Po kito sezono „Honda“ pasitrauks iš „Formulės-1“ ir dvi komandos „Red Bull“ bei „AlphaTauri“ liks be jėgos agregatų. Kol vyksta derybos dėl jų tiekimo su „Renault“, „Red Bull“ konsultantas Helmutas Marko ruošia atsarginį planą - tęsti „Honda“ jėgainių naudojimą, juolab, kad japonų gamintojas siūlo tokį variantą, kai motoras būtų aptarnaujamas „Red Bull“ bazėje, tačiau tam reikia, kad variklių reglamentas būtų įšaldytas - tobulinti jėgaines lygiomis su kitais gamintojais „Red Bull“ nesugebėtų.
Helmutas Marko: „Mes galėtumėm paimti „Honda“ motorus ir ruošti juos bazėje Milton Keynese. Bet tai būtų įmanoma tik tuo atveju, jei po pirmųjų varžybų 2022 metais jėgainių reglamentas būtų įšaldytas. Reikia kuo greičiau gauti FIA sprendimą šiuo klausimu ir pradėti derybas su „Honda“. Mes turime keletą rezervinių pastatų ir sandėlių Milton Keynese, kur galėtumėm tai padaryti.
Nuosava jėgainė būtų mūsų pranašumas. Visi gamintojai turi nuosavas komandas - jie surinkinėja važiuokles ir jėgos agregatus kaip vieną visumą. Mes taip pat kuriame važiuoklę apie jėgainę, todėl prioritetu laikytumėme „Honda“ agregatą. Bet tam reikia tam tikrų sąlygų, iš kurių viena - variklių reglamento įšaldymas nuo 2022 metų“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |