„Red Bull“ neplanuoja šiemet keisti pilotų sudėties (27)

„Red Bull“ neplanuoja šiemet keisti pilotų sudėties
logo Liepos 30 d. 20:43, Red Bull Content Pool / Getty Images

Red Bull“ patarėjas sporto klausimais Helmutas Marko pareiškė, kad komanda neplanuoja keisti pilotų sudėties iki sezono pabaigos, taip patvirtindamas, kad Pierre‘as Gasly išsaugos vietą iki paskutinio etapo.

Po dar vieno sunkaus lenktynių savaitgalio, minėtasis P. Gasly vėl sulaukė nemažai kritikos, tad nenuostabu, jog toliau spėliojama apie prancūzo ateitį. Sportininkas Vokietijoje vykusių treniruočių metu patyrė avariją. Jos nepavyko išvengti ir lenktynių metu, kuomet susidūrė su „Toro Rosso“ pilotu Alexu Albonu.

Kalbas apie tolimesnę P. Gasly ateitį komandoje pakurstė ir tai, jog Vokietijoje trečias finišavo ir ant apdovanojimų pakylos užlipo antrasis „Toro Rosso“ pilotas Daniilas Kvyatas. Tačiau H. Marko patvirtino, kad prancūzas liks komandoje iki pat sezono pabaigos.“

„Šiemet pilotų mes nekeisime. Sezoną užbaigsime su dabartine pilotų sudėtimi“, - pareiškė H. Marko.

Bet paklaustas, ar dėl gerų D. Kvyato rezultatų P. Gasly jaučia didesnį spaudimą, austras atsakė teigiamai.

„Red Bull“ komandos vadovo Christiano Hornerio teigimu, P. Gasly rezultatams Vokietijoje įtakos turėjo įvairūs įvykiai trasoje.

„Buvo gerų ir blogų akimirkų. Jis gerai pasirodė kvalifikacijoje, bet su problemomis susidūrė jau pirmojo sustojimo metu. Komandai nesisekė pritvirtinti vieno iš ratų, o vėliau jis buvo užlaikytas, nes daugelis kitų sportininkų pasuko į techninio aptarnavimo zoną“, - pasakojo C. Horneris.

„Paskutinio pakartotinio starto metu jis aplenkė Vettelį. Bet po to tris kartus iš eilės per plačiai išvažiavo pirmame posūkyje. Būtent ten jį aplenkė varžovai. Žinoma, vėliau įvyko incidentas su Albonu. Gaila, kad taip nutiko, nes galėjome atimti daug taškų iš „Ferrari“ komandos. Tad vietoje 20 taškų, iš jų atėmėme tik septynis ar aštuonis.“

C. Hornerio teigimu, P. Gasly privalo kiekviename etape iškovoti kuo daugiau taškų jei komanda nori pavyti ir galbūt aplenkti „Ferrari“.

„Galėtume pasiekti antrą vietą čempionate jei abu mūsų pilotai kiekviename etape iškovotų kiek įmanoma daugiau taškų. Sumažinti atsilikimą nuo „Ferrari“ - toks mūsų tikslas antrai sezono pusei.“

Komentarai (27)


deivec
| Liepos 31 d. 21:03
na tai reiskias susitaike su trecia vieta KT
AdressUnknown
| Liepos 31 d. 17:10
LewisDNF
| Liepos 30 d. 21:44

Bijo matyt pripažinti savo klaidas, susigrazindami Kvyat, prestižo reikalas čia labiau

Kvytas išspirtas už uodegos pakėlimą per daug aukštai. Ne kiekvienas gali vadovui pasakyti, kad geresnių už mane nerasi, todėl kelk algą. Va tada jį ir išspyrė.
Klepsidra
| Liepos 31 d. 16:52
Kestutis Ramanauskas
| Liepos 31 d. 16:10

tarp kitko "RaceFans" siandien skaiciau,kad eina kalbos apie Maxo ir Vetelio apsikeitima,tikimybe 50/50...Va cia tai butu bomba-Maxas ir Lec Feruose.....

visos puses komentavo, kad tos kalbos yra be pagrindo. pvz, kas yra pagrindinis triggeris? Maxas, kuris tariamai turetu pereiti i Ferrari ir turi kazkoki exit clause? Nes Red Bull savo noru tikrai jo i nieka nekeis.
Rokas1
| Liepos 31 d. 16:41
Kestutis Ramanauskas
| Liepos 31 d. 16:10

tarp kitko "RaceFans" siandien skaiciau,kad eina kalbos apie Maxo ir Vetelio apsikeitima,tikimybe 50/50...Va cia tai butu bomba-Maxas ir Lec Feruose.....

Bullshit. Ferrari sau tokios duobės tikrai nekastų, o rbr neimtų Sebo atgal. Ir apskritai, kas iš tikio apskeitimo išloštų? Sebas karjerą baigs ten, kur jo niekam nereikia? Maxas pereis į komandą su mažiau potencialo (žiūrint iš tos pusės, kad rbr atrodo rimtesni konkurentai Mersam nei Ferrari). Lec gaus peštuką į pašonę, o rbr antras pilotas turės taikstytis su Mr Nr1 ir jo "tough luck" kai trasoj pozicijom apsikeist reikia?
Rokas1
| Liepos 31 d. 16:37
talianas
| Liepos 31 d. 13:38

Man keista ši diskusija, nes jie abu neturi būti kandidatais į Red Bull, žinoma, aš juos abu pasodinčiau, kad daktaras užtiltų, bet tai nelogiška. Kodėl redd bull turi būtinai imti savo mokyklos pilotus? Gal tegu ką iš kitų komandų paima, tikrai atsiras norinčių. Tik kažkodėl komandai tai atrodo kaip bauda.

Buliai daug metų visiem į gerkles kišo kokia nereali jų jaunųjų pilotų programa yra, kail jie ugdo mega talentus, daugkartinius čempionus, ir kaip niekas kitas nesuteikia tokių progų jaunimui kaip jie. Ėmimas piloto iš svetur parodytų, kad ne tokia ir ideali ta jų programa. Be to nepamirškim, kad rbr pagrindinis tikslas F1 yra marketingas, ne tik gėrimo, bet ir tos pačios jaunimo talentų programos
Kestutis Ramanauskas
| Liepos 31 d. 16:10
tarp kitko "RaceFans" siandien skaiciau,kad eina kalbos apie Maxo ir Vetelio apsikeitima,tikimybe 50/50...Va cia tai butu bomba-Maxas ir Lec Feruose.....
talianas
| Liepos 31 d. 13:38
SliMMaz
| Liepos 31 d. 13:24

As Kvyato nepalaikau, todel lenktynese ne analizuoju jo "vairavimo stiliaus", (what? SchumiF1 it's you? :D ) Jis man toks aka Perezas, jei blyksteli fun pasirgt kaip uz underdoga, bet jei velkasi 10-15 vietose neidomu. Turi Kvyatas tu minusu, perdega jis gana daznai, kaip pats sakai nera pastovumo pas ji, kas buvo matyt dar RB laikais, bet tai vistiek nekeicia fakto, kad uz Gasly jis geresnis, apie ka sitoje temoje ir diskutuojama :)

Man keista ši diskusija, nes jie abu neturi būti kandidatais į Red Bull, žinoma, aš juos abu pasodinčiau, kad daktaras užtiltų, bet tai nelogiška. Kodėl redd bull turi būtinai imti savo mokyklos pilotus? Gal tegu ką iš kitų komandų paima, tikrai atsiras norinčių. Tik kažkodėl komandai tai atrodo kaip bauda.
SliMMaz
| Liepos 31 d. 13:24
talianas
| Liepos 31 d. 12:16

Visi ten iki vieno draskosi. Nes yra adrenalinas, prestižas, komandų ir gerbėjų spaudimas ir panašiai. Tik vieni tą daro įspūdingai, dviese įlenda į posūkį ir kovoja, kiti kerta ir avarija. Kvyatas yra taip kirtes, kad net kiti bolidai į orą pakyla. Kad su kažkuo milimetrų atstumu tilptų posūkyje - to niekada nebuvo. Pakalbėkim kita puse, čia kalba apie Kvyato minusus, aš jų matau milijoną, tu nei vieno, Pakalbam apie pliusus, kur jo stiprioji pusė,kvalifikacija, protas, taktika, gynyba, lenkimai...? Kada buvo suo juo nors vienas geras įsimintinas epizodas? Išvis, koks jo vairavimo stilius?

As Kvyato nepalaikau, todel lenktynese ne analizuoju jo "vairavimo stiliaus", (what? SchumiF1 it's you? :D ) Jis man toks aka Perezas, jei blyksteli fun pasirgt kaip uz underdoga, bet jei velkasi 10-15 vietose neidomu. Turi Kvyatas tu minusu, perdega jis gana daznai, kaip pats sakai nera pastovumo pas ji, kas buvo matyt dar RB laikais, bet tai vistiek nekeicia fakto, kad uz Gasly jis geresnis, apie ka sitoje temoje ir diskutuojama :)
Klepsidra
| Liepos 31 d. 13:03
A85
| Liepos 31 d. 10:28

Gasly yra Marko sprendimas. Kvyat pervedimas į STR, o po to atleidimas irgi Marko sprendimas. Aš Kvyat vietoj intensyviai ieškočiau vietos kitoj komandoj, nes į STR pakviestas buvo tik kaip laikinas sprendimas, kol atsiras vėl kažkas iš jaunųjų RBR lenktynininkų su pakankamai superlicencijos taškų. Be to, Honda irgi turi interesą kokį nors japoną pasodint. Nesvarbu, kad atsilikinės jis ten nuo visų. Ir jei Honda pašefuos STR, tai RBR per daug ir nesispardys, nes STR, jei gerai atsimenu, RB kainuoja brangiau, nei RBR.

Be to, yra dar toks dalykas, kad staiga perėjus į kitą komandą turi greitai prisitaikyti prie bolido. Gasly gal ir ne stebuklas, bet nebūtinai tai reiškia, kad Kvyat staiga pradės rodys MV tempą, o ne panašiam kaip Gasly lygmeny.

Aš būčiau labai nustebęs, jei Kvyat gautų vietą kitąmet RBR, ar netgi liktų STR. Ne dėl to, kad nenusipelnė, o dėl to, kad Marko nėra linkęs bristi į tą pačią upę dukart.

Ir šiaip, pritariui daugumai komentatorių dėl Kvyat / Gasly / Marko dinamikos RBR ekosistemoj, tik biškį pasiplėst norėjau :)

Del prisitaikymo - Kvyatas jau buvo Red Bull, plius dirbo su Ferrari - tai sansai, kad sugeba prisitaikyti ir vaziuoti geriau nei Gasly - labai dideli. Gasly labiau dirba liezuviu kolkas. Same as STR kai vaziavo. Priminsiu, kad beveik visi review po pernai sezono sake, kad Gasly niekam nepaliko jokio ispudzio.
talianas
| Liepos 31 d. 12:16
SliMMaz
| Liepos 31 d. 10:52

Torpeda ji pramyne Vetelis kai pats pasibaide Kinijoj, mazdaug atleke kaip Torpeda, as NESITIKEJAU am...? Ironiska, kai pats Vetelis staruose prigrybaves ne ka maziau :) Maxas irgi daznai i incidentus veliasi, Vetelis, tas pats Hamiltonas kai McL netrauke, dare tu klaidu. Esme, kai reikia is bolido ispaust 110% pasitaiko ir klaidu, ar tu Kvyatas ar Vetelis. Aisku gali vaziuot taip kaip Heidfildas kuris per visa savo karjiera turejes gal kokius 3 crash'us, beda ta, kaqdas net nepamenu kaip jis atrodo. Tai cia pasirinkimas ar draskaisi ir bandai kazka paasiekt arba vaziuoji taip kaip Heidfildas

Visi ten iki vieno draskosi. Nes yra adrenalinas, prestižas, komandų ir gerbėjų spaudimas ir panašiai. Tik vieni tą daro įspūdingai, dviese įlenda į posūkį ir kovoja, kiti kerta ir avarija. Kvyatas yra taip kirtes, kad net kiti bolidai į orą pakyla. Kad su kažkuo milimetrų atstumu tilptų posūkyje - to niekada nebuvo. Pakalbėkim kita puse, čia kalba apie Kvyato minusus, aš jų matau milijoną, tu nei vieno, Pakalbam apie pliusus, kur jo stiprioji pusė,kvalifikacija, protas, taktika, gynyba, lenkimai...? Kada buvo suo juo nors vienas geras įsimintinas epizodas? Išvis, koks jo vairavimo stilius?
×

F-1.lt pulsas