„Red Bull“ patys konstruos motorą 2025 metais (16)

„Red Bull“ patys konstruos motorą 2025 metais
logo Vasario 16 d. 13:29, Red Bull Content Pool / Getty Images

Red Bull“ komanda susitarė dėl „Honda“ jėgos agregatų naudojimo 2022-2024 metų sezonuose, po to, kai japonai nutarė pasitraukti iš „Formulės-1“ po šio sezono pabaigos. Ekipos vadovas Christianas Horneris pareiškė, kad tada, kai kitą kartą keisti variklių reglamentas 2025 m. sezone, jie patys žada konstruoti jėgos agregatus.

Christianas Horneris: „Mes dirbame ties ilgalaike perspektyva ir dabar investuojame į specialią motorų įrangą rimtas lėšas. Yra mūsų trumpalaikis planas dabartiniam jėgainių naudojimo periodui, o vėliau reglamentas pasikeis ir mes turime būti tam pasiruošę.

Mes perimsime didžiąją dalį „Honda Racing Development“ kompanijos, įsikūrusios Milton Keynese. Mes pažįstame visus specialistus, su kuriais dirbome pastaraisiais metais ir pasistengsime priimti juos į mūsų naują kompaniją. Artimiausiomis savaitėmis ir mėnesiais visi etatai turi būti užimti. Susitarimas, pasiektas su „Honda“, duoda mums laiko surinkti visus reikalingus variklių specialistus. Todėl nematau, trukdžių, kodėl mes patys negalėtumėm kurti naujos kartos jėgainių 2025 metams“.


Komentarai (16)
svecias787
IP: a68ac26 | 02/18 06:31 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
02/18 01:03

Neįvertinau to žmonių atleidimo aspekto. Ta pati istorija ir su Brawn buvo, kai Honda buvo naudingiau tęsti su komanda, nei atleidinėti darbuotojus. Nors čia gal ir kompanijos politika kažkiek turėjo įtakos, nes Toyota ėjo ir išėjo.

Dėl reglamento, tai aš manau, kad RBR dabar jau paklodę į savo pusę tempia. Prasileido su turbo hibridine era, tai nenori kartot šitos klaidos. Plius 2 komandos rimta derybinė korta.

Ir šiaip, manau būtent variklių reglamentas gali turėt įtakos kaip bus suvokiama F1 ateityje. Tad šitoj vietoj reiktų rasti protingą sprendimą, kuris leistų F1 toliau išlikti dėmesio centre, o ne nugravituoti į paraštes link kažkokių trumpalaikių interesų tenkinimo.

Kita vertus, neturiu aš F1 akcijų, tai koks man skirtumas :) Reikės tiesiog naują hobį susirast.

Tai viskas bus gerai. Juk ne kvailiai ten dirba. Padarys toki, kad butu visiems idomus ir tiktu. O mums gi jokio skirtumo koks tas reglamentas. Kaip ziurejom taip ziuresim 😉
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 02/18 01:03 Atsakyti
svecias787
02/17 10:42

Ne ne. Ne tai norėjau pasakyti. Viska tvarkingai surasei kaip visada ;) tik manau, kad cia viskas buvo logiška ir laukta. Del Honda nugrezimo tik nesutikčiau. Vadovybe prieme strategini sprendima - out. Ir tai jau savaime reiskia baisias išlaidas. O perdavus/pardavus projekta red Bull kaip tik sumažins praradimus. As asmeniškai turėjęs patirties tokiuose karpymuose/uzdarymuose galėčiau pasakyti, kad didžiausia beda yra zmones. Kur juos deti ir t.t. nes kai kuriose salyse itin sunku paprastai imti ir išmesti darbuotoja i gatve. Tai sitoj vietoj Honda net islos, nes Bull pasiims tuos japonus kur milton kinse dirbo. O del 2025m tai cia pasakos ar ne pasakos, bet net reglamentas nera aiskus, tai visos tos kalbos nerimtos. Asmeniskai as spėju, kad visgi bus paprastas reglamentas ir red Bull ras partneri - nauja pu gamintoja. Del Honda perėmimo viska tiksliai atspėjau:) o Klepsidra riebiai pramazino si karta :)))

Neįvertinau to žmonių atleidimo aspekto. Ta pati istorija ir su Brawn buvo, kai Honda buvo naudingiau tęsti su komanda, nei atleidinėti darbuotojus. Nors čia gal ir kompanijos politika kažkiek turėjo įtakos, nes Toyota ėjo ir išėjo.

Dėl reglamento, tai aš manau, kad RBR dabar jau paklodę į savo pusę tempia. Prasileido su turbo hibridine era, tai nenori kartot šitos klaidos. Plius 2 komandos rimta derybinė korta.

Ir šiaip, manau būtent variklių reglamentas gali turėt įtakos kaip bus suvokiama F1 ateityje. Tad šitoj vietoj reiktų rasti protingą sprendimą, kuris leistų F1 toliau išlikti dėmesio centre, o ne nugravituoti į paraštes link kažkokių trumpalaikių interesų tenkinimo.

Kita vertus, neturiu aš F1 akcijų, tai koks man skirtumas :) Reikės tiesiog naują hobį susirast.
svecias787
IP: fbc5b04 | 02/17 10:42 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
02/17 09:39

Pastarasias kelias dienas mažai buvau saite, tai neperskaičiau senesnių straipsnių. My bad. Nu, bet video vistiek geras, nes viskas gražiai sudėliota į lentynėles.

Ne ne. Ne tai norėjau pasakyti. Viska tvarkingai surasei kaip visada ;) tik manau, kad cia viskas buvo logiška ir laukta. Del Honda nugrezimo tik nesutikčiau. Vadovybe prieme strategini sprendima - out. Ir tai jau savaime reiskia baisias išlaidas. O perdavus/pardavus projekta red Bull kaip tik sumažins praradimus. As asmeniškai turėjęs patirties tokiuose karpymuose/uzdarymuose galėčiau pasakyti, kad didžiausia beda yra zmones. Kur juos deti ir t.t. nes kai kuriose salyse itin sunku paprastai imti ir išmesti darbuotoja i gatve. Tai sitoj vietoj Honda net islos, nes Bull pasiims tuos japonus kur milton kinse dirbo. O del 2025m tai cia pasakos ar ne pasakos, bet net reglamentas nera aiskus, tai visos tos kalbos nerimtos. Asmeniskai as spėju, kad visgi bus paprastas reglamentas ir red Bull ras partneri - nauja pu gamintoja. Del Honda perėmimo viska tiksliai atspėjau:) o Klepsidra riebiai pramazino si karta :)))
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 02/17 09:39 Atsakyti
svecias787
02/17 07:27

Nieko naujo nepasakei. Visa tai senai istransliuota. Oficialiai ;)

Pastarasias kelias dienas mažai buvau saite, tai neperskaičiau senesnių straipsnių. My bad. Nu, bet video vistiek geras, nes viskas gražiai sudėliota į lentynėles.
RSFerrari
IP: 8b9b07b | 02/17 08:26 Atsakyti
Tai visi tie gąsdinimai, kad jei kažko ten nedarysit, nesutiksit, tai mes išeinam - baigiasi. Vadinasi artimiausiems 10-čiai metų turi strategiją, antraip patys nemerktų bapkių į motoro kūrimą.
svecias787
IP: fbc5b04 | 02/17 07:27 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
02/17 00:03

Pradžioj pasižiūrėkit šitą puikų video apie Red Bull variklių planus: https://www.youtube.com/watch?v=W6PPIFn9nFM

Trumpai - Honda pagamins 2022 variklį, tad RBP liks tik surinkinėt. RBP dirbs nemažai Honda specialistų. RB realiai numelš Honda kiek eina ir išeis ant 0, plius visi laurai ar fakapai jau kris ne ant Honda, o RBP.

2025 metų planai yra pasakos ir būdas paspausti F1 priimti RB palankų variklių formatą. Nebent RB jau dabar žino koks konkrečiai bus formatas. Ir tas formatas turi būt super paprastas, kad tokie no-name kaip RBP galėtų sukurti patys tokį motorą. Nebent Honda toliau dirbs rūsy ir viską atiduos RBP.

Nieko naujo nepasakei. Visa tai senai istransliuota. Oficialiai ;)
CBRV
IP: e3b3085 | 02/17 06:46 Atsakyti
.F666
02/16 17:33

gal ten tos aistros ir yra, bet kad jiems f1 labai lipa prie ju gazirofkes extream marketingo, tai dar galima ir paspelioti, kas didesne itaka daro - meile, ar pinigai.

meile pinigams
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 02/17 00:03 Atsakyti
Pradžioj pasižiūrėkit šitą puikų video apie Red Bull variklių planus: https://www.youtube.com/watch?v=W6PPIFn9nFM

Trumpai - Honda pagamins 2022 variklį, tad RBP liks tik surinkinėt. RBP dirbs nemažai Honda specialistų. RB realiai numelš Honda kiek eina ir išeis ant 0, plius visi laurai ar fakapai jau kris ne ant Honda, o RBP.

2025 metų planai yra pasakos ir būdas paspausti F1 priimti RB palankų variklių formatą. Nebent RB jau dabar žino koks konkrečiai bus formatas. Ir tas formatas turi būt super paprastas, kad tokie no-name kaip RBP galėtų sukurti patys tokį motorą. Nebent Honda toliau dirbs rūsy ir viską atiduos RBP.
Tech
IP: c4754c7 | 02/16 22:23 Atsakyti
svecias787
02/16 17:37

masciau apie tai. nesu didelis marketingo zinovas, nes tai, ka moke universitete jau senai pamirsau, o gyvenime su ta sritim mazai kirtausi, bet as neisivaizduoju, kad f1 marketingo prasme galetu duoti tokia atdaca, kad kompensuotu komados biudzeta, kuris palei 350mln. nu nors uzmusk netikiu, kad tai pelninga veikla

Reikia nukelti kepure pries RB. Kai kazkas pries kokius 5 metus buvo sakes, kad Rbr tyliai palauks kol Honda atsitestuos ant Mclaren ir po to suvalgys prinokusius vaisius. Honda pasitraukia, bet va prie ko visa tai veda, nuosavu motoru :)
svecias787
IP: 9ef2a58 | 02/16 17:37 Atsakyti
.F666
02/16 17:33

gal ten tos aistros ir yra, bet kad jiems f1 labai lipa prie ju gazirofkes extream marketingo, tai dar galima ir paspelioti, kas didesne itaka daro - meile, ar pinigai.

masciau apie tai. nesu didelis marketingo zinovas, nes tai, ka moke universitete jau senai pamirsau, o gyvenime su ta sritim mazai kirtausi, bet as neisivaizduoju, kad f1 marketingo prasme galetu duoti tokia atdaca, kad kompensuotu komados biudzeta, kuris palei 350mln. nu nors uzmusk netikiu, kad tai pelninga veikla
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas