„Red Bull“: „Toro Rosso“ neparduodama (16)

„Red Bull“: „Toro Rosso“ neparduodama
logo 2010 Lapkričio 13 d. 15:43, Bridgestone Motorsports
Anksčiau atvirai išreiškusi norą parduoti „Toro Rosso“ komandą, „Red Bull“, panašu, persigalvojo ir ketina išlaikyti ekipą savo rankose.
Galutinai uždraudus bolidų dalijimąsi tarp komandų, energinių gėrimų gamintoja buvo nusprendusi, kad dvi savarankiškai dirbančios ekipos jai yra pernelyg didelė prabanga, tačiau dabar greičiausiai rado papildomų rezervų.
„Išlaikome šią komandą savo naujokams. Šioje savo „Formulės-1“ ekipoje talentingiausiems jauniems savo lenktynininkams“, - vokiečių „Der Spiegel“ pareiškė „Red Bull“ bendrasavininkas Dietrichas Mateschitzas.
Anksčiau „Toro Rosso“ komanda naudodavo beveik tuos pačius bolidus, kaip pagrindinė „Red Bull“ ekipa, tačiau šiemet savo automobilį kūrė savarankiškai.
Dvi komandos „Formulėje-1“, specialistų teigimu, dar labiau didina energinių gėrimų prekės ženklo žinomumą. Žiniasklaidos stebėtojų teigimu, „Red Bull“ šiemet gavo 267 minutes televizijos transliacijų laiko, o „Ferrari“ - tik 52 minutes.


Komentarai (16)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
Jekyll
| 11/14 14:37 Atsakyti
F1sharaz > Aha - "Įvaizdis yra viskas" - pasakė kažkas. Ir numirė iš troškulio...
Ciulpedra
| 11/14 12:01 Atsakyti
„Išlaikome šią komandą savo naujokams. Šioje savo „Formulės-1“ ekipoje talentingiausiems jauniems savo lenktynininkams“. Tik kad niekas dar nesuzibejo savo talentu, isskyrus Vetteli.
ICan
| 11/13 22:22 Atsakyti
jai redbull tik energetinis gerimas, tai ferari tik fiatai. o seip nelyginkit aukso su nafta...
Luke
| 11/13 22:06 Atsakyti
"Šioje savo „Formulės-1“ ekipoje talentingiausiems jauniems savo lenktynininkams"
Ką savo lenktynininkams? Visiškai bereikšmis sakinys nieko nepasakantis. Kitą kartą paredaguokit, tai ką gavot iš google vertėjo...
Misiulis
| 11/13 20:41 Atsakyti
just_reality, imesk linka kur radai, tikrai ydomu paskaityt ir siaip, del bendro isprusimo. :)
just_reality
| 11/13 20:26 Atsakyti
žinomiausi pasaulio brand'ai
1. Cocacola.
2. IBM.
3. Microsoft.
4. Google.
...
11. Toyota.
12. Mercedes Benz.
...
15. BMW.
...
20. Honda.
...
50. Ford.
...
53. VW.
...
63. AUDI.
...
65. Hyundai.
...
72. Porsche.
...
91. Ferrari.

Kaip matote, redbull top 100 net nepaminėti. Nors ir ferrari užima tik 91 vietą, po tokių istorinę vertę turinčių automobilių pasaulio legendų kaip kad hyundai :D


jaudrius
| 11/13 17:57 Atsakyti
Labai daug kas užstrigę savo kaimo ir autosporto dėžutėje. Ferrari nėra labai žinomesnė už Red Bull. Jų vertė yra labai panaši įvairiose vertinimo ataskaitose, pasaulio brandų šimtuke abu yra apačioje ir lenkiami, pvz., Porsche ir Nivea.
Misiulis
| 11/13 17:41 Atsakyti
Na del Ferrari ir Red Bull zenklu ziinomumo gaima gincytis. Jei lyginat zenklus, reikia lyginti ne vien i F1 ziurint, o apskritai. RedBUll dalyvauja visuose sporto sakose kur yra bet kokie varikliai, tuo tarpu Ferrari zinoma tik is F1. Paziurekit vien facebooke kiek turi Ferrari puslapis fanu ir kiek redbull, tad ka cia kalbeti apie aplenkima zinomume - senai redbull aplenke ferrari, ir kokiais 5 kartais zenklas zinomesnis. Marketingas savo daro, visgi RedBull preke yra bendro naudojimo ir ja gali patureti bet kas, priesingai nei ferrari, ferrari ir nesikeia zinomumo tokio kaip redbull, ferrari reikia prestizo ir zinomumo tam tikroj socialinej grupej, priesingai nei redbull. Tad ir lyginti negalima. O redbull zenklas pasauly tikrai zinomesnis uz ferrari, net nera ka kalbet.
ssaulyss
| 11/13 16:39 Atsakyti
Tas energetinis myžalas, daug kur prilygintas alkoholiui, ir pardavinėjamas tik tuose skyriuose, be to ir reklama ribojama, tai kad mūsų kaime leidžia Redbuliams viską daryti, nereiškia, kad jų prekinis ženklas kada nors susilygins su Ferrarių, kuriuos tikriausiai jau kiekvienas pirmokėlis žino.
F1sharaz
| 11/13 16:30 Atsakyti
tas energinis myzalas tik ferrariu bolidams valyt tinkamas :D
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas