S. Domenicali prakalbo apie bandymus praeityje pasirašyti sutartį su L. Hamiltonu (10)

S. Domenicali prakalbo apie bandymus praeityje pasirašyti sutartį su L. Hamiltonu
logo Spalio 05 d. 20:44, Daimler AG

Dabartinis F-1 vadovas Stefano Domenicali prasitarė apie tai, kad praeityje, kuomet jis vadovavo „Ferrari“ ekipai, buvo planų pasirašyti sutartį su Lewisu Hamiltonu.

Italas „Ferrari“ komandai vadovavo nuo 2008 m. iki 2014 m. Tuo metu L. Hamiltonas atstovavo „McLaren“ ekipai, o 2013 m. perėjo į „Mercedes“, kuriai atstovauja iki šiol. Ne taip seniai pats sportininkas sakė, kad praeityje taip ir nesulaukė rimtesnio susidomėjimo juo iš „Ferrari“ pusės.

Vieno iš interviu metu, žurnalistai pasidomėjo, ar „Ferrari“ turėjo planų į savo gretas persivilioti L. Hamiltoną.

„Tiesą pasakius, taip. Tai tiesa. Mes kalbėjomės apie tai. Manau, kad atsakymas, kurį pateikė Lewisas, buvo teisingas. Bet tai, kas įvyko, jau praeitis“, - kalbėjo S. Domenicali.

„Yra toks filmas „Sliding Doors“, kuris, bent jau man, yra labai svarbus. Yra tokių akimirkų, kuriose, jei neįlipi į liftą, lieki tame pačiame aukšte. Nežinau. Tokia tuo metu buvo situacija. Nemanau, kad mes galime kaltinti jį dėl priimtų sprendimų, juk jis padarė neįtikėtiną karjerą.“

L. Hamiltonas jau spėjo pagerinti ne vieną Michaelio Schumacherio rekordą ir gali žengti dar vienu žingsniu toliau - iškovoti daugiausiai čempionų titulų.

„Rekordai yra tam, kad juos kažkas pagerintų. Manau, kad Lewisas sulaukė didžiulės pagarbos už tai, ką jam pavyko pasiekti. Pamenu, kai Michaeliui pavyko iškovoti septintą titulą. Tuo metu visi sakėme: „Tai kažkas, ko neįmanoma pagerinti.“

„Tai ir yra šio sporto grožis. Visada atsiras žmogus, kuris sugebės pagerinti tai, ką kitiems pavyko pasiekti anksčiau. Esu tikras, kad Michaelis buvo neįtikėtinas etalonas Lewisui. O Lewisas gali būti puiki etalonu kitiems lenktynininkams.“


Komentarai (10)
kart
IP: ff4c1cb | 10/07 00:30 Atsakyti
Klepsidra
10/06 22:04

beda, kad variklio tiekejas maziausiai pergales itakoja kol kas, tuo labiau naujas atejes. aero sporte toliau esme liks aero, o ta geriausiai kurs turintys infrastruktura - net McLaren ta atvirai pripazysta, bet kad milzinisku investiciju i tunelius naujus ir pan butu niekur. tai sakykim pagal sios dienos paveiksla gal McLaren, Aston butu pajegus del kazko ateityje pakovoti, Alpine dar. Visi kiti bus ten kur liko, gal arciau priekio ir mazesniais atstumais, bet ne kovoje del titulu

Variklis nera kuriamas tiesiog tik taip, kad jis duodu galios ir butu patikimas. Jis dar kuriamas ir atsizvelgiant i bendra bolido koncepta. Turint "nuosava" varikliu gamintoja tas procesas vyksta bendrai, o bunant eilinei klientei, gauni tai, ka numeta gamintojas ir tą paketą po to prisitaikyti turi pats.

McLarenai dar vieninteliai kazkiek daugiau atlieka pakeitimu pries montuodami ji i bolida. Bet dar pernai nemažai pakabos sprendimu buvo paimta ir pritaikyta is Mersu tam, kad geriau paskirstytų svorio centrus ir t.t.
Klepsidra
IP: cb2577b | 10/06 22:04 Atsakyti
kart
10/06 00:09

Dėl esamo ir dar būsimo biudžetų ribojimo labiausiai nukentės gamyklinės komandos. Priedo, biudžetų ribojimai sudomino jau ir naujus variklių gamintojus, ko pasekoje kažkurios dabartinės klientės turės šansą gauti savo "nuosavą" variklių tiekėją, kas didins šansus pakovoti dėl pergalių.

Bet taip, jeigu taisyklės kažkada keisis taip, jog vėl visi plačiai atvers pinigines, tai tada įmanoma. Nes ne tik, kad gamyklinės vėl atitols nuo kitų, bet ir kiti variklių gamintojai praras susidomėjimą.

Arba jei ateityje žmonės taps kiborgais, ko pasekoje pailgės lenktyninko karjera :)))

beda, kad variklio tiekejas maziausiai pergales itakoja kol kas, tuo labiau naujas atejes. aero sporte toliau esme liks aero, o ta geriausiai kurs turintys infrastruktura - net McLaren ta atvirai pripazysta, bet kad milzinisku investiciju i tunelius naujus ir pan butu niekur. tai sakykim pagal sios dienos paveiksla gal McLaren, Aston butu pajegus del kazko ateityje pakovoti, Alpine dar. Visi kiti bus ten kur liko, gal arciau priekio ir mazesniais atstumais, bet ne kovoje del titulu
TomTom
IP: d1cf999 | 10/06 14:22 Atsakyti
Ffanas1
10/05 21:24

Ferrari komandai reikia piloto kuris temptų komanda į priekį, o ne Piloto kurį bolidas tempia į priekį

Man atrodo, kad reiketu pamirsti tas "piloto tempiancio komanda" idejas. Jau senai nebe 90-tieji. Tada, kai bolidai dar nebuvo tokie sudetingi technologiskai, neturejo milijono mygtuku ant vairo, kai nereikedavo per viena rata keisti stabdziu balansa 5-6 kartus tas pilotas isties daug reiiksdavo. Paprastuose boliduose taip, pilotas galejo numest izvalga apie lengvesni ismetima, pareguliuota degima ir t.t., bet dabar... galvojat koks Hamiltonas eme ir sugalvojo DAS? Koks Buttonas eme ir sugalvojo difuzoriu? Koks Vetelis sumaste lankscius sparnus? Koks dar kitas atsisedes suprojektavo slapta traukos kontrole? Nu aisku kad ne. Taip kad inzinieriai kuria, vadovai samdo, o vairuotojai vairuoja.
Zeto
IP: 7405d49 | 10/06 08:45 Atsakyti
Ffanas1
10/05 21:24

Ferrari komandai reikia piloto kuris temptų komanda į priekį, o ne Piloto kurį bolidas tempia į priekį

yra tiesos tavo zodziuose, nes visoms silpnoms, apie titulus tik svajojancioms komandoms taip yra... Visai kita situacija elitinese komandose, ten jos renkasi kas pilotuos ju elitinius bolidus ir net gali sau leisti pasirasyti viena pilota lyderi, o kita siaip.. padejeja. O visokiems ferariams,alpine,force india ir kitiems vidutiniokams abu pilotai turi buti stipriausi ikandami tai komandai.
kart
IP: ff4c1cb | 10/06 00:09 Atsakyti
Ffanas1
10/05 23:54

o ko ne? taisyklės nuolat keičiasi...o daukartinių čempionų vistiek atsiranda :)

Dėl esamo ir dar būsimo biudžetų ribojimo labiausiai nukentės gamyklinės komandos. Priedo, biudžetų ribojimai sudomino jau ir naujus variklių gamintojus, ko pasekoje kažkurios dabartinės klientės turės šansą gauti savo "nuosavą" variklių tiekėją, kas didins šansus pakovoti dėl pergalių.

Bet taip, jeigu taisyklės kažkada keisis taip, jog vėl visi plačiai atvers pinigines, tai tada įmanoma. Nes ne tik, kad gamyklinės vėl atitols nuo kitų, bet ir kiti variklių gamintojai praras susidomėjimą.

Arba jei ateityje žmonės taps kiborgais, ko pasekoje pailgės lenktyninko karjera :)))
Ffanas1
IP: 91498f7 | 10/05 23:54 Atsakyti
kart
10/05 23:24

Kalbant apie rekordus, tai manau, kad Hamis paskutinis pilotas, kuris dar gali pagerinti iškovotų čempionų titulų skaičių, nes matant, kur eina F1, tai abejoju ar ateityje bus dar bent viena taip dominuojanti komanda. Aplamai, net ir 7 bus pasiekti sunku. Gali būti jog nuskils sėkmė keičiant komandas, bet šansai bet kokiu atveju mažėja.

o ko ne? taisyklės nuolat keičiasi...o daukartinių čempionų vistiek atsiranda :)
kart
IP: ff4c1cb | 10/05 23:24 Atsakyti
Kalbant apie rekordus, tai manau, kad Hamis paskutinis pilotas, kuris dar gali pagerinti iškovotų čempionų titulų skaičių, nes matant, kur eina F1, tai abejoju ar ateityje bus dar bent viena taip dominuojanti komanda. Aplamai, net ir 7 bus pasiekti sunku. Gali būti jog nuskils sėkmė keičiant komandas, bet šansai bet kokiu atveju mažėja.
mariusis
IP: 7ad5add | 10/05 21:34 Atsakyti
Ffanas1
10/05 21:24

Ferrari komandai reikia piloto kuris temptų komanda į priekį, o ne Piloto kurį bolidas tempia į priekį

Nu ir kiek tempėjų buvo ir kiek nutempė?
Ffanas1
IP: 91498f7 | 10/05 21:24 Atsakyti
Ferrari komandai reikia piloto kuris temptų komanda į priekį, o ne Piloto kurį bolidas tempia į priekį
na
IP: f38893d | 10/05 21:10 Atsakyti
va, gražiai pasisakė.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas