Šiuo metu dvi komandos atlieka naujų vėjo tunelių statybas - „McLaren“ ir „Aston Martin“. Visi darbai turi būti užbaigti iki 2023 metų ir tuomet 2024 m. į trasas išriedės bolidai, kurių konstravimui bus panaudoti patys moderniausi šiuolaikiniai instrumentai.
Naują vėjo tunelį planuoja pasistatyti ir „Red Bull“. Projektas kol kas yra projektavimo stadijoje, o statybos Milton Keyneso bazėje turėtų prasidėti po dviejų metų. Realizavus šį projektą, visi komandos padaliniai būtų po vienu stogu, kaip dabar viskas organizuota Italijos Maranelle, „Ferrari“ bazėje. Naujojo „Red Bull“ vėjo tunelio vertė būtų nuo 50 iki 70 mln. eurų.
Dabar veikiantis „Red Bull“ vėjo tunelis yra gana geros kokybės, tačiau tam, kad jis sukurtų pakankamos galios oro srautą (tai leidžia gauti patikimus duomenis), reikia nemažai laiko. Naujasis vėjo tunelis kur kas greičiau sukurtų reikiamo galingumo oro srautą ir inžinieriams nereikėtų gaišti daug brangaus laiko.
Beje, ekipos vyr. konstruktorius Adrienas Newey nenorėjo statyti naujo vėjo tunelio, nes siūlė visus bolido konstravimo darbus atlikti tik CFD kompiuterinių technologijų pagalba, tačiau visos „Formulės-1“ komandos susitarė, kad vėjo tunelių bus atsisakyta tik nuo 2030 metų.
Komanda: | Red Bull Racing | 2024 sezono taškai: | 5 |
Variklis: | Red Bull Powertrains | Važiuoklė: | RB18 |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |