S. Domenicali: planas – padaryti „Formulę-1“ įdomesne (8)

S. Domenicali: planas – padaryti „Formulę-1“ įdomesne
logo 2020 Gruodžio 21 d. 09:21, Red Bull Content Pool / Getty Images

Jau sausio 5 dieną buvęs „Ferrari“ komandos vadovas ir „Lamborghini“ vykdomasis direktorius Stefano Domenicali pakeis Chase‘ą Carey FOM vadovo poste. Nėra abejonių, kad tokio lygio specialistas gerai supranta visus sporto įstatymus. Bet yra įdomu, ką Imoloje gimęs italų verslininkas žada daryti pirmiausia. Pokalbyje su „Gazzetta dello Sport“ 56-erių Domenicali papasakojo, ką jis rengiasi veikti su nesibaigiančiu „Mercedes“ dominavimu ir kokiu lygiu į „Formulę-1“ turi būti diegiamos elektrinės technologijos.

Apie bendrą padėtį čempionate

Mūsų dienomis „Formulė-1“, būdama globaliu sportu ir verslo platforma, turi vieną iš didžiausių žiūrovų ir gerbėjų armiją, todėl ji yra tokia stabili ir gana įdomi. Daugelis kalba, kad ji paseno ir tampa visai nebeįdomia. Bet yra visai ne taip. Atvirkščiai, ji kur kas labiau domina automobilių gamintojus, privačias komandas ir daugelį kitų. Mes įrodysime tai faktais, o taip pat auginsime emocionaliosios dedamosios reikšmę.

Apie pagrindines sporto problemas

„Mercedes“ laimi jau daugelį metų, bet viskas šiame sporte vystosi pagal spiralę. Komandos turi turėti stimulą judėti į priekį , bet pirmiausiai mes turime padaryti, kad lenktynininkas taptų pagrindine figūra F-1 sporte. F-1 niekada nebuvo stipri šiame komponente, bet juk čia visada būdavo daug gana greitų pilotų.

Suprantama, kad bolido faktorius irgi labai svarbus. Bet jo vaidmuo mažėja tik išskirtinėmis nenuspėjamomis aplinkybės – kaip tai buvo per Sakhiro GP. Kai visos kortos susimaišo, išeina neįtikėtinos lenktynės. Bet to nepakanka.

Mes jau žengėme žingsnį į priekį su 2022 metų taisyklėmis. Jos paveiks aerodinamiką iš esmės. Sportininkai galės kur kas labiau persekioti varžovą nešvariame ore. Antras svarbus elementas – biudžetų apribojimai. Tai privers turtingas komandas peržiūrėti savo požiūrį į darbą.

Apie pakeitimus žiūrovams


Komentarai (8)
kart
IP: ff4c1cb | 12/21 22:17 Atsakyti
RBR
12/21 18:35

Kad Ferrari labai ilga laika buvo nepriklausoma (privati galima pavadinti). Be to viena komanda nera visas peletonas. Ir butent kai Fiatai pradejo investuoti stipriai i Ferrari, prasidejo dominavimas ir cempionato neidomumas, koks dabar yra su Mercedes. Idomu buvo tik tiems, kas sirgo uz Schumacheri arba dabar uz Hamiltona.

Ferrari gimė kaip Alfos lenktynių padalinys. Buvo laikotarpis kai atsiskyrė, bet tas ilgai netruko ir ~1960m FIAT'as perėmė didžiąją dalį akcijų.
Prieš kelis metus Ferrari vėl buvo atskirta.
RBR
IP: d700dc4 | 12/21 18:35 Atsakyti
kart
12/21 13:29

"Beveik visa formules1 egzistavimo perioda cempionatas laikesi ant privaciu komandu peciu." - nei tokia komanda kaip Ferrari buvo privati, nei ką, bet čempionatas nuo to nenukentėjo.

Problema ne tame ar komanda privati ar ne. Problema su metais padidėjęs atotrūkis. Ferrari kažkada irgi buvo visiškoje šiknoje, bet rado būdų kaip išsikapstyti, kol kiti, tokie kaip McLaren nuėjo iki to, kad vis dar kas kelis metus reikia išpardavinėti savo turtą, jog skolas padengtų.

Kad Ferrari labai ilga laika buvo nepriklausoma (privati galima pavadinti). Be to viena komanda nera visas peletonas. Ir butent kai Fiatai pradejo investuoti stipriai i Ferrari, prasidejo dominavimas ir cempionato neidomumas, koks dabar yra su Mercedes. Idomu buvo tik tiems, kas sirgo uz Schumacheri arba dabar uz Hamiltona.
kart
IP: 0a380e0 | 12/21 13:29 Atsakyti
RBR
12/21 12:13

Pasakymas, kad reikia padaryti formule1 idomia stambiausiems automobiliu gamintojams viska pasako. Cia pats klaidingiausias poziuris. Beveik visa formules1 egzistavimo perioda cempionatas laikesi ant privaciu komandu peciu. Ir tik isijungus stambiems gigantams cempionatas pasidaro neidomus. Taip buvo kai milziniskas tuo metu lesas investavo Ferrari su MS priesakyje. Ir dabar Mercedes su Hamiltonu. Netgi visi skaiciai beveik panasus gaunasi

"Beveik visa formules1 egzistavimo perioda cempionatas laikesi ant privaciu komandu peciu." - nei tokia komanda kaip Ferrari buvo privati, nei ką, bet čempionatas nuo to nenukentėjo.

Problema ne tame ar komanda privati ar ne. Problema su metais padidėjęs atotrūkis. Ferrari kažkada irgi buvo visiškoje šiknoje, bet rado būdų kaip išsikapstyti, kol kiti, tokie kaip McLaren nuėjo iki to, kad vis dar kas kelis metus reikia išpardavinėti savo turtą, jog skolas padengtų.
YZF
IP: 4c5d4e2 | 12/21 12:17 Atsakyti
Kiek jau metu praejo nuo Liberty atejimo? Jie vis kalba ir kalba...nu laukiam 2022
Lexxus
IP: 909efe4 | 12/21 12:16 Atsakyti
RBR
12/21 12:13

Pasakymas, kad reikia padaryti formule1 idomia stambiausiems automobiliu gamintojams viska pasako. Cia pats klaidingiausias poziuris. Beveik visa formules1 egzistavimo perioda cempionatas laikesi ant privaciu komandu peciu. Ir tik isijungus stambiems gigantams cempionatas pasidaro neidomus. Taip buvo kai milziniskas tuo metu lesas investavo Ferrari su MS priesakyje. Ir dabar Mercedes su Hamiltonu. Netgi visi skaiciai beveik panasus gaunasi

Tai, kai vadovu tampa suinteresuotas asmuo..
RBR
IP: d700dc4 | 12/21 12:13 Atsakyti
Pasakymas, kad reikia padaryti formule1 idomia stambiausiems automobiliu gamintojams viska pasako. Cia pats klaidingiausias poziuris. Beveik visa formules1 egzistavimo perioda cempionatas laikesi ant privaciu komandu peciu. Ir tik isijungus stambiems gigantams cempionatas pasidaro neidomus. Taip buvo kai milziniskas tuo metu lesas investavo Ferrari su MS priesakyje. Ir dabar Mercedes su Hamiltonu. Netgi visi skaiciai beveik panasus gaunasi
RSFerrari
IP: 3a15aff | 12/21 10:33 Atsakyti
Padaryti įdomesnę... Nuimkit aerodinamiką nuo bolidų ir bus įdomensė, kai galės vienas šalia kito posūkiuose važiuot.
Lexxus
IP: 909efe4 | 12/21 10:07 Atsakyti
Ekologija :) 40 litrų šimtui kilų... net ZILas mieste mažiau ėsdavo :)
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas