Po to, kai dabartinis „Indy Racing League“ čempionas, Naujosios Zelandijos atstovas Scottas Dixonas išbandė „
Williams“ bolidą, jis tikisi jau kitame sezone tapti F-1 pilotu.
“F-1 yra tai, ko tikrai noriu. Net šiandien grįžčiau į bolidą, jei tik galėčiau. Buvo smagu vėl sukti vairą ir į dešinę pusę (IRL lenktyniaujama ovalais, prieš laikrodžio rodyklę – red.past.). Mane viskas šokiravo. Pirmų dvidešimties ratų metu buvo neįtikėtina”, - kalbėjo Scottas. „Visą dieną turėjau didžiausią šypseną veide.”
Priminsime, kad Scottas Dixonas išbandė „Williams FW26“ bolidą Paul Ricard žiede ir tik per 0,4 s. atsiliko nuo patyrusio Ralfo Schumacherio.
Prabėgus vos kelioms dienoms nuo savo debiuto, Dixonas pasakoja, kokie dramatiški skirtumai yra tarp „Williams“ bolido ir jo pilotuojamo „G-Force/Toyota“ lenktyninio automobilio: „Didžiausias skirtumas yra stabdžiai ir padangos. Padangos nusidėvi vos per vieną ratą. Apšilimo ratą reikia važiuoti ramiai, o greitąjį – taip greitai, kaip tik galima”, - pasakojo apie kvalifikacijai skirtas „Michelin“ padangas IRL čempionas.
Jis taip pat buvo nustebęs įrenginių valdymu F-1 bolido vairu: „Tai tikra maišatis. Visur pilna šlamšto. Ten yra kokių 40 mygtukų ant vairo. Tai nesuvokiama.”
Be abejo, Dixonui jau po kelių įveiktų posūkių skaudėjo kaklą, apie ką jis irgi užsiminė: „Perkrovos didžiulės. Atlikau kažkur tris bandymus ir mano kaklas jau pavargo. Tiesiog neįmanoma išlaikyti galvos. Akceleracija nėra skausminga, nes galva ilsisi, bet pasukant ir stabdant galva tiesiog krenta žemyn. Perkrovos yra daug didesnės, nei mūsų gaunamas.”
Naujojoje Zelandijoje gimęs Scottas yra vienas realiausių kandidatų užimti Juano Pablo Montoyos vietą „Williams“ ekipoje.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).