„Racing Point“ kitąmet gali tapti „Aston Martin“ (12)

„Racing Point“ kitąmet gali tapti „Aston Martin“
logo 2019 Gruodžio 05 d. 21:43, Pirelli

„Racing Point“ savininkas Lawrence‘as Strollas svarsto galimybę įsigyti britų automobilių gamintoją „Aston Martin“, tad jau kitais metais F-1 ekipa sezoną gali pradėti su nauju pavadinimu ir spalvomis.

L. Strollas, kurio turtas vertinamas 2 milijardais svarų sterlingų, kartu su savo konsorciumu pernai įsigijo į administratorių rankas patekusią „Force India“ komandą, kurią pervadino į „Racing Point“.

Britų žiniasklaidoje pasirodė pranešimų, kad kanadietis nori pasinaudoti kritusia „Aston Martin“ akcijų kaina ir įsigyti automobilių gamintoją. Kai pernai „Aston Martin“ akcijos buvo pradėtos pardavinėti Londono akcijų biržoje, jų vertė krito nuo 19 svarų iki 5 svarų. O gamintojas per pirmuosius šešis mėnesius patyrė 80 milijonų svarų nuostolį.

Teigiama, kad įsigijęs kontrolinį akcijų paketą, L. Strollas „Racing Point“ pervadintų į „Aston Martin“, o 2020 m. komandos bolidai būtų nudažyti automobilių gamintojui būdinga britiška žalia spalva.

Minėtam scenarijui tapus realybe, labiausiai nukentėtu „Red Bull“. „Aston Martin“ yra pagrindinis minėtos komandos rėmėjas. Abi pusės taip pat bendradarbiavo kuriant „Valkyrie“ automobilį, kurį nuo kitų metų planuojama naudoti WEC čempionate.

L. Strollui įsigijus „Aston Martin“ dar labiau sutvirtėtų ryšiai su „Mercedes“. Būtent šio gamintojo varikliai yra montuojami į „Racing Point“ bolidus. „Mercedes“ motorai taip pat yra naudojami „Aston Martin“ automobiliuose.

Komentarai (12)


A85
| 2019 Gruodžio 06 d. 16:19
Kolegos, Honda užrašas ant RBR didės ar nedidės tiek, kiek RBR ir Honda susitars. Plius dar klausimas dėl AM rėmimo sutarties su RBR, kiek ten galioja ir etc. Nemanau, kad čia tas atvejis, kur AM bet kada gali nutraukt rėmimą kaip niekur nieko. AM yra title-sponsor pozicija, nereik čia maišyt su variklio tiekėju.

Kas dėl pačio LS sprendimo pirkt AM, tai būtų eilinis privatininko perpirkimas. Klausimas, kiek jis sėkmingas būtų, nes AM mėtoma kaip karšta bulvė, kuri pastoviai neša nuostolį. Bet už tokią kainą, tai whynot. Gal ir išsuktų tą markę galų gale kas nors, bet tam reikia didelių ir ilgų investicijų norint normaliai konkuruot (Lamborghini atvejis, už kurio stovi VAG mamutas). Tai greičiausiai būtų trumpalaikis projektas iš ko pačiai markei nieko gero. Bet, kas čia žino, kad Lawrence kokių ilgalaikių planų turi, gal sūnui paliks pažaist, kai baigs F1 karjerą :D
talianas
| 2019 Gruodžio 06 d. 13:37
Aston Martin užrašams ant Red Bull yra tokia pati nauda, kokia buvo Ladai turėtį užrašus ant Renault.
Jei Strollas nusiperka Martina, tai F1 komandą galėtų vadinti gamykline. Ar didelė nauda tai klausimas, bet kad logiška, tai faktas.
Paulius Barysas1708901819162923
| 2019 Gruodžio 06 d. 10:43
Red Bull pervadintu i Honda Red Bull Racing. Ir vat taip ir bus panasu. Problema Aston Martinui butu, kad Racing Point (buvusi Force India) yra ne lyderiu grupeje, o tik biski stipresni vidutiniokaI
RBR
| 2019 Gruodžio 06 d. 10:23
maxpower
| 2019 Gruodžio 06 d. 10:11

Na kaip nebutu visgi vienas is didesniu remeju.

Man atrodo is sio remimo didesne nauda yra Aston martin nei RedBull. Ant RedBull bolidu tokiu atveju padaugetu ir padidetu Honda uzrasai, kurie siuo metu yra labai minimalus. O Aston martin pereinant prie Racing Point atsidurtu niekam neidomiu grupeje. Nei si komanda, nei Strollas ar Perezas jokios pridetines vertes nekuria. Nebent Meksikos mafijos vadai pradetu pirkti Aston Martin automobilius :D
maxpower
| 2019 Gruodžio 06 d. 10:11
talianas
| 2019 Gruodžio 06 d. 09:43

Su Red Bull nieko nebūtų, tik Aston Martin reklamos neliktų. Kuri šiaip yra nelogiška. Ant sparno turi būti Honda parašyta.

Na kaip nebutu visgi vienas is didesniu remeju.
tribeca
| 2019 Gruodžio 06 d. 10:04
Akcijoms krentant gamintojas jokio nuostolio nepatiria, jis nuostoli patiria kai pagamintu automobiliu neparaduoda, akcijoms krentant nuostoli patiria akcininkai. Gamintojas Aston Martin siu metu trecia ketvirti pardave beveik 1500 automobiliu, surinko 250 mln $ iplauku is kuriu grynasis pelnas 10,5 mln $, kas yra 50% maziau nei praejusiu metu atitinkama ketvirti, todel akciju verte nukrito, nes grynasis pelnas nepasieke planuotu skaiciu, bet tai susije su naujo SUV paleidimu, del kurio stoja iprastu automobiliu pardavimai, o zymi iplauku dalis naudojamos SUV projekto vystymui, priklausomai nuo to kaip eisis jo prekyba kai bus paleistas i rinka, gamintojo akcijos gali susokti ceciotka. Bet kam tai rupi...
talianas
| 2019 Gruodžio 06 d. 09:43
maxpower
| 2019 Gruodžio 06 d. 09:18

Tai kad Strolas taip kalba, o ne Aston Martin. Idomiausia kas butu su Redbull jei visgi nusipirktu.

Su Red Bull nieko nebūtų, tik Aston Martin reklamos neliktų. Kuri šiaip yra nelogiška. Ant sparno turi būti Honda parašyta.
maxpower
| 2019 Gruodžio 06 d. 09:18
RBR
| 2019 Gruodžio 06 d. 08:17

Vel Aston Martin reklama darosi:) du metus apie variklio gamyba svaigo, dabar jau apie komanda

Tai kad Strolas taip kalba, o ne Aston Martin. Idomiausia kas butu su Redbull jei visgi nusipirktu.
Naivus Kvailys
| 2019 Gruodžio 06 d. 08:40
RBR
| 2019 Gruodžio 06 d. 08:17

Vel Aston Martin reklama darosi:) du metus apie variklio gamyba svaigo, dabar jau apie komanda

Kaip jie darosi ta reklama? Patirdami nuostolius?
RBR
| 2019 Gruodžio 06 d. 08:17
Vel Aston Martin reklama darosi:) du metus apie variklio gamyba svaigo, dabar jau apie komanda
×

F-1.lt pulsas