeis ir kompanijos direktorių tarybą, užimdamas vykdomojo prezidento pareigas.

Komentuodamas naująjį sandorį „Reuters“ agentūrai, dabartinis „Aston Martin“ vadovas Andy Palmeris pareiškė: „Lawrence Strollas atneš kompanijai savo patirtį ir atvers duris į „Formulės-1“ komandos pasiekiamumą. Paskutiniais metais mes labai daug kalbėjome apie asociacijas su prabangos industrija, o ponas Strollas labai daug ką žino apie prabangą“.

2020 metų pabaigoje „Aston Martin“ nutrauks  bendradarbiavimą su „Red Bull“ ir gaus savo dalį „Racing Point“ komandoje, kuri taps gamykline „Aston Martin“. Be to, prabangių automobilių gamintojas jau pasirašė penkerių metų rėmimo sutartį su Lawrence Strollo komanda.


Komentarai (23)
A85 logo rėmėjas
| 02/03 11:56 Atsakyti
Klepsidra
02/02 22:49

Seniai AM glaudesi po Ford? Gerai sekesi?

O kada Ford šiaip kažką sėkmingo buvo padaręs? Buvo ir Volvo, ir Jaguar ir ką? Ir nieko, Ford nemoka valdyt tokių projektų.

Kas dėl pačio Lawrence, dar skaičiau, kad jis yra geras mirštančių brandų gaivintojas. Tad, panašu, kad AM jis mato galimybę pirkt už pigiai, išsukt markę ir parduot brangiai. Btw, čia jau kažkas įkėlęs buvo, ar ne pats, kad AM sandorį irgi vykdo konsorciumas, t.y. Lawrence pinigų ten ne tiek jau ir daug, o kiti partneriai investuoja dėl galimos grąžos, ir, galbūt, dėl to, kad jei nori turėt reikalų su Lawrence toliau, turi įmerkt savo pinigėlių. Na, toks draugystės įnašas partneriams, kuri paslėpta kaip investicija.
Klepsidra
| 02/02 22:49 Atsakyti
RBR
02/01 13:39

Tai va kaip rodo pasaulinės tendencijos tokiems kaip AM reikia glaustis po masisku auto gamintojų sparnu. Kurie skirtų savo resursus ir technologijas, bei pardavinėtų su prestižiniu vardu už dviguba ar triguba kaina. Todėl Geely atrodė daug protingesnis variantas patiems AM. Tačiau spėju prie Lawrenco AM vadai gaus daugiau laisvės ir žaidimų (ta pati f1) 🙂 o kinai matyt būtų perėję prie griežtesnio valdymo ir pelno siekimo. Pati Strola galima suprasti. Kai turi pinigų gali daryti ką nori, nes kartais tokios avantiūros ir atsiperka. Tačiau Vijai baigėsi gana liudnai😀

Seniai AM glaudesi po Ford? Gerai sekesi?
RBR
| 02/01 13:39 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
02/01 02:24

50/50 - Lawrence remia tiek savo sūnaus, tiek dukros karjeras. Klausimas, kuris iš jų daugiau talento turi, kad ir kaip keista, manyčiau, kad Lance.

Kas dėl Aston Martin, tai šita markė niekad nebuvo stabili. Eina pastoviai iš rankų į rankas. Buvau kažkada radęs epinę Aston Martin perpirkimo istoriją 80-ais, kai irgi kažkoks turtingas romantikas sugalvojo, kad galės atgaivinti markę. Čia tie laikai, kai Aston Martin išleido Lagonda. Nebaigiau skaityt, nes ten padorios knygos apimties pasakojimas, bet kiek skaičiau tai įdomu buvo.

Aston Martin yra kažkas panašaus į Lamborghini - gali atsigaut tik tada, jei ją perims rimtas gamintojas, nes nepriklausomų gamintojų era praėjo, ir čia galimi tik tokie ultra eksliuzyviniai variantai kaip Koenigsegg ar Zonda. Čia vertinant iš nūdienos perspektyvų, nes AM reikia ne $$$ kaip tokių, o know-how ir technologijų iš motininės kompanijos, kad gebėtų gaminti konkurencingus automobilius. Geely AM markei būtų buvęs geresnis sprendimas, nei Lawrence, nes jie turi $$$ ir nesikiša į markės DNR, o labiau leidžia toliau dirbti. Na, bet išėjo kaip išėjo. Tęsis toliau tas privačios markės žaidimas.

Kas dėl verslavimo, tai verslininkas jis kietas. Tiesa, ne toks kietas kaip kitas kanadietis – Latifi. Tad AM kortą jis numes, kai tik bus tam palanki proga. Nelabai žinau sandorio detalių, bet į Racing Point pirkimą ėjo visas konsorciumas, t.y. Lawrence susirinko verslo partnerius (plačiąja prasme), kurie visi sumetė kapeikas, kad komandą nupirkt, tad pats Racing Point komandos pirkimas nebuvo toks ir brangus asmeniškai Lawrence. Įdomu kaip AM atveju struktūruotas pardavimas.

Klausimas kiek AM matomumas F1 duos naudos pačiai markei, t.y. kaip tai atsilieps pardavimams. Alfa Romeo nedavė labai daug naudos, nors patiems markės fanams (kurie ne visada perka naujus automobilius) – patiko. Bet kadangi tai nelabai konvertuojasi į pardavimus, gali būti, kad Alfa (ar realiai FCA) tiesiog baigs šitą žaidimą po 2020. AM irgi turi savo fanų bazę, bet ar tai turės įtakos pardavimams – klausimas. Nors perėjimas prie AMG jėgainių ir Mercedes elektronikos bent jau išsprendė patikimumo problemas šitose srityse. Tad AM, kaip produktas, turi perspektyvą, su, ar be F1. Tik, vėlgi, kiek AMG ir Mercedes toliau bus suinteresuoti tobulinti savo motorus.

Tai viską susumavus, manau, kad Lawrence tenkina savo ego, tenkindamas savo vaikų ego, tuo pačiu, bandydamas uždirbt, o jei nepasiseks uždirbt, bent jau minimizuot nuostolius. Dienos pabaigoj – jo pinigai, ką nori tą daro. Nėra nieko paprasčiau kaip tapti milijonierium iš milijardieriaus, nei įsivelti į F1 su savo asmeninėm lėšom. Bet kol kas jam viskas gana neblogai sekasi.

Tai va kaip rodo pasaulinės tendencijos tokiems kaip AM reikia glaustis po masisku auto gamintojų sparnu. Kurie skirtų savo resursus ir technologijas, bei pardavinėtų su prestižiniu vardu už dviguba ar triguba kaina. Todėl Geely atrodė daug protingesnis variantas patiems AM. Tačiau spėju prie Lawrenco AM vadai gaus daugiau laisvės ir žaidimų (ta pati f1) 🙂 o kinai matyt būtų perėję prie griežtesnio valdymo ir pelno siekimo. Pati Strola galima suprasti. Kai turi pinigų gali daryti ką nori, nes kartais tokios avantiūros ir atsiperka. Tačiau Vijai baigėsi gana liudnai😀
A85 logo rėmėjas
| 02/01 02:24 Atsakyti
RBR
01/31 18:41

Aš tik nesuprantu vieno. Ar Lawrencas yra toks genialus verslininkas, ar tiesiog aukojantis milžiniškus pinigus sūneliui. Negana to, kad nupirko vien nuostolius nesancia formules1 komanda, tai dabar dar sugalvojo investuoti į nišinį automobilių gamintoja. Ir vien tam, kad sūnus pralektu trasa su AstonMartin užrašu ant bolido sono

50/50 - Lawrence remia tiek savo sūnaus, tiek dukros karjeras. Klausimas, kuris iš jų daugiau talento turi, kad ir kaip keista, manyčiau, kad Lance.

Kas dėl Aston Martin, tai šita markė niekad nebuvo stabili. Eina pastoviai iš rankų į rankas. Buvau kažkada radęs epinę Aston Martin perpirkimo istoriją 80-ais, kai irgi kažkoks turtingas romantikas sugalvojo, kad galės atgaivinti markę. Čia tie laikai, kai Aston Martin išleido Lagonda. Nebaigiau skaityt, nes ten padorios knygos apimties pasakojimas, bet kiek skaičiau tai įdomu buvo.

Aston Martin yra kažkas panašaus į Lamborghini - gali atsigaut tik tada, jei ją perims rimtas gamintojas, nes nepriklausomų gamintojų era praėjo, ir čia galimi tik tokie ultra eksliuzyviniai variantai kaip Koenigsegg ar Zonda. Čia vertinant iš nūdienos perspektyvų, nes AM reikia ne $$$ kaip tokių, o know-how ir technologijų iš motininės kompanijos, kad gebėtų gaminti konkurencingus automobilius. Geely AM markei būtų buvęs geresnis sprendimas, nei Lawrence, nes jie turi $$$ ir nesikiša į markės DNR, o labiau leidžia toliau dirbti. Na, bet išėjo kaip išėjo. Tęsis toliau tas privačios markės žaidimas.

Kas dėl verslavimo, tai verslininkas jis kietas. Tiesa, ne toks kietas kaip kitas kanadietis – Latifi. Tad AM kortą jis numes, kai tik bus tam palanki proga. Nelabai žinau sandorio detalių, bet į Racing Point pirkimą ėjo visas konsorciumas, t.y. Lawrence susirinko verslo partnerius (plačiąja prasme), kurie visi sumetė kapeikas, kad komandą nupirkt, tad pats Racing Point komandos pirkimas nebuvo toks ir brangus asmeniškai Lawrence. Įdomu kaip AM atveju struktūruotas pardavimas.

Klausimas kiek AM matomumas F1 duos naudos pačiai markei, t.y. kaip tai atsilieps pardavimams. Alfa Romeo nedavė labai daug naudos, nors patiems markės fanams (kurie ne visada perka naujus automobilius) – patiko. Bet kadangi tai nelabai konvertuojasi į pardavimus, gali būti, kad Alfa (ar realiai FCA) tiesiog baigs šitą žaidimą po 2020. AM irgi turi savo fanų bazę, bet ar tai turės įtakos pardavimams – klausimas. Nors perėjimas prie AMG jėgainių ir Mercedes elektronikos bent jau išsprendė patikimumo problemas šitose srityse. Tad AM, kaip produktas, turi perspektyvą, su, ar be F1. Tik, vėlgi, kiek AMG ir Mercedes toliau bus suinteresuoti tobulinti savo motorus.

Tai viską susumavus, manau, kad Lawrence tenkina savo ego, tenkindamas savo vaikų ego, tuo pačiu, bandydamas uždirbt, o jei nepasiseks uždirbt, bent jau minimizuot nuostolius. Dienos pabaigoj – jo pinigai, ką nori tą daro. Nėra nieko paprasčiau kaip tapti milijonierium iš milijardieriaus, nei įsivelti į F1 su savo asmeninėm lėšom. Bet kol kas jam viskas gana neblogai sekasi.
Tech
| 01/31 19:41 Atsakyti
Life
01/31 14:02

Aston Martin su mersų varikliu čia panašiai kaip ferrari būtų su Audi ar BMW varikliu. :)

Visai ne tas pats. Aston savo motoru negamina. Ima Merso, Ford, Jaguar. I savo sportinius auto. Taip kad Mersas jiems tinka kuo puikiausiai
kart
| 01/31 19:08 Atsakyti
RBR
01/31 18:41

Aš tik nesuprantu vieno. Ar Lawrencas yra toks genialus verslininkas, ar tiesiog aukojantis milžiniškus pinigus sūneliui. Negana to, kad nupirko vien nuostolius nesancia formules1 komanda, tai dabar dar sugalvojo investuoti į nišinį automobilių gamintoja. Ir vien tam, kad sūnus pralektu trasa su AstonMartin užrašu ant bolido sono

Jeigu tiek sugebėjo užsidirbti, tai manau žino ką daro. Gamyklinės komandos statusas turėtų kažkiek atgaivinti brandą. O ar darys pinigus iš pardavimų ar tiesiog užkėlęs akcijų vertę parduos, kas čia žino.
bmw v8
| 01/31 18:50 Atsakyti
RBR
01/31 18:41

Aš tik nesuprantu vieno. Ar Lawrencas yra toks genialus verslininkas, ar tiesiog aukojantis milžiniškus pinigus sūneliui. Negana to, kad nupirko vien nuostolius nesancia formules1 komanda, tai dabar dar sugalvojo investuoti į nišinį automobilių gamintoja. Ir vien tam, kad sūnus pralektu trasa su AstonMartin užrašu ant bolido sono

Jeigu tu turėtum bent panašią galvą į jo, tai galėtum irgi pats spręsti pirkt kokią f1 komandą ar ne? Net jeigu jis tai daro ne dėl biznio, tai vistiek viskas jam išeis į naudą greičiausiai, nes tokie žmonės retai kada klysta 😉 ir aišku, kad vairuoti Aston Martin komandos f1 bolidą yra aukštesnis lygis, nei kokį Racing point Ar Renault f1 😂
RBR
| 01/31 18:41 Atsakyti
Aš tik nesuprantu vieno. Ar Lawrencas yra toks genialus verslininkas, ar tiesiog aukojantis milžiniškus pinigus sūneliui. Negana to, kad nupirko vien nuostolius nesancia formules1 komanda, tai dabar dar sugalvojo investuoti į nišinį automobilių gamintoja. Ir vien tam, kad sūnus pralektu trasa su AstonMartin užrašu ant bolido sono
Norge logo rėmėjas
| 01/31 18:01 Atsakyti
Karaliux
01/31 14:04

Tai strolas 2021 į red bull? :D

jau pranesta, kad aston martin nutrauks remimo sutarti su red bull
ddt
| 01/31 17:04 Atsakyti
OK, tai Lance'as dabar bus lenktynininkas iki gyvos galvos :D
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas