Rikiuotės gale likusios komandos - „Mercedes“ problemų atspindys?

Rikiuotės gale likusios komandos - „Mercedes“ problemų atspindys?
logo 2022 Kovo 21 d. 21:36, Aston Martin F1

Vienas iš dalykų, kurį pastebėjo daugelis, tai Bahreino GP lenktynių metu dėl vietų rikiuotės gale kovojusios komandos, kurios naudoja „Mercedes“ variklius.

Jei gamyklinės komandos sportininkai kvalifikacijoje kovojo dėl vietos pirmame penketuke, tai nei viena iš „Mercedes“ klienčių neperkopė antrojo etapo barjero, o lenktynėse okupavo pozicijas rikiuotės gale.

Kvalifikacijos metu vietose, kuriose buvo matuojamas maksimalus greitis, penki iš šešių bolidų su „Mercedes“ varikliais buvo lėčiausi. Ir tik vienas iš „Williams“ automobilių sugebėjo pasiekti didesnį greitį. Bet tai buvo pasiekta naudojant mažesnio pasipriešinimo vėjui sparnus.

Akivaizdu, kad šiemet geriausią variklį turi „Ferrari“. Anot „AlphaTauri“ atstovo Pierre‘o Gasly, italai grįžo į 2019 metus. Tuo tarpu „Mercedes“ nebeturi to pranašumo, kuriuo anksčiau galėjo pasigirti. Tačiau ar tikrai dėl komandų pajėgumo kalti „Mercedes“ motorai, paaiškės tik po kelių etapų. Kol kas minėtus variklius naudojančios ekipos turi kitų, daug didesnių problemų.

„Aston Martin“ komandos vadovas Mike‘as Krackas teigia, kad seniai buvo pastebėta, jog „Mercedes“ klientės nėra pačios stipriausios.

„Mes tai pastebėjome gana anksti. Bet tuo pačiu reikia atkreipti dėmesį, kad „Mercedes“ sportininkai finišavo trečioje ir ketvirtoje vietose“, - kalbėjo M. Krackas.

„Tai reiškia, kad su šia jėgaine galima pasiekti daug geresnių rezultatų. Tuo tarpu mes, prieš kalbėdami apie variklio pajėgumą, visų pirma turime gerai padirbėti su savo bolidu. Akivaizdu, kad varžovai žengė didesnį žingsnį į priekį, todėl turime labiau pasistengti.“

„Gamyklinė komanda yra labai toli priekyje. Tad prieš pradedant kalbas apie variklius, visų pirma turime išspręsti savo problemas.“

Teigiama, kad „McLaren“ ir „Aston Martin“ turėjo perkaitimo problemų. Tačiau tam įtakos galėjo turėti tai, jog varžybos vyko esant šiltam orui, o ir pačios ekipos buvo rikiuotės gale, tad leido laiką už kitų bolidų. Galų gale nei viena iš „Mercedes“ klienčių kol kas neduria pirštu į naudojamas jėgaines.

M. Krackui antrino ir „McLaren“ vadovas Andreasas Seidlas.

„Dabar svarbu pripažinti savo problemas ir palyginti save su „Mercedes“ komanda. Jiems nusileidome beveik sekunde. Mums tai geriausias atskaitos taškas. Ties tuo dabar ir esame sutelkę savo dėmesį“, - sakė A. Seidlas.

Pati „Mercedes“, kalbėdama apie greičio stoką, atkreipė dėmesį ne į variklį, o į aerodinamiką. Komandos vadovas Toto Wolffas teigė, kad „Mercedes“ paprasčiausiai nesugebėjo pagaminti pakankamai detalių, kad būtų galima rinktis įvairius aerodinaminius sprendimus, todėl didelis galinis sparnas tikrai nepadėjo pasiekti didesnių greičių tiesiosiose.

„Kalbant apie variklius, turime nepalikti neatverstų akmenų.  Bet manau, kad pirmiausia privalome išanalizuoti vėjo pasipriešinimo lygį ir tik tada kelti klausimą, ar mums tikrai trūksta galios“, - teigė T. Wolffas.

„Nemanau, kad šiuo metu yra didelis skirtumas tarp variklių. Akivaizdu, kad „Ferrari“ šiemet žengė didelį žingsnį į priekį, nes pernai jie tikrai nebuvo tokie konkurencingi. O prisiminus lenktynes Bahreine, akivaizdu, kad jie greičiu pranoko visus.“

„Mercedes“ variklius naudojančių komandų situacija neabejotinai yra verta dėmesio. Ypač atsižvelgiant į tai, kad motorų tobulinimo procesas yra uždraustas. Vis dėlto vertinti tikrąjį variklių pajėgumą dar anksti. Tad „Mercedes“ situacija kol kas lieka neaiški.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos