Po priimto bendro „Formulės-1“ komandų susitarimo įšaldyti jėgos agregatų modernizaciją 2022-2024 metais, „Red Bull“ komanda pranešė, kad iš pasaulio čempionato pasitraukus „Honda“ jėgainių gamintojui, jie patys aptarnaus F-1 naudojamus jėgos agregatus.
„Red Bull“ ekipos bazėje Milton Keynese jau įkurta kompanija „Red Bull Powertrains“, kuri iš pradžių dirbs su „Honda“ motorais pagal japonų gamintojo technologijas ir naudos „Honda“ intelektinę nuosavybę, o ateityje turėtų sukurti nuosavą variklį pagal 2025 m. numatomą reglamentą.
„Red Bull“ konsultantas sporto klausimais Helmutas Marko: „Akivaizdu, kad mums reikės motorų bandymų stendų ir gamybinio cecho. Manome, kad visa įranga darbui bus parengta kitų metų pavasarį ar vasarą, o kol kas mes pradedame samdyti specialistus.
Mes jau paskelbėme laisvų darbo vietų sąrašą ir pajutome didelį susidomėjimą. A. Cowello pakvietimas (buvusio „Mercedes“ jėgainių padalinio vadovo) mums nėra aktualus, mes bendraujame su daugeliu kitų specialistų.
Faktiškai darbai kuriant naują motorą prasidės tik 2023 metais. Jau turime visą techninę dokumentaciją ir visus duomenis apie skirtingų mazgų tiekėjus. Mes nežadame kurti visko nuo nulio, pasinaudosime jau egzistuojančiais projektais.
Jei 2025 m. variklių reglamentas bus toks, kokį jį įsivaizduojame šiuo metu, tai mes tai galėsime sau leisti. Visi kalba apie tai, kad išlaidos naujoms jėgainėms kurti bus apribotos ir agregatai bus kur kas paprastesni konstrukcijos prasme“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |