„Red Bull“ prašo teisėjų dar kartą įvertinti sprendimą, dėl Silverstoune įvykusios avarijos (76)

„Red Bull“ prašo teisėjų dar kartą įvertinti sprendimą, dėl Silverstoune įvykusios avarijos
logo Liepos 27 d. 20:23, Getty Images / Red Bull Content Pool

„Red Bull“ oficialiai kreipėsi į lenktynių teisėjus su prašymu dar kartą įvertinti sprendimą dėl Didžiosios Britanijos GP metu įvykusios avarijos, kurioje sudalyvavo jų lenktynininkas Maxas Verstappenas ir „Mercedes“ atstovas Lewisas Hamiltonas.

„Red Bull“ pateikė peticiją. Tad ketvirtadienį, prieš Vengrijos GP tiek pastarosios, tiek „Mercedes“ pilotai bei ekipų atstovai turės dalyvauti video konferencijoje, kurios metu bus dar kartą apklausti teisėjų.

Priminsime, kad Silverstouno trasoje įvykusių lenktynių metu, pirmame rate, du minėti sportininkai neišvengė kontakto, po kurio M. Verstappenas išlėkė už trasos ribų ir trenkėsi į apsauginę sieną. Kaltininku pripažintas L. Hamiltonas buvo nubaustas 10 sek. bauda. O po lenktynių britui buvo skirti 2 baudos taškai.

Pagal galiojančias taisykles, visų pirma teisėjai nuspręs ar iš viso bus rengiama priimto sprendimo analizė. Kad būtų dar kartą įvertinta situacija lenktynėse bei jų metu priimtas sprendimas, „Red Bull“ turi pateikti įrodymus, kurie teisėjams nebuvo prieinami tuo metu, kai buvo priimtas sprendimas nubausti L. Hamiltoną.

„Kiekvienas turi savo nuomonę apie Silverstouno įvykius. Tai buvo labai poliarizuojantis incidentas“, - reaguodamas į varžovų veiksmus komentavo „Mercedes“ vadovas Toto Wolffas.

„Tačiau svarbiausia, kad Maxui viskas gerai. Niekada nėra malonu matyti bolido avariją, ypač važiuojant tokiu dideliu greičiu ir tokiame posūkyje, todėl džiaugiamės, kad Maxui nieko blogo nenutiko.“

Red Bull Racing Honda
Komanda: Red Bull Racing Honda 2021 sezono taškai: 344.5
Variklis: „Honda“ Važiuoklė: RB16B
Plačiau

Komentarai (76)
Rokiskis
IP: 06974b8 | 07/31 21:46 Atsakyti
Gdheyehshj
07/29 09:26

Koks cia vemalinis video. Supranti tu, kad niekas taip nevertina incidentu, jog ziuri tiktais kas yra lenktyniu linijoje kontakto metu. Kadangi lietimosi momentu masinos kampas gali buti neiprastas lenktyniniam. Reikia ziureti ir ju potencialas trajektorijas kelissdesimt metru isvaziavus is posukio. Kai tai paziuri, tu matai, kad Verstappeno traektorijai, net kabinant kerba, Hamiltono potenciali traektorija nesveikai kerta olanda, nebent jis blokuotu ratus. Esme ta, kad kumpis tuo momentu taip isijaute, BEVEIK issilygines su Verstappenu, jog pradejo imti posuki taip, tarsi Hamis pirmautu.

Del tokiu invalidu kaip tu ir mes esame:))))
Gdheyehshj
IP: fb72f48 | 07/29 09:26 Atsakyti
TomTom
07/27 22:49

https://www.youtube.com/watch?v=4ikWhv-1w5E&ab_channel=Crashalong
Man ziurint i cia kuo toliau tuo labiau atrodo kad tai ir buvo lenktyninis incidentas, bet kad RBR ta pacia diena neiseitu is F1 (zinant ju stiliu) dave Hamiltonui bauda.
Ypac siulau atkreipti demesi i paskutine video dali kur rodomos trajektorijos (ham + max + max Q3). Pagal viska abu jie buvo ne lenktyninej trajektorijoj, abu jie nebutu kabne apexo, o dar ziurint kad hamiltonas atleido gaza ar pristabde (nes buvo lygiai su Maxu o paskui atsiliko) tai dar ziurek Maxas butu ir be kontakto pasivazinejas uz trasos ir grizes bent jau antroj vietoj.
Man toks RBR elgesys labai jau zemo lygio atrodo... Kai yra reikalas tai eik ir aiskinkis kol negausi to ko reikia, o dabar praejo tiek laiko o jie dar apie ta pati. Buvo tu avariju, ir MB vienas kite yra iskirte, ir kiti, o MAxas vapse turetu patylet su savo pridalyvavimais per pirmus 3-4 savo karjeros metus. Kazkaip ne vyriska ir RBR puses man.

Koks cia vemalinis video. Supranti tu, kad niekas taip nevertina incidentu, jog ziuri tiktais kas yra lenktyniu linijoje kontakto metu. Kadangi lietimosi momentu masinos kampas gali buti neiprastas lenktyniniam. Reikia ziureti ir ju potencialas trajektorijas kelissdesimt metru isvaziavus is posukio. Kai tai paziuri, tu matai, kad Verstappeno traektorijai, net kabinant kerba, Hamiltono potenciali traektorija nesveikai kerta olanda, nebent jis blokuotu ratus. Esme ta, kad kumpis tuo momentu taip isijaute, BEVEIK issilygines su Verstappenu, jog pradejo imti posuki taip, tarsi Hamis pirmautu.
Emigrantas
IP: 160e3ca | 07/29 07:02 Atsakyti
Tu tiesiog tiki kad tavo pučio nuomonė yra kažkuo reikšmingesnė nei f1 teisėjų... o realybėje tai su ja gali nebent rakį pasikasyt ir tau ras nedaeina
svecias787
IP: f3cda1b | 07/28 22:17 Atsakyti
Andre
07/28 22:14

Paziurekite Verstapen vs Stroll 2020 Portugal 2020 ir viskas aišku su kokiu tipu čia reikalai.

Kuo ten tas eilinis nesusipratimas fp toks ypatingas? Buve tokių ne vienas ir ne 2
Andre
IP: 0bdeb3d | 07/28 22:14 Atsakyti
Paziurekite Verstapen vs Stroll 2020 Portugal 2020 ir viskas aišku su kokiu tipu čia reikalai.
svecias787
IP: f3cda1b | 07/28 22:08 Atsakyti
Emis
07/28 22:02

Kaip tau puti race incident, jei teisėjai skyrė baudą. Ar tu bent suvoki ant kiek tavo nesusigaudymas situacijoje skiriasi nuo jų supratimo? Čia šių laikų bėda, kad kiekvienas toks putis gavo po balsą internete ir nori būtinai pasisakyti.

Esmė kad bauda niekaip neįtakojo Ham ir jis laimėjo gonkę, dėl ko dabar visa sistema baudų verta nieko, nes ji neveikia. Negali išmušt pirmo, gaut baudą ir laimėt gonkę..

Esme tame, kad greiciausia tu cia ir esi tas vienintelis putis, gavęs balsa internete pasisakyti.
Emis
IP: 160e3ca | 07/28 22:02 Atsakyti
svecias787
07/28 21:54

Tikrai taip ;) as kuo toliau visus video ziuriu, tuo labiau man darosi viskas race incident. Nu l.sudetinga viskas ir gaila, kad tik vienam dnf.

Kaip tau puti race incident, jei teisėjai skyrė baudą. Ar tu bent suvoki ant kiek tavo nesusigaudymas situacijoje skiriasi nuo jų supratimo? Čia šių laikų bėda, kad kiekvienas toks putis gavo po balsą internete ir nori būtinai pasisakyti.

Esmė kad bauda niekaip neįtakojo Ham ir jis laimėjo gonkę, dėl ko dabar visa sistema baudų verta nieko, nes ji neveikia. Negali išmušt pirmo, gaut baudą ir laimėt gonkę..
TomTom
IP: d1cf999 | 07/28 22:01 Atsakyti
svecias787
07/28 21:54

Tikrai taip ;) as kuo toliau visus video ziuriu, tuo labiau man darosi viskas race incident. Nu l.sudetinga viskas ir gaila, kad tik vienam dnf.

Is tikro priminei man irgi labai sunku, dviprasmiska, su metymaisis i sona ir t.t. incidenta Ispanijos GP kai Hamiltonas nusinese Rosberga. Skirtumas tas, kad ten abu pabaige lenktynes zvyre. Isivaizduoju kas detusi jeigu pvz vienas is ju butu issikapstes is zvyro ir atvaziaves ant podiumo. O zinant MB greiti tada tikrai butu.
svecias787
IP: f3cda1b | 07/28 21:54 Atsakyti
TomTom
07/28 21:48

Sutinku su tuo ka sakai. Cia sunki situacija ir nedera kurti precedentu ateiciai nes is vis nueis i lankas visa F1. O teisejai ir privalo vertint kiekviena atveji tik taip: susidure juoda masina ir melyna (ar raudona ir zalia ir t.t.) ir visi cempionato tikslai, vietos ir t.t. neturi buti imami, nes tada atsiras saliskumas.
O del greicio numetimo kur klausei tai ar po lenktyniu tose analizese ar kitoj analizej kazkuris is tu ekspertu sake kad kai Hamiltonas pamate kad posukio normaliai neisims, numete gaza, nes nors buvo lygiai staiga atsidure gale Maxo. Kuris taip teige zinok neatsimenu, matyt per daug ju ten komentavo :)

Tikrai taip ;) as kuo toliau visus video ziuriu, tuo labiau man darosi viskas race incident. Nu l.sudetinga viskas ir gaila, kad tik vienam dnf.
TomTom
IP: d1cf999 | 07/28 21:48 Atsakyti
svecias787
07/27 23:07

Nu tikrai kad nevienareiksmiska situacija, todėl ir atgarsis toks. O labiausia del skaudziu pasekmių. Formaliai viska teisėjai turbut teisingai padare ir bauda kaip sake skyre uz pazeidima, o ne uz pasekmes. Sitoj vietoj gal visai f1 butu geriau, jei teisėjai butų paaiskine/patiksline taisyklių punktus, kuriais remiantis kaltu pripažino ham. Gal tada butu to triukšmo maziau buve. Bet is kitos puses butu sukurtas precedentas, kad teisėjai privalo aiskintis del rezonansiniu sprendimų.
P.s.nezinau is ko tu nusprendei, kad ham stabde. Gal kur buvo telemetrija įmesta? As tik skaičiau butono ir dar keliu expertu pasisakymus, kad ham slydo/understeerino, todėl ir neisejo dešiniau pravaziuoti, nors jam buvo palikta vietos

Sutinku su tuo ka sakai. Cia sunki situacija ir nedera kurti precedentu ateiciai nes is vis nueis i lankas visa F1. O teisejai ir privalo vertint kiekviena atveji tik taip: susidure juoda masina ir melyna (ar raudona ir zalia ir t.t.) ir visi cempionato tikslai, vietos ir t.t. neturi buti imami, nes tada atsiras saliskumas.
O del greicio numetimo kur klausei tai ar po lenktyniu tose analizese ar kitoj analizej kazkuris is tu ekspertu sake kad kai Hamiltonas pamate kad posukio normaliai neisims, numete gaza, nes nors buvo lygiai staiga atsidure gale Maxo. Kuris taip teige zinok neatsimenu, matyt per daug ju ten komentavo :)
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas