„Red Bull“: „Toro Rosso“ neparduodama

„Red Bull“: „Toro Rosso“ neparduodama
logo 2010 Lapkričio 13 d. 15:43, Bridgestone Motorsports
Anksčiau atvirai išreiškusi norą parduoti „Toro Rosso“ komandą, „Red Bull“, panašu, persigalvojo ir ketina išlaikyti ekipą savo rankose.
Galutinai uždraudus bolidų dalijimąsi tarp komandų, energinių gėrimų gamintoja buvo nusprendusi, kad dvi savarankiškai dirbančios ekipos jai yra pernelyg didelė prabanga, tačiau dabar greičiausiai rado papildomų rezervų.
„Išlaikome šią komandą savo naujokams. Šioje savo „Formulės-1“ ekipoje talentingiausiems jauniems savo lenktynininkams“, - vokiečių „Der Spiegel“ pareiškė „Red Bull“ bendrasavininkas Dietrichas Mateschitzas.
Anksčiau „Toro Rosso“ komanda naudodavo beveik tuos pačius bolidus, kaip pagrindinė „Red Bull“ ekipa, tačiau šiemet savo automobilį kūrė savarankiškai.
Dvi komandos „Formulėje-1“, specialistų teigimu, dar labiau didina energinių gėrimų prekės ženklo žinomumą. Žiniasklaidos stebėtojų teigimu, „Red Bull“ šiemet gavo 267 minutes televizijos transliacijų laiko, o „Ferrari“ - tik 52 minutes.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553