S. Domenicali: stambios kompanijos domisi „Formule-1“

S. Domenicali: stambios kompanijos domisi „Formule-1“
logo 2021 Sausio 25 d. 12:21, Pexels

Stefano Domenicali sausio pradžioje „Formulės-1“ vykdomojo direktoriaus poste pakeitęs Chase Carey‘ų papasakojo apie tai, kad jau vyksta derybos su naujais stambiais automobilių gamintojais, kurie nori suprasti, kokį rinkodarinį efektą duotų jų dalyvavimas pasaulio čempionate.

Domenicali žodžiais, „Formulės-1“ populiarumas ir rinkodarinės galimybės, kurias galėtų duoti šis globalus sportas, iki šiol domina didžiausius pasaulio automobilių koncernus.

„Manau, kad vienas iš sudėtingiausių uždavinių, kuris yra iškilęs prieš automobilių gamintojus, yra tas, kad jiems yra būtinas atnaujinimas, - sakė S. Domenicali TV kanalui „sky Sports“. – Vyksta savotiškos varžytuvės tarp senosios mokyklos, kuriai priklauso tradiciniai stambūs automobilių koncernai ir naujų kompanijų, neseniai atsiradusių automobilių versle.

Bet aš manau, kad automobilių koncernai gali ir toliau naudoti mūsų platformą dar ir tam, kad atnaujintų savo įvaizdį, nes tai bus naudinga ateityje. Galiu pasakyti, kad mes jau pradėjome pokalbius ir su naujoviškomis šio verslo kompanijomis.

Kol kas jie nenori nieko kalbėti viešai, bet gera žinia yra ta, kad labai stambūs gamintojai domisi „Formule-1“ ir nori suprasti, ką jie galėtų gauti naudodami mūsų globalią platformą“.

Suprantama, kad stambaus automobilių verslo atstovams taip pat įdomu, kaip pasikeis „Formulė-1“, kai įvyks svarbios reformos, tarp kurių bus perėjimas prie naujosios kartos bolidų, kurios suplanuotos 2022 metais ir naujas variklių reglamentas.

Teoriškai čempionato komandos naujo tipo variklius turėtų gauti 2026 metais, bet jau girdėti pageidavimų, kad šį terminą reikia paankstinti metais ar net dviem.

„Jėgos agregatai negali kainuoti tiek, kiek jie kainuoja dabar, kitaip neįmanoma įsivaizduoti, kad tai galėtų pritraukti naujus variklių tiekėjus, - sakė Domenicali. – Vienas iš klausimų, kurį mes dabar sprendžiame, yra tas, kad kartu su komandomis ir automobilių koncernais reikia pabandyti pereiti prie naujų variklių anksčiau nei buvo planuojama. Mes norime, kad šis klausimą būtų įtrauktas į pagrindinę F-1 darbotvarkę ir esu įsitikinęs, jog mes galėsime to pasiekti“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos