Po vasaros pertraukos „Red Bull“ naudoja patobulintą „Honda“ akumuliatorių, kuris užtikrina geresnes variklio ir bolido važiuoklės charakteristikas.
Nuo 2020 m. sezono pabaigos iki 2021 m. sezono pabaigos variklių gamintojams buvo leista atlikti vieną jėgainės specifikacijos pakeitimą. „Honda“ pakoregavo variklio konstrukciją ir sezoną pradėjo su smarkiai pakeistu vidaus degimo varikliu. Tačiau nuo pirmojo etapo naudojo 2020 m. specifikacijos akumuliatorių, kuris „Formulėje-1“ dar vadinamas energijos kaupikliu.
Kadangi per leidžiamą laikotarpį „Honda“ dar nebuvo pakeitusi šio komponento specifikacijos, japonams buvo leista jį atnaujinti šio sezono metu.
Naujasis „Honda“ akumuliatorius buvo kuriamas ne vienerius metus ir, kaip manoma, yra pirmasis toks didelis gamintojo technologinis pokytis šioje srityje nuo 2015 m. Teigiama, kad jis užtikrina geresnes jėgainės charakteristikas ir gerokai sumažina svorį, o tai prisideda prie geresnių važiuoklės charakteristikų.
Iš pradžių buvo planuota, kad akumuliatorius bus pristatytas 2022 m. kaip visiškai nauja „Honda“ jėgainės dalis. Tačiau visas procesas buvo paspartintas ir nauji elementai sukurti anksčiau, nes pasibaigus sezonui „Honda“ paliks F-1.
Kadangi naujo jėgainės elemento paruošimas užtruko ilgiau, jis buvo panaudotas tik po vasaros pertraukos.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |