"Rankine sankaba"

2004 Gegužės 07 d. 13:38

Naujienoje apie naujas taisykles,kurios numatomos 2008 m,radau toki keista "daikta"-rankiniu budu valdoma sankaba.Kazkaip neteko apie tokia girdeti-apie rankini stabdi teko,rankini akseleratoriu taip pat,o apie sankaba-ne.Ir nelabai isivaizduoju jos veikimo principo.Gal cia blogas vertimas is anglu kalbos,gal kalba buvo apie mechanine pavaru deze su normalia sankaba?Gal kas nutuokiat?

2004 Gegužės 07 d. 13:42

Cia tur but kaip invalidinej...:D

2004 Gegužės 07 d. 13:48

Jau nesvarbu, vis tiek komandos nesutiko su mechanine pavaru deze. Siaip tai turbut vertejas susiparino, vis delto tekstas toks ne is lengvuju.

2004 Gegužės 07 d. 13:57

Vytia> turimas galvoj tiesiog ne elektronikos kontroliuojama sankaba, kaip kad yra dabar, o manual - t.y. vairuotojo kontroliuojama fiziskai.

2004 Gegužės 07 d. 14:05

Vytia> o ka motorinkos neturejai???:D:D:D

2004 Gegužės 07 d. 14:15

jaudrius>Nu as suprantu,bet tada ji turetu buti kojine.Nes kitaip neisivaizduoju pacio proceso.Juk rankines kitaip kaip ant vairo neikisi,kazkokio tai mygtuko pavidalu.O kaip ja tada dozuoti?Tuo labiau kad lenktynines sankabos labai skiriasi nuo paprastu,ten griebia is karto be prabuksavimo.

2004 Gegužės 07 d. 14:34

Vytia > angliskai "manual" yra rankiniu budu valdoma. Gal labeu cia tiktu mechaniskai valdoma, taceu rankiniu budu valdoma yra klaustuku nepaliekanti. Gali valdyt ranka, o gali ir koja. Skirtumo nera. Visgi manau, kad sia problema labai sekmingai komandos apeis. Mechaninej pavaru dezej ir tajp begiai be sankabos jungiasi, taj formulej, patobulinus sinchronizacija nebus jokiu problemu.

2004 Gegužės 07 d. 14:42

1_Protingas>aisku,vis tos kalbu skirtumu subtilybes;)

2004 Gegužės 07 d. 16:22

http://www.f-1.lt/images/vairai/f20.jpg
jei atvirai tai vytia niekaip nesuprantu ko tu nesupranti..

2004 Gegužės 07 d. 16:59

bebras>Saunu kad tu supranti kaip "ranka galima valdyti sankaba".
Siaip manau issiaiskinom kad tureta omeny -mechanine pavaru deze. Tema kaip ir issemta.;)

2004 Gegužės 07 d. 17:02

Senas cia dalykas ta rankine sankaba. Pamenu dar kokiais 1998m rasydavo: Davidas Coulhardas naodoja iprasta sankaba (valdoma koja), kuri yra reikalinga tik bolidui stovint, kad neuzgestu variklis(del suprantamu priezasciu). Tuo tarpu Mika Hakkinenas naudoja rankine sankaba - mygtuka.

2004 Gegužės 07 d. 17:03

Vytia> ne, turima galvoje ne mechanine pavarų dėžė. F-1 pavaroms perjungti sankaba nereikalinga, ten pavarų dėžė kitokia, tikslios mechanikos nžn, bet sankaba dalyvauja tik įmetant pirmą pavarą.

2004 Gegužės 07 d. 17:29

Hmm,as kazkoks atsilikes:)Reiskia iseina kad kartu su pavara spaudziama ir sankabos lopetele po vairu.Pagal "bebro" duota nuoroda taip iseina.O kokia tada deze skaitosi?Atleiskit uz ikyruma.

2004 Gegužės 07 d. 17:34

sankaba ("lopetle po vairu") naudojama tik starto metu bei boksuose. bolidui judant sankaba perjunginejant begius nenaudojama.

2004 Gegužės 07 d. 17:48

Vytia>>tokia deze man rodos vadinasi sekvencine (sequencial) tipo mechanine tik nereik sankabos perjunginejant pavaras :)

2004 Gegužės 07 d. 17:48

Vytia>deze skaitosi pusiau automatine t.y. sankabos reikia tik pajudant is vietos, o toliau maigyk mygtukus ant vairo ir jokios sankabos maigyt nereiks.

2004 Gegužės 07 d. 17:52

[url=http://scarbsf1.com/transmissions.html]daugiau info[/url] ;)
Samir>dabar pilnai vadinasi sekvencine pusiau automatine!

2004 Gegužės 07 d. 22:09

iLARSENAS> tą ir turėjau galvoje.
Vytia> keista, kad TU nežinai ;)

2004 Gegužės 10 d. 10:25

jaudrius>Nu siaip lyg ir zinojau,ir sekvencines,ir automato net veikimo principa papasokot galiu.:)Dabar senus zurnalus pavarciau,akurat,sankaba ant vairo budavo.Ir isvis,tos dezes hibridas kazkoks.Vnz,susiveliau ;)

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983